xNavatu schreef:Suus misschien heb je wat aan deze review?
[
Video ]
Ik vind haar reviews altijd heel erg leuk maar ik stoor me altijd mateloos aan de kleur van haar foundation
Voor mijn gevoel matcht het echt voor geen meter, ik zou iig nooit zo oranje de deur uit gaan 
xNavatu schreef:Ik vind die lippen van Shannon daar ook enorm lelijk, maar opzich de foundation vind ik nog niet eens zo erg. Kan ook zijn omdat ik dat wel ongeveer van haar gewend ben haha. Hier bijvoorbeeld vind ik dr makeup echt rete gaaf;
[
Afbeelding ]
Ik vind dat ze wel vaker super mooie looks heeft, en ik vind het een voordeel dat ze zo vaak post
Maar soms gaat ze imo gewoon net iets te ver. Fake tan over haar hele lichaam, maar dat betekent niet dat het er charming uit ziet als je zó veel foundation aanbrengt in dezelfde kleur als je lichaam. Ik let er persoonlijk niet op welke kleur de rest van mijn lichaam is. Mijn hoofd blijft echt achter qua bruin worden, maar als ik een foundation afstem op mijn lichaam kan ik bijna make-up voor donkere meiden gaan kopen 
Santigo_ schreef:Die vind ik dan weer wel mooi navatu!
Aranel de tea tree bb cream van the body shop heb ik ook! Op zich dekt hij fijn, verbergt ook goed de rode vlekken in mijn gezicht. Maaarrrr, als ik naar mijn werk moet fietsen, zweet ik ook op mijn voorhoofd helaas en dan kan ik hem zo er vanaf vegen. Dan krijg ik vegen en handen vol bb cream... nou zweet ik ook gewoon irritant veel, maar voor mij dus wel echt een minpunt. Bij mijn foundation heb ik dat echt een stuk minder tot niet.
Ik heb dat helaas met al mijn foundations, bb creams
Ik heb het vooral op mijn "snor" heel erg
Ben lekker zweterig en als het warmer is dan 18 graden moet ik gewoon geen foundation opdoen want dan kan ik het er zo vanaf vegen.
Djilna schreef:Mooi Blon_D!
Ik heb vandaag Plumful op. Bij een bruin gezicht vind ik een wat rozer of koraalachtige tint toch net even zomerser, maar het kan prima

Fijne lipstick inderdaad, had tot nu alleen een matte en retro matte dus dat voelt heel anders. Ben er in ieder geval erg blij mee!
Ik vind Plumful ook zo mooi! Ik draag tegenwoordig Heroine erg vaak, die staat me ook beter in de winter, maar hij blijft gewoon zo prachtig...
[***] schreef:Ik zoek een lichtroze en een rode, maar niet fel rood zeg maar.
Rood maar niet felrood....
Ik heb geen flauw idee wat je prijscategorie is, maar als je echt een longlasting lipstick wil dan zou ik toch kijken naar matte lipsticks. Glanzende/verzorgende lipsticks overleven een maaltijd of een drankje imo meestal niet. Ik ben zelf gek van de lipsticks van MAC, voor rood zou ik dan voor Ruby Woo of Russian Red gaan, afhankelijk van de ondertoon in je huid (warm of koud). Voor een lichtroze weer afhankelijk wat je ondertoon is, maar Please Me is een redelijk neutrale nude kleur die iedereen wel goed staat. Ik draag eigenlijk alleen maar MAC lipstick dus ik kan je niet echt verder helpen