Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zit bijna op de helft van m'n afval doel 

fjordjes schreef:Ik ben in 3 dagen 600 gram afgevallenik zit bijna op de helft van m'n afval doel
Jezelf alles ontzeggen, is zo moeilijk vol te houden, zeker als het door medicijnen ook nog eens geen resultaat geeft. Ik ben zelf ook enorm aangekomen door medicatie (anti depressiva) en soms is het gewoon fijn om het 1 of 2 of 3 dagen links te laten liggen, om daarna weer verder te kunnen. opisop_shop schreef:Voor de mensen die echt moesten overgeven als bijwerking:
Hebben jullie een patroon ontdekt, in veroorzakende etenswaren, of tijd na injectie bijvoorbeeld?
Zonnetje81 schreef:Als je allerlei medicatie gebruikt en andere dingen hebt is het niet zo raar als het niet zo goed uitpakt. Maar dat ligt niet aan de mounjaro of ozempic ansich. Ik vind dat dat nu wel de boventoon begint te krijgen en een scheef beeld geeft. Men moet wel realistisch en eerlijk blijven naar de situatie.
Ik ben super blij en heb gelukkig nergens last van. Top middel!
Deri schreef:Opgelost, ik heb weer een 10mg voorgeschreven gekregen!
Schrijf vanavond even iets meer.

Zonnetje81 schreef:Als je allerlei medicatie gebruikt en andere dingen hebt is het niet zo raar als het niet zo goed uitpakt. Maar dat ligt niet aan de mounjaro of ozempic ansich. Ik vind dat dat nu wel de boventoon begint te krijgen en een scheef beeld geeft. Men moet wel realistisch en eerlijk blijven naar de situatie.
Ik ben super blij en heb gelukkig nergens last van. Top middel!
fjordjes schreef:Ik ben in 3 dagen 600 gram afgevallenik zit bijna op de helft van m'n afval doel

Bonnelover schreef:Net, na een hele lange voorbereiding, mijn eerste prik gezet Mounjaro 2,5. Ga dit samen met programma van "Bakje geluk" doen.