Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MuSLi

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:02

Morgen weer een dag @Gaucho. Succes met je zware arm...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:06

Gaucho een zware arm (balen, sterkte!!) en ik een zwaar hoofd. Needless to say. Gisteren was afvaltechnisch niet zo een goeie dag. :')

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:12

Balen Gaucho! Hopelijk ben je er snel weer vanaf.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:26

Hé balen Gaucho!

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 17:09

Oei sterkte Gaucho! Ik mag volgende week, en moet diezelfde dag naar de tandarts... :( zal geen beste dag zijn voor mij ben ik bang....
Jij ook sterkte Roosch, morgen weer een dag

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 17:42

Oh, 2 leuke afspraken op 1 dag, niet chill!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 17:51

Hier kan de arm inmiddels weer tot schouderhoogte, en geen koorts meer. Kan ik zo mooi nog mesten :)

En heb een alternatief voor mijn Mongolië reis geboekt *\o/* wandelen in de Dolomieten, in een prachtig welness hotel met goed eten. Dat wordt veel wandelen om al het lekkere eten te compenseren :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:40

Ik zit me mentaal voor te bereiden op een fietstocht van 14 km enkele reis.... :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 12:47

Ik lig op de bank met spierpijn. Ken amper lopen _O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 13:10

purny schreef:
Ik zit me mentaal voor te bereiden op een fietstocht van 14 km enkele reis.... :')

Succes!

Hahah Detroit, spierpijn is wel een teken van goed gesport!

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 17:02

Ben gisteravond gezwicht voor een groot stuk chocola...en heb heel braaf voor volgende week voor op kantoor tussendoortjes gekocht....maar die zijn veels te lekker...dus die haal ik niet mee alvast, maar pas op zondag anders eet ik het dus gewoon op.... :o dan is de verleiding te groot. Ik heb de hele dag thuis gewerkt en net alleen even naar de supermarkt gewandeld en vond het echt erg warm, ik wilde vanavond even in de bak rijden maar kijk het even aan of doe het rustig aan met paardlief

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 17:09

27 km gefietst... ik voel me armen niet meer en des te meer mijn kont

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-21 17:18

Ik heb meer last van de warmte dan mijn pony, die houd echt van warm weer. Hij ligt de halve dag te zonnebaden en met rijden is ie echt enorm voorwaarts.
Ik voel me gelukkig een stuk beter dan gisteren, vanochtend om 7.00 half uurtje hard gelopen en toen vond ik het ook al erg heet. Eten gaat weer erg lekker, met het warme weer eet ik veel rauwkost en dergelijke.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 08:25

Gauchooooo ik lijk steeds meer op jou.. :)ddd

Dit niet-ochtendmens stond om 7 uur als allereerst in de sportschool. Ik kon niet meer slapen en dacht mezelf nuttig te maken. Daarna lekker even de sauna in en daar lig ik nu uit te puffen. :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 08:28

Haha goed bezig! Ik haat ook echt ochtenden en opstaan :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 08:40

Ik kom ook net uit de sportschool :D Wellness was helaas vol, dus ik moest het met de douche thuis doen

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 09:17

Ik lig nog in bed :+

Maar ik stap straks wel op de racefiets!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 09:29

Vandaag een cheatday. Mag m’n diploma ophalen, dus m’n moeder trakteert op een etentje en daarna komen m’n zus + zwager nog op de koffie!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:07

Ik was om 9:00u bij Ballorig. Ben blij dat hij nu ligt te slapen en ik weer even bij kan trekken :P. Vanavond lekker even hardlopen. Daar heb ik nu al zin in :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 13:07

Es_ther schreef:
Vandaag een cheatday. Mag m’n diploma ophalen, dus m’n moeder trakteert op een etentje en daarna komen m’n zus + zwager nog op de koffie!

Heel veel plezier *\o/*

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 14:23

Es_ther schreef:

Gefeliciteerd Esther! En dat zijn dingen die een goed feestje waard zijn! Ik heb gister toch behoorlijk intensief gereden met paardlief, hij deed t ook echt heel goed.....wel bij thuiskomst gesnoept, maar ach! Door de sport-adrenaline veels te laat naar bed en dat merk ik nu wel, stort een beetje in....ga nog even door met werk en dan even naar buiten en boodschappen halen, verder afgezien van stalklusjes doe ik t maar rustig aan :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 18:36

Weer een beetje bijgekomen Pallatin?

Ik leer steeds beter gezond BBQen, echt genieten dit:

Afbeelding

En intensieve les Body pump als compensatie :D

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 19:13

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 10:53

Ik kom hier even binnenvallen, hopelijk mag dat!

Hoe gaan jullie om met het mentale gedeelte, met name als je bent afgevallen?

Ik ben sinds oktober zo'n 7-8 kilo kwijt, meer als onbedoeld bij resultaat van wat veranderingen in levensstijl. Voel me een stuk fitter, en daar ging het me om.

Toch, stiekem, keek ik met veel meer plezier in de spiegel. Maar de laatste tijd is dat weer minder en was ervan overtuigd dat ik weer was aangekomen. Uh ja, niet dus. Nog prima stabiel.

Hoe hou/krijg je dus een beetje een realistisch beeld van jezelf?

Succes aan iedereen!

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 22:43

gaucho schreef:
Weer een beetje bijgekomen Pallatin?

Ik leer steeds beter gezond BBQen, echt genieten dit:

[ [url=m/SGNhCh.jpg]Afbeelding[/url] ]

En intensieve les Body pump als compensatie :D

Dat ziet er weer heerlijk uit Gaucho!!! Dat is gewoon een heel gezonde maaltijd: mager vlees en groenten en geen koolhydraten dus dat had ook zonder bodypump goed gekund :D
Ik had wat onverwacht vrijdag eigenlijk een voor mij nogal rottig einde van m’n werkweek: systemen liepen vast, niet de juiste info aangeleverd krijgen en daardoor weer wat dingen opnieuw moeten doen en nog wat vervelende werk‘dingen’....iig geen hehe lekker gewerkt en nu weekend gevoel maar een gevoel ik heb niks voor elkaar gekregen en nu ligt er maandag nog meer werk op me te wachten...zo’n dag....en weekend eigenlijk. Was gister nog gestresst en moe (ondanks een geweldige fijne buitenrit) dus ‘s avonds gaan snaaien. Ik herken het patroon maar weet gewoon niet hoe ik dat kan doorbreken. Vanmorgen weer moe wakker want toch weer slecht geslapen. Ontbijt op bed gehad en mezelf een schop onder m’n hol gegeven: buikspieroefeningen, schoon gemaakt en op en neer naar stal met de fiets; kleine 30 km en was in goede vorm al zeg ik het zelf. Paard gelongeerd want ‘s middags verjaardag mams met BBQ en keurig en lekker gegeten. Morgen weer naar kantoor, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Welkom Nirvana! Wat goed dat je zoveel bent afgevallen....wat jij omschrijft daar worstel ik ook wel mee: ik kan mezelf na een paar dagen minder opletten ook ‘opeens’ minder mooi/slank whatever vinden, terwijl een kilo meer of minder niet zichtbaar is, dat zit tussen de oren. Bij mij helpt het wel om regelmatig te wegen en te meten zodat wat ik in de spiegel denk te zien kan worden vergeleken met dat meetlint; zie je nou wel: je omtrek is nog steeds 5cm minder dan eerst :D :+