Pfff, setje gel gezet (model) Niet top, maar wel in 2,5 uur! Nu alleen ontzettend last van m'n schouders... Maar ik mag donderdag lekker naar de masseuse.
Wauw, schitterend Anc! Misschien wel een van de mooiste tot nu toe!
We doen mee met de optocht en ons thema heeft te maken met bijen dus ik mag bij iedere de nagels gaan doen. Het moet heel simpel en snel zijn, ga denk ik gewoon geel met zwarte strepen. Alleen nog even strakke strepen oefenen En dan gewoon snel drogende topcoat en snel werken. Het zo'n 1,5 uur voor 15 mensen, maar mijn 2 vriendinnen komen helpen dus het gaat wel lukken!
Anke98 dat had ik ook tot ik wat liever voor mijn nagels en nagelriemen werd. Mijn nagels zijn nu een stuk sterker en mijn lak chipt niet zo snel meer. Een goede basecoat helpt ook wel. Ik gebruik OPI Start to finish als base- en topcoat. Werkt erg prettig.
Tazzey, doe jij kunstnagels eigenlijk gel of acryl?
Tazzey
Geplaatst: 13-01-14 21:37
LadyMadonna schreef:
Tazzey, doe jij kunstnagels eigenlijk gel of acryl?
Ik heb beide gedaan maar gel heeft mijn voorkeur. Ik vond de IBD gel heel prettig om mee te werken. Ik doe het nog maar zelden. Soms zet ik een set bij een vriendin maar meer ook niet.
Ik vijl iedere dag een klein beetje met een goede glasvijl. En ik smeer een aantal keer per dag met een cutticle oil of Lemony Flutter. En niet te vaak buffen.
Anoniem
Geplaatst: 13-01-14 23:03
Anc schreef:
Ik heb toevallig net 6 Zoya's besteld, maar misschien dat ik volgende maand nog een paar wil Wanneer ben je weer terug?
Ik denk dat het maar eens tijd word dat ik hier ook mee ga praten..
De schuld van mijn collectie ligt in zijn geheel bij Anc en Raja en ik ben onschuldig in dit alles. Ik lijd ook aan een ernstige vorm van nagellakkoopziekte die niet over lijkt te gaan ondanks dat ik het probleem erken.
Mijn collectie telt momenteel ongeveer 104 lakjes en ik lak om de 2 a 3 dagen.
Dus als men het leuk vindt, wil ik graag meekletsen.