Hee meiden! Ik lees regelmatig mee in dit topic en heb een vraagje. Ik vroeg mij namelijk af of er een winkel is die color club nagellak verkoopt. Had al een aantal online webshops gevonden maar daar zijn de verzendkosten net zo duur als de nagellak zelf..
Color Club wordt hier in NL niet in een winkel verkocht en is dus alleen online verkrijgbaar. Wil je een specifieke kleur? Misschien dat er hier wel een dupe te krijgen is.
Ebay had ik al gekeken en helaas is de prijs daar nagenoeg hetzelfde als in de online webshops.
Dnt, hmm dat is jammer! Ik ben opzoek naar de hot hot hot pants.
F_Orumster
Geplaatst: 03-12-15 21:59
Elinebakker, ik heb 1x sensationail gebruikt en heb, op aanraden van Ladymadonna hier, bluesky lakken gekocht. Erg tevreden en ook fijner dan sensationail.
Kun je die 'spons' techniek ook met gellak doen?
Hier mijn eerste nailart probeerseltje, wel op 2 weken oude nagellak dus uitgroei-alert
Oh ja, OPI toch? Ben heel benieuwd wat er allemaal lag.
Ik verwacht dat het hetzelfde is als bij de Big Bazar, bestaande lakjes die een andere naam hebben gekregen.
Skessa_
Geplaatst: 04-12-15 12:10
Neuh dat volgens mij niet. Kiss me on My tullips, Romeo en Julliet (iets wat er op lijkt ), Suze swede (?) toots. Nog wat, kleurtjes waren niet heel bijzonder
Hoihoi!! Hebben jullie nog leuke en simpele ideeën voor een kerst nail art? Ik heb al gezocht op internet maar vind het of te moeilijk of niet leuk genoeg.