Deed fuuuucking pijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTiffani schreef:Gaaf die leeuw!
En die sternum ik ben bang dat die echt weg valt dan, ik heb zelf ook f en echt ruimte is er niet meer voor zo'n kleine tattoowel heel mooi!
Past_Simple schreef:Gaaf hoor!
Is het normaal om een keertje te kijken in een shop (zonder afspraak zeg maar)? Ik zou graag eerst eens een kijkje willen nemen hoe de sfeer is en om te bespreken of mijn ontwerp reëel is etc. Hoe is jullie ervaring daarmee? Vinden ze dat niet vervelend? Misschien een domme vraag maar het wordt mijn eerste hihi. Ik zou graag bij low voltage ink willen langsgaan..
Yasmine schreef:Ben benieuwd wat het geworden is, Floor!
Ik zit al een tijdje te denken over een sternum tattoo, alleen heb ik dus best grote borsten (F cup) dus ik weet niet in hoeverre het eigenlijk zichtbaar zou zijnIk wil geen hele grote, maar iets klein en fijn zoals dit:
[ Afbeelding ]
Floor_x schreef:Leeuwtje, 11 oktober verder, de laatste details.
Deed fuuuucking pijn
[ [url=m/K1Jeyw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Wauw! Deze is gaaf zeg!
Bij mij komt er over een tijdje een leeuwin op mijn onderarm. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe en wat, alleen de plek en de artiest en leeuwin staan vast. Mag ik jouw tattoo meenemen op mijn moodboard?
Forbiddenpie schreef:Die leeuw is echt prachtig! Zal je vast heel blij mee zijn!
Berdien schreef:Leeuw is mooi! Maar hij lijkt wel een tikje scheel te kijken? Of kijk ik er nou zo gek naar?
prii_boy schreef:Mooi die leeuw! Ik heb zelf ook een tattoo van een leeuw, heeft het bij jou nog een verdere betekenis?
Past_Simple schreef:Gaaf hoor!
Is het normaal om een keertje te kijken in een shop (zonder afspraak zeg maar)? Ik zou graag eerst eens een kijkje willen nemen hoe de sfeer is en om te bespreken of mijn ontwerp reëel is etc. Hoe is jullie ervaring daarmee? Vinden ze dat niet vervelend? Misschien een domme vraag maar het wordt mijn eerste hihi. Ik zou graag bij low voltage ink willen langsgaan..
Past_Simple schreef:Bedankt Emmaa_ en colunder, dit maakt de drempel toch iets minder hoog om gewoon langs te gaan!
Past_Simple schreef:Wauw ja hoe je het omschrijft is echt wel waar ja! Is natuurlijk wel een speciaal iets en wil niet een nare herinnering eraan overhouden. Is waarschijnlijk (zeg ik nu haha) mijn eerste en laatste tattoo. Volgende week ga ik gewoon eens binnenlopen en informeren. Als de sfeer goed is en mijn idee kan uitgewerkt worden, dan ga ik er gewoon voor
.
Floor_x schreef:Past_Simple schreef:Wauw ja hoe je het omschrijft is echt wel waar ja! Is natuurlijk wel een speciaal iets en wil niet een nare herinnering eraan overhouden. Is waarschijnlijk (zeg ik nu haha) mijn eerste en laatste tattoo. Volgende week ga ik gewoon eens binnenlopen en informeren. Als de sfeer goed is en mijn idee kan uitgewerkt worden, dan ga ik er gewoon voor
.
Wat wil je laten zetten?