Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winner91 schreef:@Puppetje, ik ontbijt persoonlijk wel met veel koolhydraten. En bouw dit af tegen de avond en eet ze
savonds zo min mogelijk. Dit ook om mijn stoelgang op gang te houden.
Ik varrieer tussen:
-Brinta
-Yoghurt met musli/kellogs/fruit
- brood met een stuk fruit
Op deze manier leg je een goede basis en voorkomt het honger gevoel wat snacken veroorzaakt.
Ben je ook van plan om te gaan sporten?
Negerzoen schreef:Beter zo dan andersom!
Hebben jullie misschien nog wat tips om mijn havermout op te fleuren zonder al te veel extra calorieën toe te voegen? Ik eet zo min mogelijk toegevoegde suiker, dat maakt het wel lastig. Ik gebruik nu kaneel, maar dat heb ik ook al wel gezien. Speculaaskruiden ook geprobeerd, dat was het ook niet helemaal. Cacaopoeder gebruik ik heel af en toe, is te doen maar niet heel erg lekker. Dus tips zijn welkom!
Roosch schreef:Zo, ik dacht, laten we maar veel calorietjes verbranden vannacht.. ik heb de 12 uur aangetikt.
En ik heb me toch weer een partij spierpijn van dat touwtjespringen..
Ben benieuwd, ga morgen voor het eerst sinds mijn rugbehandeling weer aan de Zumba, hopen dat het nu goed blijft gaan.
rockey schreef:Pfff Sorry heb jullie even niet meer bij kunnen houden!
Heb sinds deze week een nieuwe baan, dus even best druk en daarnaast ook nog de paarden.
Iets "Slechte "eet week gehad ook nog eens, dus ook ik begin maandag weer van voor af aan. Vanavond voor mezelf besloten dat we dan lekker uit eten kunnen om het te vierenwe gaan sushi eten in Amsterdam. Niet heeel slecht maar wel lekker!
Zag een gave foto voor bij komen van een broek wauw!!!! Hoeveel kilo is daar van af!??
Vraagje, deze week dus de hele week op kantoor gezeten en zelf eten mee genomen. Van 8 tot 5 ongeveer 6 boterhammen gegeten met rookvlees en kipfilet en komkommer erop. En daarnaast nog fruit en veel water. Voor mijn doen dus echt meer gegeten als ontbijt en lunch dan normaal, maar toch het idee dat er wat af gaat, hoe kan dat dan???
Vanavond lees ik even goed bij dames excuses! Fijne zondag nog dames!
Dais_ schreef:
Danseresje schreef:Hier weer 6 ons afgevallen! Nog 2kg voor ik een nieuw tiental in beeld heb! Wordt krap voor mijn verjaardag (over een ruime 1,5 week). Maar we gaan stug door op de weg die ik bezig ben! Gelukkig niet met al te grote snoepers in de nachtdienst, dus dat scheelt!
Winner91 schreef:...
@Danseresje wat een leuke foto. Ik doe het ook ongeveer op dezelfde manier maar dan met sporten.
Vind hardlopen gewoon zo rot. Ren jij alleen maar of loop je ook stukjes tussendoor? Een vriendin van mij rent
gewoon 10 km nonstop, en ik ben na 1 km al moe. Moet dit denk opbouwen, maar vind het zo stom haha!
Mayflower_ schreef:Negerzoen schreef:Ik had van de week een suikervrije tarte tartin gemaakt met appel. Was ook erg lekker!Hoe heb je de warme appel gemaakt Mayflower?
Klinkt ook lekker! Hoe maak je dat?
Ik heb de appel 3 minuten in de magnetron gedaan.