Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 11:23

Britt, zijn wel press on nagels hoor :P Ik vind die ideaal voor swatches op insta en voor nailart. Ik ben zelf echt van de korte nageltjes. Lang is niet geschikt voor mij.

Coda, wauw knap hoor! Je hebt echt lange nagels nu. Mooi cat eye kleurtje. Ik vind cat eye vaak ook mooier op zich zelf. Zo’n streep hou ik niet zo van haha

Leuk setje Detroit. En beter lakken lukt vanzelf als je door blijft proberen? Of was je al een tijd wezen oefenen? Een cursus kan je daar ook bij helpen.

xCODA
Berichten: 502
Geregistreerd: 03-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 15:06

Glossi schreef:
Coda, wauw knap hoor! Je hebt echt lange nagels nu. Mooi cat eye kleurtje. Ik vind cat eye vaak ook mooier op zich zelf. Zo’n streep hou ik niet zo van haha


Gelukkig wel ja! Links is wel wat langer als rechts, omdat ik rechts ben... maar ik mag niet klagen. Heb eigenlijk ook hele sterke nagels en scheuren of breken zelden. *\o/*

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 19:01

Ik ben weer zo blij als een kind :D

Mijn nagelvijlen waren op, en de vijl die ik gebruikte voldeed ook niet meer dus ik kon mijn set niet afmaken := dus zaterdag set nieuwe vijlen besteld bij TS Nails. Ook wat nieuwe water deco's en sinds kort kan je samples bestellen van de kleurtjes gel lak. Gewoon showtips gelakt met de verschillende kleuren. Je kan er kosteloos 15 per keer bestellen, en 1 per kleur, dus ik heb er 15 uitgekozen van kleurtjes die ik nog niet had. Je betaald alleen de verzendkosten, maar die had ik toch al, dus het kostte me niks extra's.

Wat een uitkomst! Niet meer zelf op tips lakken, én ik kan vooraf zien hoe de kleur er écht uitziet.

Ideaal, top service! Want ze zijn niet alleen gelakt, maar ook gelijk genummerd! *\o/*

Afbeelding

Wijslander

Berichten: 5785
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-21 22:07

Wat een superhandige service en leuke kleurtjes LoveUggs!

Glossi, kan het kloppen dat jij een stempelworkshop hebt gewonnen? Daar doe ik ook aan mee 11 mei! :D

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:23

LoveUggs dat is idd super handig! Heb je al die kleuren in je collectie? Ze zien er allemaal iig super mooi uit <3

Wijslander, ja klopt! Ik was helemaal vergeten dat ik mee deed dus was een hele verassing dat ik die workshop won haha. Super leuk dat je ook mee doet! Ben heel benieuwd :D

Het was gisteren extra feest. Mijn nieuwe gellakjes kwamen ook binnen (oja.. zou niet meer bestellen %) )
Afbeelding
En moest handschoentjes hebben.. 3x raden wat ik vergeten ben :roll:

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 15:53

Glossi schreef:
LoveUggs dat is idd super handig! Heb je al die kleuren in je collectie? Ze zien er allemaal iig super mooi uit <3

Wijslander, ja klopt! Ik was helemaal vergeten dat ik mee deed dus was een hele verassing dat ik die workshop won haha. Super leuk dat je ook mee doet! Ben heel benieuwd :D

Het was gisteren extra feest. Mijn nieuwe gellakjes kwamen ook binnen (oja.. zou niet meer bestellen %) )
[ [url=m/xGR3yM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En moest handschoentjes hebben.. 3x raden wat ik vergeten ben :roll:


Nee dit zijn kleurtjes op mijn 'verlanglijstje' :+ kan ik mooi kijken welke ik volgende keer bestel haha

Wijslander

Berichten: 5785
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 23:34

Glossi, aahh grappig :D je swatches zijn erg mooi trouwens!

Mijn nagels op het moment:

Afbeelding

Afbeelding

Had laatst weer flink zitten pulken, moet ik echt niet meer doen...

