[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 01:21

Dianne; wauw wat gaaf! Ziet er ontzettend mooi uit!
Maartje; mooie symbolie, stoer dat je er ook zo voor uit durft te komen aangezien zo'n tattoo toch wel redelijk zichtbaar is :)

Zouden jullie even naar zijn portfolio willen kijken en jullie mening willen geven?

http://www.perfectimage.ca/artist.php?a ... -St-Pierre

Wil een paar zwaluwen op mijn schouder, net zoiets als dit (https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1761d55c56)
Maar ben echt een leek als het op tattoo gebied aan komt. Vind zijn werk er wel mooi uitzien en volgens mij zijn de lijnen verder ook wel strak, maar meer mensen zien meer en misschien ook dingen die ik niet zie :)

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 01:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:38

Ik wil me ook maar eens melden hier; ik heb er nu 6, varierend van ring tattoo's en dus heel klein , tot mijn hele onderrug, haha en dus knap groot (heb een brede rug namelijk). Ik wil de 3 meest speciale voor mijzelf even laten zien, al vinden jullie dat niet erg...

Afbeelding
Dit is een fantasy tekening van een boom met een mannengezicht, er hangen zelfs eikeltjes in. Ik wilde deze al jaren hebben en toen het uit was met mijn ex, vond ik de metafoor te mooi om waar te zijn zowat; alle mannen zijn eikels en kunnen mijn rug op...

Afbeelding
En dit zijn de namen van mijn 2 paarden, die wilde ik absoluut op me hebben toen ze bij mij een ongeneeselijke hartziekte constateerden, zijn nog hartstikke vers op de foto, maar ik ben erg blij met het resultaat, heb het lettertype zelf gevonden, want vond het letter assortiment bij de gemiddelde shops nogal bedroevend eigenlijk...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-07-13 02:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 02:45

Ja doe! Maar wel groot formaat, dan kunnen we ze goed bewonderen!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 10:26

De foto van de boom is wat klein :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:25

Blacky94 schreef:
Dianne; wauw wat gaaf! Ziet er ontzettend mooi uit!
Maartje; mooie symbolie, stoer dat je er ook zo voor uit durft te komen aangezien zo'n tattoo toch wel redelijk zichtbaar is :)

Zouden jullie even naar zijn portfolio willen kijken en jullie mening willen geven?

http://www.perfectimage.ca/artist.php?a ... -St-Pierre

Wil een paar zwaluwen op mijn schouder, net zoiets als dit (https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1761d55c56)
Maar ben echt een leek als het op tattoo gebied aan komt. Vind zijn werk er wel mooi uitzien en volgens mij zijn de lijnen verder ook wel strak, maar meer mensen zien meer en misschien ook dingen die ik niet zie :)

Ik ind de dierendingen niet mooi, vaak asymmetrisch en niet strak.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 12:45

ohjajoh6 die boom is wat te klein om goed te kunnen zien, je vingertattoos vind ik niet zo mooi. Ik vind vingers eigenlijk niet geschikt voor namen, het komt al gauw priegelig over dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 14:44

helaas, die van mijn rug is de enige foto die ik ervan heb, gaat niet zo gemakkelijk om een goede foto van je eigen rug te maken...
En wat mijn vingers betreft; ieder zijn smaak natuurlijk en ik wilde nooit namen op mijn lijf eigenlijk, vond mijn ex altijd maar een idioot dat ik wel 3x op zijn lijf stond (en zo zie je maar weer tenslotte) en als ik nog had kunnen werken was het ook nooit gebeurd, maar na het horen van mijn diagnose wist ik het zeker dat ik de namen van mijn meiden op mijn lijf wilde, maar had geen idee over de vorm van de tattoo, totdat ik naar Californication zat te kijken, ik vond en vind het nog steeds super gelukt en priegelig is het zeker niet op mijn bootwerkerhanden...

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 15:38

Aan de zijkanten van mijn vingers zou ik graag willen believe in dreams maar mijn vingers zijn geen optie vanwege mijn werk..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:21

NatassJa schreef:
Hmm, beetje wisselend. Bij de ene denk ik, wel aardig. Bij de andere denk ik, blij dat ik hem niet als artiest had. Overall, nergens geen wow gevoel.

Deze is wel "wow": http://www.perfectimage.ca/artist.php?a ... k-Turcotte , maar zijn stijl is weer heel anders.

Die zit aan de andere kant van Canada dus dat wordt wat lastig :p
En het probleem met Nederland is dat ik in December wel een weekje terug ben maar zou m dan niet bij kunnen laten werken tot in ieder geval april...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 16:41

Blacky94, als je ooit in Vancouver komt kan je hem door mijn artist laten zetten :D Cohen Floch, heeft zijn eigen shop Tattoo Union in Van. Hij is echt ontzettend goed en lief :) http://www.cohenfloch.com/

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 18:03

Voorlopig waarschijnlijk niet :) zit in de Toronto-London area en wil waarschijnlijk wel een roadtrip die kant op gaan maken maar dat duurt waarschijnlijk ook wel tot mei volgend jaar ofzo op zn vroegst... :)

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 19:06

Wie kijkt er trouwens nog meer elke werkdag naar: LA INK op TLC?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:29

