Gelukkig is alles goed gekomen Nicje

Hoe gaat het nu met jullie?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben met mijn geplande keizersnede als ik lees hoe de bevallingen bij sommigen hier zijn verlopen.
Vervelend dat Boris daar (nog) niet doorheen slaapt Gnome. Is zo'n slaaptrainer/White noise ding misschien iets voor hem? Hopelijk helpt het vochtapparaat met zijn dichte neusje. Hier ook continue een dichte neus en dat maakt slapen niet prettiger.
Ik ben helemaal klaar met die zwangerschap

Maar dat ben ik al sinds week 8 eerlijk gezegd, het is gewoon niks voor mij. Te zwaar voor mijn lichaam met al die ongemakken. Van de week is hij volgens mij ingedaald, met lekker pijnlijke indalingsweeën en nu is hij aan de onderkant alles lekker beurs aan het maken. Alles is zo goed als klaar voor hem, ik moet alleen nog mijn vluchttas inpakken. Paar dingen kopen en dan is die ook compleet. Ik hou me er maar aan vast dat het nog maximaal 3,5 week duurt voordat Sjakie er is
Gisteren hadden we een uitje met mijn schoonfamilie, met e-choppers gereden en daarna uit eten. Hobbels en straten met stenen waren echt geen pretje maar het was heel gezellig

Mijn schoonzus is verloskundige en je krijgt dan het een en ander mee van de problemen bij haar op de praktijk. Dat gaat ook niet echt fantastisch

Weinig nieuwe aanwas en veel 'moeten' stoppen omdat de baan zeker met kinderen eigenlijk niet te combineren is...
Mijn kraamzorg gaf ook al aan dat zij een flink tekort hebben. Nu heeft zij daar als ZZP'er geen last van want nee is gewoon nee. Maar dat maakt je werk ook niet leuker om continue nee te moeten zeggen, dat zei zij ook al.