Britt_Sisi

Berichten: 8951
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 11:56

Mijn nagels doen het momenteel niet zo goed. Wij zaten in een verhuizing, dus het klussen helpt niet. Nu heb ik al 2 keer gemerkt dat schoonmaakmiddelen (voor bijv de vloer) er voor zorgen dat de lak een soort van begint op te lossen.

Jester_

Berichten: 12295
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 16:29

Mijn nagels zien er ook uit :+ ook midden in een verbouwing, schandalig haha
Afbeelding

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 06:26

LoveUggs, ook handig idd!

Britt, zijn handschoentjes aan doen geen optie?

Leuk setje Wijslander!

Haha ja idd. Ik twijfel nog of ik nog zo’n cuts plaat aan schaf.. En ik heb alleen doorzichtige stempel folie gel.. Heb jij beide of een van de platen? Ben heel benieuwd hoe zo’n workshop gaat via fb.

Je hebt wel een mooie uitgroei Jester (voor zover dat mooi is natuurlijk, maar bedoel hij is mooi rond zeg maar.. als je snapt wat ik bedoel haha)

Ik had Lila op maar vond hem niet mooi bij mij dus gister een begin gemaakt aan een nieuw setje. Moet beide duimen nog doen. Heb Bae Watch op van TGB met een matte holo topcoat <3

Wijslander

Berichten: 5785
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 06:33

Voor 11 mei staan er geen specifieke platen op de lijst van benodigdheden dacht ik.. alleen primer en stempelgelpolish heb ik nog niet.

Afbeelding

Oh en ik ben ook ingeschreven voor mijn eerste echte training *\o/*

Afbeelding

pluisje88

Berichten: 8184
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:03

Ik heb zojuist 9 kleurtjes venalisa besteld. Had voor ruim 55,- aan kleurtjes uitgezocht maar dat was een beetje te gek haha. Gebruik het in m’n eentje dus krijg dat nooit op. Ik zie op Ali ook rosalind langskomen. Kent iemand dat?

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:58

Heb coral crush erop van kiki. Wat een rot kleur zeg. Dekt slecht.
En heb nu na 1 dag allemaal al verkleuring. Jammer. Want is wel tof kleurtje.

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 01:42

Wijslander oh primer heb ik ook nog niet. Ik gebruik altijd tape bond en rubber of builder waar de primer al bij in zit. Zal eens mailen of primer echt nodig is. En ook of je perse die cuts platen moet gebruiken. Fluffy kwastje moet ik ook nog.

Leuk die polish perfection training! Ik vind dat je al heel strak lakt dus ben benieuwd hoe dat gaat na de cursus haha.

Pluisje, oh lekker veel kleurtjes! Je koopt idd al snel teveel want alles is leuk haha

Nessa, wat zonde zeg. Ik zou Kiki mailen. Wie weet krijg je het geld terug of mag je een nieuwe uitzoeken.

Ik had Bae Watch op van TGB met een matte Holo topcoat van Slowianka <3 Het enige nadeel is dat je je nagelriemej niet kunt oliën voor de foto. En er zaten alweer stofjes op. Dus na het douchen foto’s gemaakt maar nu zie je me droge nagelriemen -O-
Afbeelding
Kleurtje is wel echt heel tof vind ik <3 hij werd omschreven als watermeloen kleur. Dat klopt ook wel echt.

Jester_

Berichten: 12295
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 08:20

Wat ben je toch altijd perfectionistisch glossi, ik vind ze echt prachtig en zie geen droge riemen hoor!

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 09:06

Haha ja ik weet het. Echt heel irritant. Ik zie altijd zoveel foutjes bij mij zelf terwijl ik me bij dat soort dingen bij anderen niet aan erger of misschien wel niet eens zie :') Dankje ❤️

xx_Irisje

Berichten: 12351
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 10:47

Heel tof dit kleurtje!

DemDeempel

Berichten: 1082
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 10:50

pluisje88 schreef:
Ik heb zojuist 9 kleurtjes venalisa besteld. Had voor ruim 55,- aan kleurtjes uitgezocht maar dat was een beetje te gek haha. Gebruik het in m’n eentje dus krijg dat nooit op. Ik zie op Ali ook rosalind langskomen. Kent iemand dat?


