Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:02

DuoPenotti schreef:
Wat zie jij dan anders?

Ik zie veel haat en nijd naar Rutte. Op social media en je hoort zo weleens in je omgeving iets.
Ik snap het ook nooit zo goed want het is een heel team die die beslissingen maakt, niet alleen Rutte. Maar ik ben zeer benieuwd naar de verkiezingen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:07

Natuurlijk is het niet alleen Rutte maar zo zeg ik ook Wilders ipv PVV of Baudet ipv FVD. En geloof dat meer mensen dat zo doen :P

Ik niet VVD gaat (helaas) weer winnen. Zou me enorm verbazen als het anders is.
Maar ik snap het wel, wat is het alternatief?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:19

Nou meneer Baudet gaat gewoon in een camper met podium campagne voeren.

Bizar toch

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:21

Echwel schreef:

Bizar toch

Vind er niks bizars aan eigenlijk. Terecht.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:22

Eikel. Trump in het klein.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:26

Jildau schreef:
Echwel schreef:

Bizar toch

Vind er niks bizars aan eigenlijk. Terecht.

Nee niet terecht in deze tijd waarin hij dus gewoon handen schudt enz

Deze man is de realiteit kwijt

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:29

Ja maar, daar gaan we alweer. Je bent niet verplicht zijn hand aan te nemen. Je hoeft ook niet erheen te gaan trouwens.

Dat is dus een beetje die eigen keuze maken. En niet alles hoeft voorgeschreven te worden, wat zich dus in al die regels uit.

Baudet boeit me niet, maar een ander zou ik wellicht wel heen gaan en handje schudden.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:32

Jij vindt dat deze man de realiteit kwijt is. Ik vind dat mensen die heilig geloven in dit kabinet met zijn disproportionele maatregelen de realiteit kwijt zijn.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:33

secricible schreef:
Palmera schreef:
En die mensen die de dupe zijn worden gedwongen hun hachie te redden. En dus gaan kappers, manicures, dietistes, koks, whatever gewoon bij mensen thuis "op bezoek". Mijn zegen hebben ze, want waar moeten ze anders van eten, de huur betalen, etcetera. En ik doe precies hetzelfde.

Ja want als we code zwart hebben kunnen die wel prima hun werk doen :j
(En dietisten mogen gewoon werken, de pedicures ook in principe)

Het wordt steeds meer een ieder voor zich god voor ons allen samenleving. Ja veel kappers werken nu illegaal bij mensen thuis. Ik zag net in eenvandaag dat in verschillende steden winkeliers ten einde raad van plan waren open te gaan. Failliet gaan ze zo of zo als ze zich dan nog aan de regels houden.

Tja, of we code zwart nog gaan krijgen. We weten niet hoe het loopt.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:35

Jildau schreef:
Jij vindt dat deze man de realiteit kwijt is. Ik vind dat mensen die heilig geloven in dit kabinet met zijn disproportionele maatregelen de realiteit kwijt zijn.

Dus ontkennen van een virus is realiteit en proberen het te bestrijden niet
Nou weer wat geleerd

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 21:44

Ik hóóp dat hij dat een keer ná 21.00 savonds doet...

Zet hem maar een dagje vast }:)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 22:01

Ik vind dat ieder lid van de Tweede Kamer zich aan de (dringende) adviezen moet houden en geen verdeeldheid of onrust mag zaaien, zeker niet in de situatie waarin wij nu verkeren.
Baudet heeft Trump als voorbeeld, dat is duidelijk te zien en te horen.
Hij heeft schijt aan de regering, aan het OMT en aan de zieken en doden t.g.v. Corona.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 22:29

Electra63 schreef:
Ik vind dat ieder lid van de Tweede Kamer zich aan de (dringende) adviezen moet houden en geen verdeeldheid of onrust mag zaaien, zeker niet in de situatie waarin wij nu verkeren.
Hij heeft schijt aan de regering, aan het OMT en aan de zieken en doden t.g.v. Corona.

Mee eens maar heel eerlijk? Er is niets wat Baudet interessant vind behalve hemzelf. Hij heeft zijn partij laten ploffen en komt er op terug. Blijkbaar had hij door dat zijn inkomsten dan ook wegvielen want hij heeft gezegd dat hij wel zijn huis moet betalen. Alleen dat al, echt goede reden om in de politiek te zitten hoor.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 22:34

bigone schreef:
Electra63 schreef:

Mee eens maar heel eerlijk? Er is niets wat Baudet interessant vind behalve hemzelf. Hij heeft zijn partij laten ploffen en komt er op terug. Blijkbaar had hij door dat zijn inkomsten dan ook wegvielen want hij heeft gezegd dat hij wel zijn huis moet betalen. Alleen dat al, echt goede reden om in de politiek te zitten hoor.

