[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 09:42

CalipsoLover schreef:
glenda schreef:
[ [url=m/2TGXvd.png]Afbeelding[/url] ]
Hoi meiden ,ik heb even een vraag.
Ik zou binnenkort graag mijn eerste tattoo laten zetten en wil graag iets kleins en sierlijks op mijn enkel zoals onderstaand voorbeeld.en dan met de voorletter van mijn dochter erbij .
Maar nu had ik contact met een tattooeerder en deze gaf aan dat het formaat en de plek binnen een paar jaar lelijk zouden worden.
Heeft een van jullie toevallig ervaring met zoiets ? Of evt een leuk alternatief ?☺️
Ik ga uiteraard ook nog met hem in overleg .

Ik heb een soortgelijke tattoo, ga op zoek naar een fine line tattoo artiest. Die van mij is iets te dik gezet en zoiets is wel haalbaar maar dan moet je wel iemand hebben die goed en heel fijn kan tattoëren

Mijn palmboompje staat paar pagina's terug. Ben bij black wings geweest in Veenendaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:33

Ik had bij de eerste m'n moeder mee want ik wou niet alleen :')

1e en 2e sessie van m'n sleeve alleen, al was het laatste uurtje m'n vriend er wel bij om mij op te halen. En de 3e had ik met een vriendin daar afgesproken om bij te kletsen, was echt totaal geen probleem :D

En m'n sleeve staat voor het eerst op de foto! Weliswaar niet met de motor maar als ik dit dan zie vind ik hem toch weer gaaf :)) <3
Afbeelding

heyhallohey

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:57

Echt heel mooi Dreamer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 10:58

Ik was heel blij dat mn vriend mee was. Underboob en erna nog bijna 3 uur OV had ik echt niet zien zitten. Hij heeft zich er prima vermaakt, beetje op zn telefoon zitten spelen en van het uitzicht genieten :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 11:11

Bij mij was een goede vriendin mee en dat vond ik echt fijn :) heeft zich ook echt niet zitten vervelen. Hebben lekker zitten kletsen! Denk dat t gewoon heel erg per artiest verschilt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 11:40

Ik ben niet gezellig als ik getatoeëerd word, ik ben meestal gewoon heel stil. Zo stil zelfs dat de artiest moet vragen of het wel gaat. Soms val ik zelfs bijna in slaap. Euh oeps :Y)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 11:42

Anoniem schreef:
Ik had bij de eerste m'n moeder mee want ik wou niet alleen :')

1e en 2e sessie van m'n sleeve alleen, al was het laatste uurtje m'n vriend er wel bij om mij op te halen. En de 3e had ik met een vriendin daar afgesproken om bij te kletsen, was echt totaal geen probleem :D

En m'n sleeve staat voor het eerst op de foto! Weliswaar niet met de motor maar als ik dit dan zie vind ik hem toch weer gaaf :)) <3
[ [url=m/8gAjoH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja, hij is echt gaaf!!! <3

Ik mag donderdag weer voor m'n 2e sessie voor m'n onderarm. Zo'n zin in!! :):)

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 13:57

Fem schreef:
Captain schreef:
Ik had wel iemand mee vorig jaar naar Hanne en dat was geen probleem?

Ik vraag het gewoon nog wel even.
Dan kom ik niet voor verrassingen te staan :)

Oh apart! Mijn vriendin vroeg of ze erbij mocht zitten en Hanne zei letterlijk dat ze dat niet fijn vindt.
Uiteindelijk is mn vriendin op de banken voor de counter blijven zitten, maar omdat ik ook echt helemaal achteraan lag, kon ze niet eens een glimps van me opvangen haha :P En eigenlijk had ik er denk ik weinig aan gehad. Ik lag toch de hele tijd met mijn ogen dicht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:39

Er is natuurlijk wel een verschil met er echt naast willen zitten. Mijn vriend is ook niet in de buurt geweest. Heb je ook helemaal niks aan van beide kanten niet :')

Ik had de dag erna overal spierpijn van het verkrampen om de pijn beetje te handelen op sommige punten. Man man blij dat het erop staat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 16:43

Het wisselt per artist of ze het fijn vinden als er nog iemand naast zit. Kan me ook best voorstellen dat het afleidend is als er de hele tijd mensen zitten te kletsen terwijl jij je probeert te concentreren. Ik neem eigenlijk nooit iemand mee, zit meestal ook zo lang dat ik dat banketstaaf vind := Zet gewoon mijn koptelefoon op, doe een oortje in en speel een spelletje, of scroll wat over Facebook en Twitter ofzo. Soms klets ik wat met de artist. Het ligt er ook mega erg aan hoe ik me voel in mijn lichaam op dat moment, of ik veel pijn heb of er duizelig van word of totaal geen last.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 18:53

