Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:54

Ik vind die lippen van Shannon daar ook enorm lelijk, maar opzich de foundation vind ik nog niet eens zo erg. Kan ook zijn omdat ik dat wel ongeveer van haar gewend ben haha. Hier bijvoorbeeld vind ik dr makeup echt rete gaaf;

Afbeelding

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:56

Ik vind haar makeup ook heel tof, alleen die lipstick vond ik echt heel lelijk..

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:00

Suus___ schreef:
Ik vind haar makeup ook heel tof, alleen die lipstick vond ik echt heel lelijk..

Zij heeft een gezicht dat erg blanco is. Net een stuk wit canvas dat nog beschilderd moet worden

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:05

Wat bedoel je daarmee? :D

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:21

Die vind ik dan weer wel mooi navatu!

Aranel de tea tree bb cream van the body shop heb ik ook! Op zich dekt hij fijn, verbergt ook goed de rode vlekken in mijn gezicht. Maaarrrr, als ik naar mijn werk moet fietsen, zweet ik ook op mijn voorhoofd helaas en dan kan ik hem zo er vanaf vegen. Dan krijg ik vegen en handen vol bb cream... nou zweet ik ook gewoon irritant veel, maar voor mij dus wel echt een minpunt. Bij mijn foundation heb ik dat echt een stuk minder tot niet.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:44

Suus___ schreef:
Wat bedoel je daarmee? :D

Ik denk dat ze bedoeld dat dr gezicht veel witter is dan de rest van dr lijf :P
Dat heb je met fake tanning :'D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:46

Oo haha tja ze tant d'r gezicht niet denk ik :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:26

In het begin toen ik het filmpje keek dacht ik; ach valt wel mee.

Maar kanonnen, echt oranje is het geworden :Y)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:07

Ik vind het wel meevallen met dat te gele/oranje hoofd. :? Het matcht wel gewoon met haar hals verder. De lipstick is idd niet echt mooi, de look vind ik wel leuk maar dan vooral als uitgaans look.
Dat blanco gezicht is denk ik meer als in dat ze weinig contrast heeft in haar gezicht? Als in lichte lippen/wenkbrauwen/wimpers met een lichte huid.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:14

Ja ik vind 't ook wel meevallem :=

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:40

Die look is inderdaad gaaf, maar wel minder drag-queen-achtig als die in het filmpje.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:04

Loose schreef:
Dat blanco gezicht is denk ik meer als in dat ze weinig contrast heeft in haar gezicht? Als in lichte lippen/wenkbrauwen/wimpers met een lichte huid.

ja dat bedoelde ik inderdaad! ik heb mijn meteoriet balletjes binnen <3 ze zijn zoooo mooi

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:38

Welke kleur heb je besteld?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:45

SuSem schreef:
Welke kleur heb je besteld?

medium omdat ik een bleekscheet ben :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:05

Oeeh ga je die swatchen? ben erg benieuwd!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 07:47

Deijs schreef:
Oeeh ga je die swatchen? ben erg benieuwd!

wil ik wel doen hoor ! word dan wel vanavond

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:13

Mooi Blon_D!

Ik heb vandaag Plumful op. Bij een bruin gezicht vind ik een wat rozer of koraalachtige tint toch net even zomerser, maar het kan prima :) Fijne lipstick inderdaad, had tot nu alleen een matte en retro matte dus dat voelt heel anders. Ben er in ieder geval erg blij mee!

En van mijn tante 2 Diorglosjes gekregen die ze niet gebruikt :+:. Nou zag ik onder 1 van de hulsjes heel klein staan dat die als tester bedoeld zou moeten zijn en not for sale, maar zij heeft hem gewoon in de winkel gekocht. Stom foutje, mar maakt voor het product zelf niets uit natuurlijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:45

Ik kom hier namelijk binnen vallen, ik zoek namelijk nog een leuk kleurtje voor op mijn lippen. Alleen wie weet een goede, dus die goed blijft zitten, en daarnaast niet te duur is en bij winkels zoals kruidvat/etos verkrijgbaar zijn?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:47

Wil je een felle kleur of een 'nude' kleur?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:49

En mat of glanzend?
Wat is niet te duur?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:50

Ja precies, vroeg me hetzelfde af :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:19

Ik zoek een lichtroze en een rode, maar niet fel rood zeg maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:23

xNavatu schreef:
Suus misschien heb je wat aan deze review?