Klopt het dat venalisa een "alie express" merk is? Ik ging even zoeken en kwam op Amazon een box van 52 kleuren voor 45 euro tegen. Klonk te goed om waar te zijn.

pluisje88

Berichten: 8184
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 11:29

DemDeempel schreef:
pluisje88 schreef:
Ik heb zojuist 9 kleurtjes venalisa besteld. Had voor ruim 55,- aan kleurtjes uitgezocht maar dat was een beetje te gek haha. Gebruik het in m’n eentje dus krijg dat nooit op. Ik zie op Ali ook rosalind langskomen. Kent iemand dat?


Klopt het dat venalisa een "alie express" merk is? Ik ging even zoeken en kwam op Amazon een box van 52 kleuren voor 45 euro tegen. Klonk te goed om waar te zijn.


Klopt idd. Zou daar niet snel dit soort dingen bestellen maar werd me aangeraden hier in het topic.

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:08

Irisje, dankje ❤️

DemDeempel, zou dat eerst eens via Ali kijken (edit: bedoel kwa prijs. Geen idee of Amazon betrouwbaar is kwa dit soort dingen. Volgens mij word Venalisa normaal gesproken alleen via Ali verkocht) Het is een Europees goedgekeurd merk voor zover ik weet. Ik gebruik het ook wel eens. Doe dan gewoon een ander bekent merk als base en top :)

Wijslander

Berichten: 5785
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:26

Glossi, de primer gebruik je voor het inkleuren van stempels en dat komt in die workshop aan bod. Over de cuts plaat heb ik verder niks gelezen, maar die heb ik zelf wel.

Ben benieuwd hoe zo'n nageltraining gaat en als perfectionist blijft er altijd genoeg wat verbeterd kan worden, maar daar weet jij alles van... Wat een supertof en zomers kleurtje heb je daar, precies als watermeloen ja! Heb nu ineens zin in watermeloen, hahaha. En je hebt weer superstrak gelakt hoor!! Ik zou trouwens willen dat mijn nagelriemen er zonder olie uitzien als die van jou...

Pluisje88, mijn zusje gebruikt eigenlijk alleen lakjes die ze via Ali bestelt, ook van Rosalind en volgens mij bevalt die goed. Haar gellak blijft wel maximaal een week zitten, maar dat ligt ook aan haar prep en ze pulkt veel...

Nessa, heel jammer en irritant, zou er zeker een mailtje aan wagen!

Ik heb nu vakantie en moet mijn lakjes even gaan uitzoeken, heb een paar kleuren die ik toch niet gebruik. Oh en wil mijn nagelspullen even goed gaan ordenen, heb een grote la waarin alles een beetje door elkaar ligt. Dat kan handiger :P

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 14:04

Nou ja. Heb dit kleurtje gekregen van mijn schoonzusje. Kan dus wellicht zijn omdat het al langer ligt?
Heb er ook 1 gekregen van haar en had daar geen problemen mee

pluisje88

Berichten: 8184
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 17:12

Wijslander schreef:
Pluisje88, mijn zusje gebruikt eigenlijk alleen lakjes die ze via Ali bestelt, ook van Rosalind en volgens mij bevalt die goed. Haar gellak blijft wel maximaal een week zitten, maar dat ligt ook aan haar prep en ze pulkt veel...


Ik gebruik de Peel off base dus de pink blijft ook Max een week zitten. Heb werk die nogal wat van de lak vraagt. Met een kantoorbaan zal het straks vast beduidend langer blijven zitten denk ik.

Britt_Sisi

Berichten: 8951
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 17:56

Handschoentjes bij het klussen niet aan gedacht! Inmiddels bijna alles klaar dus gister opnieuw gelakt!

Net terug van de paarden dus een beetje droog.

Afbeelding

Ik heb ook veel kleurtjes van Venalissa. Vind deze super fijn lakken!

Super gaaf kleurtje die watermeloen hierboven!

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 22:13

Ik vroeg me af, ik lak normaal altijd met PG, maar vind de lichtere kleuren hiervan niet prettig lakken. Kan ik gewoon een gellak van een ander merk bestellen en hiermee op dezelfde manier lakken? Heb best wat mooie merken voorbij zien komen ondertussen.