Hij is een narcistische opportunist.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 22:41

Tja, met een inkomen van 120.000 per jaar als fractievoorzitter zal hij zich wel achter zijn oren hebben gekrabd. Dat stond op het spel toen hij zogenaamd uit de politiek wilde stappen. En wanneer hij uit de picture is geen donaties meer , geen inkomsten meer door sponsors en verkoop van zijn boeken. Scheelt toch zo’n 15000 bruto per maand.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 22:51

bigone schreef:
Tja, met een inkomen van 120.000 per jaar als fractievoorzitter zal hij zich wel achter zijn oren hebben gekrabd. Dat stond op het spel toen hij zogenaamd uit de politiek wilde stappen. En wanneer hij uit de picture is geen donaties meer , geen inkomsten meer door sponsors en verkoop van zijn boeken. Scheelt toch zo’n 15000 bruto per maand.

Ik vraag me af of al die donaties en sponsorgelden niet bij hem zelf in zijn zakken verdwijnt?

Daarbij vind ik het oneerlijke politiek bedrijven als alle andere politieke partijen zich wel aan de adviezen houden. PvdA ging altijd rozen uitdelen, bijvoorbeeld en doen dit nu ook niet.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-21 23:43

Electra63 schreef:
bigone schreef:

Ik vraag me af of al die donaties en sponsorgelden niet bij hem zelf in zijn zakken verdwijnt?

Daarbij vind ik het oneerlijke politiek bedrijven als alle andere politieke partijen zich wel aan de adviezen houden. PvdA ging altijd rozen uitdelen, bijvoorbeeld en doen dit nu ook niet.

Is aan hunzelf.. Kunnen ook creatief zijn en iets bedenken. Moeten de ondernemers ook. En dat kan ook binnen de maatregelen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 00:47

Nee, de andere politieke partijen houden zich aan de afspraken.
Zelfs Wilders.

Ik hoop dat Baudet vreselijk op zijn bek gaat.
Ik vind hem een gevaarlijke gek, die het vooral moet hebben van ontevreden mensen, die niet door hebben, dat een gesjeesde narcist, een bejaarde jurist en een malafide vastgoedmiljonair nooit voor de belangen opkomen van gewone burgers met een mlnimum-inkomen.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 01:04

Los van wat ik van Baudet en de FvD vind, als je als partij tegen de huidige beperkingen bent, vind ik het niet meer dan logisch dat je er weinig tot geen rekening mee houdt bij partijactiviteiten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 01:18

Alsof alles wat Baudet zegt hij waar kan maken.... :') Wilders doet precies hetzelfde. Het is natuurlijk goed dat ze in gesprek gaan met de mensen die hele dagen staan te demonstreren voor dat gebouw in Den Haag en er ook geluisterd wordt naar meerdere kanten. Maar deze twee heren doen niks anders dan proberen stemmen binnen te harken. En wat helpt dan het beste door mensen beloftes te doen dat als hun partij de grootste wordt er ook wat gaat veranderen.

Gelukkig beslissen ze niet alleen als het gaat om nieuwe wetten :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 01:47

Citaat:
Sinds enkele weken worden bij alle graven van jong overleden mensen in de plaats bloemen en brieven neergelegd, waarin onder meer Jaap van Dissel van het RIVM aangewezen wordt als satanist en pedofiel. Een woordvoerder bevestigt aan de krant dat er aangifte is gedaan van smaad.

:o? Is dit weer een nieuwe stap binnen viruswaanzin of een andere stroming die mogelijk een beetje de weg kwijt is? :oo

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 02:34

996981 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dan heb jij niet goed opgelet op het nieuws / sociale media. Mensen hielden hele feesten op het ijs. Met muziek, drank en omhelzen. Hele families die bij elkaar kwamen. Was geen 1,5 meter te bekennen hoor. Ik gok zo maar dat die ook nog even samen naar huis zijn gegaan. Lekker warm bij de kachel. Zal me niks verbazen als er hierdoor weet een piek komt.

Leerlingen zitten echt niet allemaal met het raam open hoor. :n

En hoe groot is de kans, dat iemand die niet ziek is en geen symptomen heeft, een ander besmet in de buitenlucht?

Diezelfde vraag stelde guido weijers vorig jaar al. En vroeg de minister hier onderzoek naar te doen. Dat zou in december gebeuren. Werd continue van tafel geveegd. Niemand weet het.
Net zoals dat niemand weet hoe besmettelijk je nog bent na de twee vaccins.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:06

Omdat de overheid al 10 maand zich focust op één oplossing voor deze pandemie: vaccineren. Al het andere wordt van tafel geveegd, wordt niet onderzocht, niet getest.. Gewoon alles dicht gooien en wachten op vaccins lijkt ze de beste oplossing.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:23

Welke andere uitweg uit deze pandemie zie jij dan? Voorkomen dat mensen elkaar aansteken lijkt me toch het eerste.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-21 09:26

Denk kwetsbaren en ouderen opsluiten, de rest hun gang laten gaan..
En toevallig vertel ik mijn fysio van de week dat ik niemand met corona ken..
Haar verhaal dat ze wat jongeren had die alleen een snotneus hadden maar daarna een wrak waren deed mij wel schrikken..