Slaap zacht, Roby.. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht gewenst voor iedereen die haar lief heeft.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-11-19 11:43
Cerosa
Geplaatst: 14-11-19 11:44
Gecondoleerd aan de nabestaanden en iedereen die Roby lief heeft. Ze heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten, niet alleen op mij maar op ontelbaar veel mensen. Moge zij rusten in vrede
Saintelette
Geplaatst: 14-11-19 11:45
Gecondoleerd! Heel veel sterkte voor alle familie, vrienden en bokkers
Chocopasta
Kou en kippenvel van mijn kruin tot aan mijn tenen.. Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief heeft.
ElCamino
Gecondoleerd, heel veel sterkte, kracht en liefde voor alle mensen die haar lief hebben!
Nymbous
Geplaatst: 14-11-19 11:46
.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:23, in het totaal 1 keer bewerkt
soesie
Gecondoleerd voor een ieder die haar lief heeft. Wat zal ze gemist worden. Rust zacht Quera.
Laatst bijgewerkt door soesie op 14-11-19 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt
welmoed__
Ik reageer voor het eerst na even meegelezen te hebben. Maar ook mij raakt het en schieten de tranen in mijn ogen.
Het leven is zo oneerlijk.
Rust zacht Roby! Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had.
rayoow
Lieve Roby,
Ik hoop dat je nu je rust hebt gevonden. Het is allemaal wel heel snel gegaan ineens. Gister las ik de topics nog terug waar wij samen in zaten. Ik zal altijd terug denken aan de power vrouw die jij was, de humor en liefde die jik had!
Lieve Roby, Ik ga je missen meid! Maar jou vergeten zal ik nooit!
Heel veel sterkte aan de familie!
Dimphyl
Geplaatst: 14-11-19 11:47
Stilte.. Lieve mooie sterke Roby, wat een indruk heb jij gemaakt. Rust zacht powervrouw. Voor iedereen die haar in zijn of haar hart heeft gesloten, gecondoleerd en heel veel sterkte.
poetser
Geplaatst: 14-11-19 11:48
Wat is het toch snel gegaan. Het is zo oneerlijk..
Lieve Roby, mooi mens, want dat was je. Hoewel het jou ontzettend hard gegund is om eindelijk van de pijn en die vreselijke ziekte verlost te zijn, laat je een grote leegte achter. Ik ken jou niet persoonlijk, die eer heb ik helaas niet gehad, maar wat een indruk heb je achtergelaten. Veel tranen worden er gelaten, zelfs de hemel huilt mee.
Lieve Roby, ik hoop dat je op een mooie plaats bent. Rust zacht mooi mens. Lieve familie, vrienden en in de eerste plaats partner en prachtige kleine meisjes, gecondoleerd met dit immens grote verlies.
Daihyo
Geplaatst: 14-11-19 11:50
Het leven is als een treinreis. Mensen stappen op en mensen stappen af. Er zijn haltes met een gelukkig weerzien, en haltes met een droevig afscheid.
Als we geboren worden stappen we op de trein, en ontmoeten onze ouders, en denken dat ze de hele reis bij ons zullen blijven. De realiteit is helaas echter anders. Ze stappen noodgedwongen af op een station en laten ons alleen achter in de trein, zonder hun gezelschap, liefde en genegenheid Maar er stappen ook weer andere mensen op. Mensen die voor ons heel belangrijk zullen zijn tijdens de verdere reis.
Het zijn onze broers en zussen, onze vrienden en alle andere mooie mensen die veel van ons gaan houden. Voor sommigen is de reis een leuk uitstapje Voor anderen is het helaas een droevige reis met loodzware bagage. Nog anderen staan steeds klaar om iemand anders in de trein te helpen. Sommigen laten een grote heimwee achter.….
Anderen stappen in en snel daarna weer uit en geven ons enkel maar de tijd om hen vluchtig te ontmoeten. Soms zijn we verrast dat sommige medereizigers waarvan we houden in een ander rijtuig gaan zitten en ons alleen verder laten reizen. Natuurlijk houdt niemand ons tegen om hen in het ander rijtuig te gaan opzoeken. Soms kunnen we echter niet meer naast hen gaan zitten, omdat die plaats al is ingenomen door een ander. Dat is niet erg, zo is de reis nu eenmaal; vol dromen en verrassingen, vol van ontmoeten en afscheid nemen, meevallers en ontgoochelingen....
Maar bedenk wel……..er is geen terugreis. Dus laat ons de reis zo aangenaam mogelijk maken, we reizen tenslotte maar één keer. Laten we proberen onze reisgenoten te begrijpen, en laten we zoeken naar de mooiste kanten van elk van hen Weet dat er op elk moment van de reis een van onze reisgenoten ons begrip nodig kan hebben. Ook wij zelf kunnen op een bepaald moment behoefte hebben aan iemand die ons begrijpt. Het grote mysterie van de reis is dat we niet weten wanneer we zullen moeten uitstappen. We weten ook niet wanneer onze reisgenoten zullen uitstappen. Zelfs niet degene die pal naast ons zit. Ikzelf, ik denk dat ik heel droevig zal zijn als ik moet uitstappen. Ik ben er zelfs zeker van. Het afscheid nemen van alle lieve mensen die ik ontmoet heb in de trein, hen achterlaten,zal zeer pijnlijk zijn. Maar ik ben er zeker van dat ook ik ooit zal aankomen op het Centraal Station, en dat ik iedereen daar weer terug zal zien, met veel meer bagage dan waarmee ze vertokken waren.
Ik zal gelukkig zijn dat ook ik hen meer bagage bezorgd heb. Lieve vrienden, laat ons er een mooie reis van maken! Laat ons ervoor zorgen dat we mooie herinneringen achterlaten op het moment dat we uitstappen.
Aan allen die in mijn trein zitten wens ik:
Een hele mooie reis, Geniet er van!
Roby, jij hebt maar kort op mijn trein gezeten, maar een bijzondere indruk achtergelaten. Jij bent nu uitgestapt en heb de volgende trein gepakt.
Heel veel sterkte aan de familie en vrienden van Roby. Jullie trein gaat ook door zonder haar. Ze is wel uit de trein, maar nooit uit jullie hart. Ze zal terug te vinden zijn in ieder van jullie.
BigOne
Geplaatst: 14-11-19 11:50
Gecondoleerd en heel veel sterkte, nu en in de toekomst.
Laatst bijgewerkt door BigOne op 14-11-19 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt