Sizzle schreef:Ik kan me echt goed voorstellen dat relaties soms dan ook naar de knoppen gaan.
En dan zijn sommige mensen zelfs zo naief dat ze zwanger worden om hun relatie te redden
Ja precies, dat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Century schreef:Volgens mij wordt AOW en pensioen door elkaar gehaald
Ik denk dat ik vooral mijn eigen spaarpotje moet maken en dat ik op niets anders hoef te rekenen.Palmera schreef:In ons geval is de relatie sterker geworden. We wilden het allebei niet. Ik had niet voor niets een door hem betaalde (dat zijn altijd die extra's waar ik het geld niet voor heb) spiraal laten plaatsen. Dat dat ding dat niet werkte is gewoon #%/&*!. Dan is de beslissing snel gemaakt, gelukkig kreeeg ik iets eerder een miskraam. En in dit geval heeft hij me zó gesteund! Maar als relatieredder had het écht niet geholpen, die zwangerschap.
voor de oppervlakte. Niks voor mij dus. Nu vind ik mijn nieuwe nichtje wel leuk hoor. Lief, vrolijk meisje, geen verwend gedrag.En meteen een toekomstig ruitertje voor mijn pony's. Dus wel een winsituatie.
.
en dan moet je zelf maar de rekening kunnen maken of je dat er voor over hebt. De ene wel en de andere niet hé.
Dus ze zijn wel 'vies' ja. Maar ik ben er niet zo mega vies van, ik kan wel tegen een stootje. Nadien gewoon handen wassen, de kinderen op tijd hun snoet laten poetsen en hun handen laten wassen. Kledij in de wasmand kieperen als er teveel kinderhandjes of -snoeten in gehangen hebben
Kinderen hebben ook wel iets ontwapenend hoor, dat kan ik zelfs inzien zonder zelf een kinderwens te hebben. Het zijn nog zo 'pure' wezentjes.Sizzle schreef:Er is geen enkel voorbehoedsmiddel dat 100% zeker is.
Maar goed ik hoef iig hun gat niet af te vegen of zindelijk te maken. Ze smeren zichzelf iig niet in met poep
Niobe schreef:Op mijn werk ben ik er heel open voor. En als het te sprake komt krijg ik altijd de verhalen van “die en die die dat ook zeiden, maar nu wel kinderen hebben.” :’)

Niobe schreef:Goeie Laurora! Die ga ik gebruiken als het mij gevraagd wordt. Dan vraag ik:
“En heb je paarden?
Ander: “Nee?”
Ik: “Heb je daar bewust voor gekozen of kun je geen paarden krijgen?”
Ik zie het al helemaal voor me
En je hebt nog gelijk ook, het kan inderdaad niet meer. Denk inderdaad dat het shock effect goed werkt hahaha.