Ik heb ze allemaal al gezien. :D

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 22:17

Toevallig nog plaats hier voor nog een tattoo-verslaafde ? :D

Ik heb er inmiddels 2:
1 tje op mijn bovenarm, vogeltje met daarbij volgende tekst: 'We All Carry The Tune We Love' .
Zinnetje is afkomstig uit een liedje van een van mijn favoriete zangers met name Chuck Ragan.
(Deze heb ik om 3 redenen laten zetten; 1. Hele grote liefde voor muziek (ik doe gemiddeld een 30-40 concerten per jaar in zowel binnen als buitenland + 3 a 4 festivals. 2. Als een 'eer' voor Chuck omdat hij een hele grote inspiratie is voor mij, die man zijn muziek heeft mij door heel wat moeilijke periodes van mijn leven getrokken en is zelf ook echt de meest vriendelijke artiest ooit. 3. Mijn favoriete liedje met een machtig mooie tekst. Voor de mensen die willen luisteren of tekst willen opzoeken : Chuck Ragan - The Boat .

2de is de titel van een 1 van zijn liedjes : 'Nomad By Fate' met een compass erbij. (Heb ik laten zetten als herinnering aan mijn solo-reizen van dit jaar die ik hopelijk volgend jaar en nog vele meerdere jaren ga voortzetten). Deze staat op mijn rug sinds gisteren.

Iemand tips om die op mijn rug te verzorgen? Ik kan er amper aan om zalf aan te doen...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 22:21

Ik heb een insmeerder in huis gelukkig :-) anders een zachte tissue op een stokje draaien met daaraan je verzorgingsproduct?

happyfever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 22:27

Ik heb helaas geen insmeerder in huis :(

Dat is nog een idee! Zal ik eens uittesten straks :) Hoe dat ik er zelf niet opgekomen ben :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 15:12

Heb even wat blz mee zitten lezen. Again haha. Heb me al eens eerder gemeld dat ik n tattoo zou laten zetten maar telkens toch vanaf gezien inmiddels zit ik al bijna een jaar met een ontwerp in mn hoofd en die wordt 6 september door Joy in Joure gezet :) omdat t maar n kleintje is kon hij tussendoor. Het wordt een kleine lotus met een soort van gekrulde wortel een dan met roze bladeren vd bloem. Klinkt een beetje raar zoals ik het nu benoem haha.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 08:12

Hebben jullie gezien dat er een nieuw programma op RTL komt, over tattoos en het verhaal erachter? :D

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 08:31

Banjer schreef:
Hebben jullie gezien dat er een nieuw programma op RTL komt, over tattoos en het verhaal erachter? :D

Ze hebben mij hiervoor benaderd en hebben ook in mijn shop gefilmd. Echter gaan ze daadwerkelijk in zee nu met 3 grote shops, waar meerdere mensen werken, wat niet het geval is bij mij.
maar ik weet wel welke shops het zijn geworden, en dat komt helemaal goed!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 08:34

jammer Marsha... ;( Dan trek ik me denk ik terug, mochten ze me selecteren... ik wil nl. niet zomaar iemand in me laten prikken :P

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:10

ik kom even uit mijn meelees-modus om te delen hoe mijn afspraak van vorige week is geweest.
Had eind vorig jaar al afspraak gemaakt aangezien ik toen al wist dat ik mn volgende wilde hebben en waar :)
helaas werkt mijn artist ook deels in Zuid -amerika, dus moet ik lang van te voren plannen en een afspraak maken. Nu dus ook al gelijk weer afspraak gemaakt voor volgend jaar Februari, als hij er weer is. Heb ik nog een half jaar de tjd om te bedenken dat ik heirna nog wil gaan zetten :P , heb al meerdere ideeen dus moet nog even beslissen wat ik ga laten zetten.
Dit is hem geworden (ik heb iets met kersen-bloesem/bloemen
Afbeelding
linkje 1
linkje 2

dit is mijn andere die hij vorig jaar al op mijn schouder heeft gezet, zelfde artist

en deze staat op mijn linkeronderarm, is van andere artist (wat ook te zien is ;( )
Helaas kon mijn "eigen" artist voor deze niet eerder en wilde ik vanwege familie omstandigheden hem wel graag eerder gezet hebben dan mijn afspraak van vorige week.
Maar helaas was ik niet heel erg tevreden over het resultaat. Ben nog steeds blij met de tattoo, maar de kwaliteit van het zetten en de inkleuring liet wel wat te wensen over. Dus ik weet dat ik voortaan alleen nog naar "mijn" artist ga, over hem ben ik wel elke keer nog tevreden geweest. Ik heb n lesje wel geleerd :P

Ik kruip weer terug in de meelees-modus, om ideeen op te doen voor volgend jaar :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:20

Aaah, twijfel twijfel.

Ik wil al zo lang een kompas, maar ik begin te twijfelen nu over hoe ik hem wil:

Optie 1 <3 :
Afbeelding

Optie 2:
Afbeelding

Optie 3:
Afbeelding

Optie 3 is wat ik altijd wilde, maar nadat ik 1 had gezien, valt die voor mij eigenlijk al af.

Ik vind 1 eigenlijk te cartoonachtig. Wat mij heel gaaf lijkt, is een combinatie van 1 en 2. Het realistische van 2, met de kleuren (eromheen?) van 1.
Ben echt verliefd op die 1e qua kleur!
Laatst bijgewerkt door NatassJa op 22-07-13 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:46

1 <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 12:48

1, maar ik ben zelf heel erg van de kleur :j