Mijn artieste werkt overal doorheen :+
Iedereen kan altijd binnenlopen, zitten met zn 2en, altijd aanloop, radio of tv aan, slappe onzin, en haar zus (piercer) komt bij klanten die ze kent (oa ik en mijn man) vaak erbij zitten ipv boven

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 21:24

De eerste keer is m'n man mee geweest.
Eigenlijk meer om te tolken als het nodig was.
De 2e keer ben ik alleen geweest.
Ik voelde me toen veel zekerder om er alleen heen te gaan.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:02

Ik ben beide keren met mijn tattoobuddie geweest, mijn nicht haha.
Bij Blackbear veranderde alleen last minute van ontwerp, waardoor Hanne het niet meer wilde doen en ze bij Kevin uitkwam en daardoor konden we niet meer op dezelfde dag. Dinsdag is het haar beurt en mijne is nu mooi een maandje oud :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 00:28

Hu niet meer wilde doen? Dat klinkt voor mij heel stom...

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:04

IrisW schreef:
Ik ben beide keren met mijn tattoobuddie geweest, mijn nicht haha.
Bij Blackbear veranderde alleen last minute van ontwerp, waardoor Hanne het niet meer wilde doen en ze bij Kevin uitkwam en daardoor konden we niet meer op dezelfde dag. Dinsdag is het haar beurt en mijne is nu mooi een maandje oud :)

Ik geloof niet dat ik het snap?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:12

Zoals ik het lees heeft de nicht van IrisW last minute toch wat aanpassingen in het ontwerp willen maken waardoor Hanne het niet meer wilde zetten en Kevin het wel wou oppakken, maar op een andere datum.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:12

Volgens mij toch duidelijk?

Ze had een afspraak bij Hanna maar op allerlaatste moment zegt vriendin dat ze het ontwerp anders wil. Hans geeft san dat zij dan de tattoo niet kan maken. ( wellicht niet iets wat ze kan?) en geeft aan dat een andere tatoeerder dat beter kan doen maar die had op dat moment geen tijd.
Dat lees ik in ieder geval

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 11:54

Hele rare gang van zaken, maar ik had het sowieso al niet op die shop :+

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 12:57

Hoezo is dat raar? Als je klant eerst het ene wil, en dan toch wat anders op de dag zelf, dan kan de artiest toch het beste aangeven dat dat niet haar specialiteit is en ze beter af zijn bij een andere artiest in de shop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 13:53

Nou ja, ik maak mijn keus gebaseerd op het portfolio van een artiest. Dus zou daar echt niet blij mee zijn nee. Kan mij niet voorstellen dat het ontwerp ineens zoveel anders is dat de betreffende artiest het niet meer wil/kan...

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 13:55

Ik hoop dat ik morgen het ontwerp krijg van blackbear.. woensdag komt rap dichterbij.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 15:10

Anoniem schreef:
Nou ja, ik maak mijn keus gebaseerd op het portfolio van een artiest. Dus zou daar echt niet blij mee zijn nee. Kan mij niet voorstellen dat het ontwerp ineens zoveel anders is dat de betreffende artiest het niet meer wil/kan...

Hanne zet voornamelijk (eigenlijk alleen maar) botanical b/w realisme. De rest past niet bij haar manier van werken en pakt Kevin op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 15:36

Dan blijf ik alsnog bij mijn "standpunt" ;)
Maar mij zal je dan ook echt nooit in die shop zien, om verschillende redenen. Maar ieder z'n ding toch :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:55

Lastig. Ik zou nog liever niet hebben dat in dit geval Hanne dan de tattoo alsnog zou zetten omdat het blijkbaar haar stijl niet is. Dan krijg je misschien juist een lelijke tattoo omdat jij vasthoudt aan je keuze voor Hanne. Maar.....aan de andere kant begrijp ik het ook dat je juist kiest voor een artiest omdat die stijl je ligt en je daarom niet doorgeschoven wilt worden. MAAR.....als je voor Hanne kiest, dan kies je voor de stijl die zij gebruikt en dan kan je niet je ontwerp zodanig aanpassen waardoor het buiten haar stijl valt en nog boos worden ook als zij dan aangeeft dat je dan een andere artiest krijgt. Dan had je in haar stijl moeten blijven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 18:08

Ik vind het gewoon echt geen fijne shop, in meerdere opzichten.