Hier heb ik hem op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oyeru schreef:Ik las dat mac face en body niet veel dekking geeft? Hoe dekt de UD SuSem? Jolien ik vind bourjois vaak roze terwijl ik gelig ben, of heb jij een andere ervaring?
Hij wordt bij mij snel pannekoekerig omdat ik nog wel eens wat huidschilfertjes heb. Dat is nu al wel een stuk minder sinds ik reinig met de luna.
Michelle77 schreef:SuSem schreef:Urban decay dekt medium. Mn pigment vlekken camoufleert ie niet helemaal, maar haalt wel de roodheid uit mn gezicht.
[ [url=m/xd2cZA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier heb ik hem op
Wow erg mooi!
Maar volgens mij heb jij sowieso een mooie huid?
SuSem schreef:Gemaakt met de frontcamera. Ik weet toch zelf wel of ik een filter heb gebruikt
Michelle ik stuur je een pb
Niniane schreef:Gebruikt er iemand van jullie de Catrice oogschaduw basis? Wou wat nieuws proberen maar het lijkt wel alsof de kleuren op een gegeven moment wegvallen/vervagen? Las er alleen maar lovende reviews over maar kan me daar vooralsnog niet in vinden.![]()
Denk dat ik maar terug ga naar Art Deco.
SuSem schreef:Ik snap dat je met een frontcamera ook een filter kan gebruiken, maar hij staat wat dat betreft gewoon op de fabrieksinstellingen. Benoemde de frontcamera voor de kwaliteit