Neem je vriend / man / aanbidder / knappe sportleraar mee om ze voor je vast te houden?
Dat wordt een mooie show in zo'n fitnesscentre.
Marjolein29
Geplaatst: 09-02-13 23:59
Nou ik ga lekker mn bedje in, heb vandaag mn enkel een beetje in de soep geshred dus even lekker languit en morgen weer gewoon doorbikkelen. Heerlijk uitslapen morgen.
Zo dat was dag 2 van level 3... Ik vind hem echt best zwaar met sommige dingen. Ik heb er ook wat minder zin aan dan in het begin, maar aangezien de omvang van m'n buik met zo'n 5 cm afgenomen is ga ik nog maar even door, daar zit nog wel meer dan 5 cm dat ook nog mag verdwijnen...
Sall
Geplaatst: 10-02-13 12:16
Hij is pittig hè! Ik zit nu ook bij bij te komen... Nog 4 dagen! Top dat je al zoveel cm kwijt bent Karin!
Bolivia
Geplaatst: 10-02-13 12:36
Een weekje op wintersport geweest en 50 pagina's erbij
Wel een weekje lekker aan de beenspieren gewerkt, morgen echt beginnen met shredden!
Ik heb ook maar de stap genomen. Hoeft opzich niet zo veel af, maar iets strakker mag best wel. Dus vandaag met m'n moeder begonnen met level 1. Best vermoeidend, maar dat zal wel wennen.
Gezellig dat je moeder ook mee doet Lauke! zie ik die van mij niet zo gauw doen Ik heb gisteren niet geshred Ik had een evenement georganiseerd en ben de hele gosdganse dag bezig geweest met stands bouwen, hindernissen slepen, heen en weer rennen en nog veel meer. Ben toch wel aan mn beweging gekomen, zo'n 10x met 2 hindernisbalken tegelijk lopen telt voor mij ook als work-out
Net dus geshred, en vanavond nog een paar oefeningen mee pakken om de schade toch nog een beetje te beperken.
Vanavond op naar level 2, ik ben benieuwd. Level 1 gaat echt goed, ik kan steeds hoger springen, met meer kracht alles doen. Alleen push ups nog steeds vanuit knieen, maar wel 2x 1 minuut (terwijl ik er in het begin maar 2-3 kon doen ). En de spierpijn is weg, ik voel me fitter en ook al iets strakker (volgens de spiegel). Succes allemaal!! Is wel gezellig als je weet dat er nog meer Bokkers aan het ploeteren zijn.
Sorry dat ik zo maar binnen kom vallen, maar heb een vraagje. 30 Day Shred spreekt mij erg aan en ben het dan ook aan het overwegen. De gewichten die gebruikt worden, van hoeveel moeten die zijn? Hoe zwaar moeten de gewichten zijn? Alvast bedankt en sorry als ik erover heen heb gelezen
Tammy_
Geplaatst: 10-02-13 14:42
Ik gebruikte eerst 0.5kg gewichtjes en die zijn in het begin nog wel grappig, maar vanaf dag 5 voelde ik die echt niet meer. 1kg is ook nog goed te doen, daarmee voel ik mn spieren wel. Maar het is voor iedereen anders denk ik, Phormicola gebruikt 5kg en ik zou daarmee mn armen niet eens omhoog krijgen
Je moet dat doen waar jij je goed bij voelt. Ik ben van 0,5 naar 1 n vervolgens naar 1,5 gegaan. Ik moet er niet aan denken dat ik de Jumping Jacks met 5 kilo moet doen.
LisErm94
Geplaatst: 10-02-13 14:57
Birgit__ schreef:
Oke bedankt En is het de bedoeling dat je per level een ander gewicht pakt? Of kun je zowel level 1 als 2 en 3 met dezelfde zwaarte doen?
Je kunt het naarmate je sterker wordt gewoon ophogen. Ik ben van 0,5 naar 3 kg gegaan door de levels heen.
arans
Geplaatst: 10-02-13 14:57
Ik heb nu nog 0,5 kilo maar ik wil zwaardere.
Jaime_
Geplaatst: 10-02-13 15:01
Mijn vriend heeft vandaag een setje gewichtjes voor me besteld, zo lief! Hij vond t maar stom dat ik met flesjes drinken in de weer was :-P heb 0,5 en 1 en 2kg vind bij sommige oefeningen een halve echt te licht, nu kan ik per oefening zelf bepalen wat ik aankan.
Ik ben vandaag weer met level 1 begonnen, beetje saai, maar ja. Ik kan de 30 dagen niet volmaken voordat ik een week op werkweek ga met school, maar ik doe 9x level 1, 9x level 2 en dan 8x level 3 denk ik.
Dag 13 zit er op. Heb gewichtjes van 0,5 kg. Vind ze eigenlijk te licht, dus moet nog steeds kijken naar zwaardere. Dag 13 viel me wel zwaar, maar is wel afgerond.
Ben sinds een week over op 2 kilo. Heb de 1 kilo er nog wel bij liggen, soms red ik het net even niet met 2 en pak dan de 1. Ben vanochtend naar de sportschool geweest, en vanavond dag 20 Dus morgenochtend weer een meetmomentje. Hoop dat ik hier een mooi lijstje kan plaatsen