bigone schreef:Vraagje, zelftest zegt negatief na 15 min, en nog een kwartier later positief ?
Ik zou even een nieuwe doen en kijken wat die zegt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:bigone schreef:Vraagje, zelftest zegt negatief na 15 min, en nog een kwartier later positief ?
Had ik toen ook toen bleek ik het niet te hebben
Ben nu wel positief bij de GGD maar mijn zelftest was negatief
Fearn schreef:Lekker janine, voelt denk ik goed om weer 'vrij' te zijn(al sluit niemand je natuurlijk letterlijk op, haha)
Doen jullie als je op dag 10 nog klachten hebt ook een test?
Ik vraag mij af of je dan écht niet meer besmettelijk bent..
Ga zelf denk ik vandaag proberen even een stukje te wandelen buiten, gezien de 5 dagen voorbij zijn en ik niet meer echt hoef te hoesten/snotteren. Natuurlijk wel op afstand en nog niet naar de winkel..
Vayo schreef:Fearn schreef:Lekker janine, voelt denk ik goed om weer 'vrij' te zijn(al sluit niemand je natuurlijk letterlijk op, haha)
Doen jullie als je op dag 10 nog klachten hebt ook een test?
Ik vraag mij af of je dan écht niet meer besmettelijk bent..
Ga zelf denk ik vandaag proberen even een stukje te wandelen buiten, gezien de 5 dagen voorbij zijn en ik niet meer echt hoef te hoesten/snotteren. Natuurlijk wel op afstand en nog niet naar de winkel..
Ik heb na 10 dagen geen test meer gedaan. Die 10 dagen kreeg ik het soms al niet geregeld en volgens de regels mag je na 10 dagen ook met klachten weer alles doen. Ik zit ruim over de 10 dagen en nog steeds hoestbuien. Maar ik doe gewoon alles weer.
Vayo schreef:Dat hoesten, wat benauwd en pijn op de borst herken ik wel. Ik moet zeggen dat ik wel ben gaan werken en thuis ook vanalles doe. Vooral thuis zal het moeten. Alles gaat toch door. En ondanks dat het vervelend is dat ik zo moet hoesten heb ik niet het gevoel dat het in mijn geval kwaad kan. Het is heel vervelend, maar niet meer dan dat denk ik.
Ik hoest nu al een dag of 13 en het wordt wel iets minder. Ik hoest vaker in de winter en dat kan ook enkele weken aanhouden.
prulletje schreef:Test er nog iemand negatief terwijl hij eigenlijk zo goed als zeker positief is? Zondag werd mijn vriend verkouden, maar hij testte steeds negatief (zowel zelftests als testcentrum), tot woensdag, toen ineens positief, wat inmiddels ook bevestigd is.
Ik kreeg dinsdag de eerste klachten en lig sinds gisterochtend met koorts plat, maar test nog steeds negatief, ook bij testcentrum. We houden dus maar afstand voor de zekerheid, voor het geval dat hij een ander virus had vóór de corona, en dat ik tot nu toe alleen dat heb overgenomen. Maar bah, zou fijner zijn om duidelijkheid te hebben en gewoon naast elkaar te slapen.
Jolliegirl schreef:Waarom zou je apart slapen?
Ik vind dat zelf de grootste onzin. Je leeft ook in 1 huis, gebruikt dezelfde douche, toilet, deurklinken enz.
Lekker bij elkaar slapen zou ik zeggen.
Goof schreef:Jolliegirl schreef:Waarom zou je apart slapen?
Ik vind dat zelf de grootste onzin. Je leeft ook in 1 huis, gebruikt dezelfde douche, toilet, deurklinken enz.
Lekker bij elkaar slapen zou ik zeggen.
Dat.
Gewoon normaal doen hoor.
Jasmijn schreef:Ik ben al ruim 5 weken mijn slaapkamer niet uit geweest ivm heftige migraine.
Mijn vriend is heel bang om het te krijgen dus die komt niet dichtbij en zet drinken voor de deur van mijn slaapkamer.
Nu sinds 3 dagen klachten, zelftest negatief.
Maar hoe zou ik in aanraking geweest zou kunnen nu ik al ruim 5 weken in isolatie zit?
Katten zijn binnenkatten dus zijn die ook niet met het virus in aanraking geweest.
Teveel last van de migraine om naar de GGD te gaan.