[ Video ]

Ik vind haar reviews altijd heel erg leuk maar ik stoor me altijd mateloos aan de kleur van haar foundation :') Voor mijn gevoel matcht het echt voor geen meter, ik zou iig nooit zo oranje de deur uit gaan :=

xNavatu schreef:
Ik vind die lippen van Shannon daar ook enorm lelijk, maar opzich de foundation vind ik nog niet eens zo erg. Kan ook zijn omdat ik dat wel ongeveer van haar gewend ben haha. Hier bijvoorbeeld vind ik dr makeup echt rete gaaf;

[ Afbeelding ]

Ik vind dat ze wel vaker super mooie looks heeft, en ik vind het een voordeel dat ze zo vaak post _O- Maar soms gaat ze imo gewoon net iets te ver. Fake tan over haar hele lichaam, maar dat betekent niet dat het er charming uit ziet als je zó veel foundation aanbrengt in dezelfde kleur als je lichaam. Ik let er persoonlijk niet op welke kleur de rest van mijn lichaam is. Mijn hoofd blijft echt achter qua bruin worden, maar als ik een foundation afstem op mijn lichaam kan ik bijna make-up voor donkere meiden gaan kopen :=

Santigo_ schreef:
Die vind ik dan weer wel mooi navatu!

Aranel de tea tree bb cream van the body shop heb ik ook! Op zich dekt hij fijn, verbergt ook goed de rode vlekken in mijn gezicht. Maaarrrr, als ik naar mijn werk moet fietsen, zweet ik ook op mijn voorhoofd helaas en dan kan ik hem zo er vanaf vegen. Dan krijg ik vegen en handen vol bb cream... nou zweet ik ook gewoon irritant veel, maar voor mij dus wel echt een minpunt. Bij mijn foundation heb ik dat echt een stuk minder tot niet.

Ik heb dat helaas met al mijn foundations, bb creams := Ik heb het vooral op mijn "snor" heel erg _O- Ben lekker zweterig en als het warmer is dan 18 graden moet ik gewoon geen foundation opdoen want dan kan ik het er zo vanaf vegen.

Djilna schreef:
Mooi Blon_D!

Ik heb vandaag Plumful op. Bij een bruin gezicht vind ik een wat rozer of koraalachtige tint toch net even zomerser, maar het kan prima :) Fijne lipstick inderdaad, had tot nu alleen een matte en retro matte dus dat voelt heel anders. Ben er in ieder geval erg blij mee!

Ik vind Plumful ook zo mooi! Ik draag tegenwoordig Heroine erg vaak, die staat me ook beter in de winter, maar hij blijft gewoon zo prachtig...

[***] schreef:
Ik zoek een lichtroze en een rode, maar niet fel rood zeg maar.

Rood maar niet felrood.... :Y) Ik heb geen flauw idee wat je prijscategorie is, maar als je echt een longlasting lipstick wil dan zou ik toch kijken naar matte lipsticks. Glanzende/verzorgende lipsticks overleven een maaltijd of een drankje imo meestal niet. Ik ben zelf gek van de lipsticks van MAC, voor rood zou ik dan voor Ruby Woo of Russian Red gaan, afhankelijk van de ondertoon in je huid (warm of koud). Voor een lichtroze weer afhankelijk wat je ondertoon is, maar Please Me is een redelijk neutrale nude kleur die iedereen wel goed staat. Ik draag eigenlijk alleen maar MAC lipstick dus ik kan je niet echt verder helpen :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:30

Maybelline heeft ook goed blijvende lipsticks de Stay14 en Superstay24
De ene is een stick die redelijk droog voelt maar goede blijft zitten en de Superstay is een soort liplacker waar je nog een balsemstick overheen doet. Maar die blijven beide wel een goed aarntal uur zitten.

PleaseMe is voor mij nu ook te licht, stom. Nou ja, winter is altijd lang genoeg, pak nu wel andere kleurtjes :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:33

Ik heb Please Me nog niet opgehad sinds ik terug ben van vakantie maar ben idd bang dat hij nu iets aan de lichte kant is. Vind hem in de winter wel echt perfect! Ik draag nu veel Russian Red, vind dat gewoon echt een perfect kleurtje. 3 van mijn MAC lipsticks zijn klassiek rood :') Russian Red, Ruby Woo en heb Viva Glam I nog liggen, die is iets meer vampy maar wel gewoon felrood :=