Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:dan zou ik eerst als doel stellen 5km binnen 30 min, dan 10km binnen een uur en daarna pas de halve marathon zetten. Het ding is namelijk, dat wanneer je te snel verder gaat het heel moeilijk word om daarna je tempo te versnellen.
Romyv schreef:dan zou ik eerst als doel stellen 5km binnen 30 min, dan 10km binnen een uur en daarna pas de halve marathon zetten. Het ding is namelijk, dat wanneer je te snel verder gaat het heel moeilijk word om daarna je tempo te versnellen.
welshfan97 schreef:Hoe snel wil je de 5km doen irissje? Ik ga in juni voor een 5km, heb een tijdsdoel, ik wil graag in 25min lopen, weet eig nog niet of het parcours niet te veel hoogte verschil heeft (maastricht).
Over eten heb ik geen verstand, ik eten gewoon waar ik trek in heb en blijf al jaren qua BMI gelijk. Ben nu aan het vasten, geen snoepen, en eet dan meer fruit (at ik normaal nooit, een stuk per weer was veel voor me, nu 2 stuks per dag en dan vooral sinaasappel, banaan en appel). Ben nog niet op de weegschaal gaan staan, zal ik morgen eens doen.
dream_lot schreef:Ik heb een vraagje over die hardloopleggings.
Op een of andere manier willen ze afzakken, terwijl ze toch echt niet te groot zijn? Kan t juist zijn dat ze juist te klein zijn?
Zag in Aldi krantje staan dat ze van woensdag ook leggings en shirts verkopen.daar ook maar eens kijken
Vandaag trouwens les 7 gelopen en het gaat echt heel lekker, geen spierpijn en geen koorts-gevoelens meer dankzij het langere uitlopen. Hardlopen is echt heerlijk om te ontstressen
mellen95 schreef:Gisteren mijn lenteloop gehad, de zenuwen waren ter plekke snel weg( gelukkig).
Ik heb dan ook sneller gelopen dan ik had verwacht, zo snel dat mijn vriend wel de start heeft gezien maar niet de finish, omdat ik had gezegd dat ik er tussen de 35 en 45 min over zou doen.
Maar ik heb de 6 min in 34 min gelopen mijn snelste 6 km ooit haha.
En ik ben toch nog 36 van de 120+ geworden bij de dames.
Wie had dat ooit gedacht ik ben in okt. vorig jaar begonnen met afvallen en hardlopen, en nu heb ik de 11 km al gelopen in 1 keer en ben 30 kilo kwijt.
En ik denk eraan om te gaan trainen voor de halve marathon( ja ik ben verslaafd)