[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Floor_x

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 18:59

Leeuwtje, 11 oktober verder, de laatste details.
Deed fuuuucking pijn :')

Afbeelding

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 19:45

Gaaf die leeuw!

En die sternum ik ben bang dat die echt weg valt dan, ik heb zelf ook f en echt ruimte is er niet meer voor zo'n kleine tattoo :oo wel heel mooi!

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 21:06

Gaaf hoor!

Is het normaal om een keertje te kijken in een shop (zonder afspraak zeg maar)? Ik zou graag eerst eens een kijkje willen nemen hoe de sfeer is en om te bespreken of mijn ontwerp reëel is etc. Hoe is jullie ervaring daarmee? Vinden ze dat niet vervelend? Misschien een domme vraag maar het wordt mijn eerste hihi. Ik zou graag bij low voltage ink willen langsgaan.. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 21:40

xTiffani schreef:
Gaaf die leeuw!

En die sternum ik ben bang dat die echt weg valt dan, ik heb zelf ook f en echt ruimte is er niet meer voor zo'n kleine tattoo :oo wel heel mooi!

Bij mij valt het nog redelijk mee, omdat ik best brede schouders/bovenlichaam heb, heb ik best wat plaats tussen mijn borsten :+ Dus ik zit echt te twijfelen... Ik vind ze gewoon zo mooi <3

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 22:11

Jaa dat is natuurlijk bij iedereen anders, ik ben juist enorm smal in mijn bovenrug gedeelte. Mooi is het wel ja <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 22:46

Past_Simple schreef:
Gaaf hoor!

Is het normaal om een keertje te kijken in een shop (zonder afspraak zeg maar)? Ik zou graag eerst eens een kijkje willen nemen hoe de sfeer is en om te bespreken of mijn ontwerp reëel is etc. Hoe is jullie ervaring daarmee? Vinden ze dat niet vervelend? Misschien een domme vraag maar het wordt mijn eerste hihi. Ik zou graag bij low voltage ink willen langsgaan.. :)

Nee hoor, bij de meeste shops kan dat wel. Je kan alleen vaak niet toekijken hoe iemand een tattoo krijgt als het ware, dat wordt niet erg gewaardeerd. Maar de sfeer proeven en even je ontwerp bespreken kan altijd wel.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 23:49

Toen ik getattooeerd werd kwamen er ook mensen kijken.
er werd aan mij wel toestemming gevraagd.
ik vond het geen probleem.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 08:42

Yasmine schreef:
Ben benieuwd wat het geworden is, Floor! :)

Ik zit al een tijdje te denken over een sternum tattoo, alleen heb ik dus best grote borsten (F cup) dus ik weet niet in hoeverre het eigenlijk zichtbaar zou zijn :+ Ik wil geen hele grote, maar iets klein en fijn zoals dit:

[ Afbeelding ]

Het ligt er een beetje aan hoeveel ruimte je tussen je borsten hebt :) Het is best een gevoelig plekje en of het wel echt zichtbaar zal zijn zal per persoon verschillend zijn. Wellicht gewoon eens met je artiest overleggen, wellicht heeft hij/zij een idee :)

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:16

Mooi, die leeuw!

Mijn tattoo is in tegenstelling tot oudere tattoo's onwijs snel en fijn aan het helen. Bijna geen korstjes, heel rustig allemaal en nagenoeg geen jeuk. Super fijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 09:27

Floor_x schreef:

[ [url=m/K1Jeyw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Deze is gaaf zeg!
Bij mij komt er over een tijdje een leeuwin op mijn onderarm. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe en wat, alleen de plek en de artiest en leeuwin staan vast. Mag ik jouw tattoo meenemen op mijn moodboard?

Forbiddenpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 10:25

Die leeuw is echt prachtig! Zal je vast heel blij mee zijn!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 10:26

Die leeuw is echt prachtig!! Ben zelf ook over een ontwerp aan het denken, maar wil een kleinere leeuw ergens op men enkel :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 10:27

Leeuw is mooi! Maar hij lijkt wel een tikje scheel te kijken? Of kijk ik er nou zo gek naar?

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 10:48

Floor_x schreef:

[img]m/K1Jeyw.jpg[/img

Mooi die leeuw! Ik heb zelf ook een tattoo van een leeuw, heeft het bij jou nog een verdere betekenis?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 12:48

Berdien schreef:
Leeuw is mooi! Maar hij lijkt wel een tikje scheel te kijken? Of kijk ik er nou zo gek naar?

Viel mij ook op! Wel heel gaaf!

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:12

Bedankt Emmaa_ en colunder, dit maakt de drempel toch iets minder hoog om gewoon langs te gaan!

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:24

Anoniem schreef:
Wauw! Deze is gaaf zeg!
Bij mij komt er over een tijdje een leeuwin op mijn onderarm. Ik ben er nog niet helemaal uit hoe en wat, alleen de plek en de artiest en leeuwin staan vast. Mag ik jouw tattoo meenemen op mijn moodboard?

