Hoeveel km ga je? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoeveel km ga je?
heerlijk weer nu. Hopelijk rond half5 ook nog. Wil even kijken of ik vandaag nog rondje kan doen. Van weekend beetje ziek geweest en heb nog veel slijm in de longen. Gisteren 1,2km op loopband en dat deed wel wat pijn nog. Dus even kijken hoe het gaat vanmiddag. Als maar droog blijft 

zeker nadat je ziek bent geweest!
lekker voor het eerst een wat langere loop (voor mijn doen) met muziek, kijken of ik dan niet ga lopen naar het tempo van mn muziek... wil nog wel eens gebeuren heb ik gemerkt toen we op school 0,8 km moesten over het veld (zo'n 1,5 rondje..) en het mocht met muziek, na 300 meter was ik KAPOT
noujaah.. mn conditie is nu wel beter ten opzichte van de brugklas, hoewel ik ben aangekomen.. blijkbaar toch onbewust wat gedaan aan mn conditie, ik zit nog te denken of ik met mn logge lijf 10 t/m 14 juni in het buitenzwembad zal gaan liggen om baantjes te trekken (4-daagse) met een dag rust. rust zal ik dan wel op donderdag houden, lijkt me prettig om niet na 2 dagen een rustdag te hebben en dan nog 2 dagen te moeten (ik moet 10 of 15 baantjes), dan liever 1 dagje en lekker rustig aan natuurlijk
even uitzwemmen zeg maar, t water daar is best wel frissies zegmaar
Romyv schreef:Firefly, ik zou dan lekker rust houden deze week. Als het gisteren nog niet goed genoeg ging, gaat het vandaag echt niet veel beter. Denk aan je super compesatie, rust is de beste manier om beter te wordenzeker nadat je ziek bent geweest!

veel traplopen en heen en terug naar de auto 

). Ga ik van het weekend eens een poging doen om het te lezen.