Wat een warmte he. Vandaag me Jeffree star binnen gekregen en wauw mooie kleur. Unicorn blood heb ik besteld. Van weekend maar even proberen. Krijg je trouwens de liquid er gewoon af met make up reiniger?
Ach man, lekker laten lopen jij vind echt wel iemand met zon knap gezichtje!
Ik vind de verpakking van de Urban Decay all nighter foundation zo gaaf! Alleen daarom zou ik hem al willen hebben
Ik hoor jullie eigenlijk maar weinig over merken zoals Chanel en Dior, hoe vinden jullie de kwaliteit van die makeup? Ik heb van Chanel twee lipsticks maar die vind ik niet super longlasting oid. Ook de foundation van Chanel valt me best tegen eigenlijk.. Maar de le volume is dan weer heerlijk
Dior en Chanel hebben allebei fijne producten en minder fijne producten. Le Volume vind ik niks, maar Vitalumiere Aqua foundation vind ik wel heel fijn. Een van mijn favoriete blushes is Dior Coral Cruise, ik heb een nude lipstick van Dior die ik ook heel fijn vind en Diorshow Iconic Overcurl een fijne mascara.
Hij wou ineens snel afrekenen, vertelde me dat hij geen klik had en dat hij mij beledigen in een vol restaurant en wandelde weg. En tien minuten ervoor vertelde hij dat ik super leuk was
Hoi, Even een vraag van een nitwit hier. Ben vd week op het strand verbrand in m'n gezicht. Nu ben ik aan het vervellen, maar heb wel een feestje vanavond waar ik me graag voor op zou willen maken. Nu heb ik dat net mijn foundation aangebracht met een beauty blender, maar je ziet nog zoveel lijntjes. Poeder erover maakt t alleen erger. Hebben jullie tips?