Ja hoor, ga je gang :)

Forbiddenpie schreef:
Die leeuw is echt prachtig! Zal je vast heel blij mee zijn!

Ja zeker, heel blij met het resultaat :)

Berdien schreef:

Hahaha, nu je het zegt :') Heb nog even naar de voorbeeldfoto gekeken, denk dat het komt omdat de het portret van schuinvoor is, dat het (voor ons) rechteroog niet helemaal te zien is. Maar ik zal het ook nog even met m'n artist bespreken :)

prii_boy schreef:
Mooi die leeuw! Ik heb zelf ook een tattoo van een leeuw, heeft het bij jou nog een verdere betekenis?

Die van jou is ook gaaf! Ik vind mijn hele leven lang leeuwen al hele gave, mooie beesten. Ze stralen vind ik rust moed en kracht uit.

Past_Simple schreef:
Gaaf hoor!

Gewoon langsgaan! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 14:41

Past_Simple schreef:
Bedankt Emmaa_ en colunder, dit maakt de drempel toch iets minder hoog om gewoon langs te gaan!

Een beetje goede shop komt je echt wel tegemoet als je aangeeft dat het je eerste tattoo is en dat je graag even wilt weten hoe het in z'n werking gaat. Als ze daar onbeschoft over doen (dat wilt helaas nog wel eens voorkomen) of moeilijk doen dan zou ik sowieso al niet naar die shop gaan voor een eerste tattoo. Het is ontzettend belangrijk dat je je prettig voelt bij een artist en dat die je een beetje op je gemak kan stellen door bijvoorbeeld rustig uit te leggen wat er nou precies gebeurt.

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 19:10

Wauw ja hoe je het omschrijft is echt wel waar ja! Is natuurlijk wel een speciaal iets en wil niet een nare herinnering eraan overhouden. Is waarschijnlijk (zeg ik nu haha :') ) mijn eerste en laatste tattoo. Volgende week ga ik gewoon eens binnenlopen en informeren. Als de sfeer goed is en mijn idee kan uitgewerkt worden, dan ga ik er gewoon voor :).

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:36

Past_Simple schreef:
Wauw ja hoe je het omschrijft is echt wel waar ja! Is natuurlijk wel een speciaal iets en wil niet een nare herinnering eraan overhouden. Is waarschijnlijk (zeg ik nu haha :') ) mijn eerste en laatste tattoo. Volgende week ga ik gewoon eens binnenlopen en informeren. Als de sfeer goed is en mijn idee kan uitgewerkt worden, dan ga ik er gewoon voor :).

Wat wil je laten zetten? :)

Past_Simple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 22:10

Floor_x schreef:
Past_Simple schreef:

Wat wil je laten zetten? :)

Wil graag een tattoo zetten ter nagedachtenis aan mijn overleden vader. Ik heb een foto gemaakt van mijn favoriet plekje ( daar ook vlakbij gewoond en mijn hele jeugd beleefd). Daar kom ik echt helemaal tot rust gewoon en vergeet ik alles. Dit zou ik graag willen verwerken in een black/grey tattoo. Wil de kleuren niet te 'hard' hebben, maar echt een beetje een zacht idee. (wow vaag much haha? :'))
Dit is de foto die ik graag wil gebruiken:
Afbeelding
En voorbeeldfoto:
Afbeelding
Wil het graag in de vorm van een maan, staat voor mij symbool voor dat ik er vooral 's avonds aan denk. Wil wel graag in het landschap de zon hebben als symbool dat toen de zon altijd leek te schijnen/onschuld nog. Met deze tekst erbij; This is how an angel dies. Waarmee ik bedoel dat hij niet echt weg is, maar nog steeds bij mij is. Wil het graag op mijn rug, tussen mijn schouderbladen. Hoef het niet elke dag te zien, het is verleden en het ligt 'achter' mij. Maar ik draag het wel voor altijd bij mij.

Heel verhaal, maar het heeft dus heel veel betekenis voor mij en daarom vind ik de drempel ook zo hoog om naar een artiest te gaan, want ik wil het echt gewoon perfect hebben. Maar daardoor ga ik ook over alles stressen en of ik wel een goede artiest in gedachten heb (Joy low voltage ink) haha :o

Ik hoop dat de foto's niet te groot zijn :Y)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 00:16

Klink als een hele mooie tattoo in wording!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 08:39

Wauw mooi, daar heb je echt over nagedacht!!

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:19

Past_simple, ik denk dat je dan ook best kan gaan naar een artist die dotwork doet, kan erg gaaf worden! :)

Ik mag namiddag bellen voor een afspraak in november. Er komt dan een guest artist die erg gaaf werk zet. Marco Milani uit Italie.
In februari heb ik al een afspraak gepland. Bij Blackbear. Ik ga éen van de flash tattoos laten zetten.
Momenteel heb ik er al 3, die heb ik al n keertje hier neergezet geloof ik. Een zinnetje op mn schouder, 3 vogeltjes achteraan en een sleutel met geluksnummer op mn ribben. Dus 4 & 5 zitten eraan te komen.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:23

Welke ga jij laten zetten Mellanca?