Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
De afgelopen maanden weigert mijn lichaam meer dan 6/7 uur te slapen en door ontpillen en een chaotische hormoonhuishouding schommel ik best wel in energie, kan soms flink instorten. Ik denk dat het veel blijven sporten door meerdere factoren in stand wordt gehouden: het brengt me mentaal heel veel, ik geniet er echt van om onderweg te zijn buiten en het bewegen maakt me vrolijk, het is toch een beetje een normaal/modus geworden dat ik er automatisch ruimte voor plan naast werk en studie, ik vind het heel interessant om grenzen te verleggen, ik wil graag duurzaam mijn grenzen blijven verleggen dus dat maakt veel sporten (en herstel) ook belangrijk, en ondanks dat het afgelopen jaar best wel pittig was (relatie van 7 jaar die in september toch geëindigd is na hard eraan werken, waarmee ook een deel toekomstperspectief wegviel, moest plots mijn huis uit door sloop, veel werk erbij naast mijn studie, ene bachelor afronden en een tweede starten) voel ik me gezonder, minder gestrest en stabieler dan ooit, dus ik denk oprecht dat ik niet meer zonder kan.
Excuus voor het lange verhaal, maar het bracht me aan het denken en wilde graag een volledig antwoord geven.

Het is net therapie, dat lopen. Herkenbaar wel. Ik zit in een heel andere situatie dan jij, maar ook ik heb het sporten echt nodig om het leven heel leuk te blijven vinden. Klinkt dramatischer dan ik bedoel, maar je snapt me vast. Knap hoe je alles doet!

Vanuit daar is wel het lange afstanden blijven afleggen ontstaan. Dus ja, ik snap je zeker! Fijn dat het hardlopen dat ook voor jou kan betekenen.
En het is vast mogelijk om er nog een kortere lus bij te maken of een shortcut die een aantal kunnen nemen.

Supervixen schreef:Uitwandelen tot 14km kan natuurlijk altijd, maar in die lus zitten sowieso wat punten waar het leuk is om even te stoppen en foto's te maken en te kletsen, zoals een uitkijktoren, de brandtoren en een leuk uitzicht hier of daar. We zijn er wel voor de gezelligheid natuurlijk.
Voordeel van die route bij de Posbank is dat er ook een grote parkeerplaats is, en horeca waar je even naar de wc kunt als je aankomt.
Of daarna zelfs lunchen als je zin hebt en het niet te vol is.
Ik kan ook mensen van het station Velp of Rheden oppikken, geen probleem.
Als ik er even data in mag gooien:
18 meI
Supervixen
Eef_Bam
25 mei
Supervixen
Eef_Bam
22 juni
Supervixen
Eef_Bam
Oh ja, er mogen maximaal 20 mensen mee, anders heb je een vergunning nodig.
Utrechtse heuvelrug vind ik ook prima hoor, als iemand daar een leuke gpx van heeft.