Ik vind hem enorm schattig, mooi in al zijn eenvoud. En gewoon lekker laten zetten wat je wilt, pijn is maar relatief!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:Ze zeggen toch dat dat best een pijnlijk plekje is? In vergelijking? Of niet soms? Ik vond het iig pijnlijker dan die human rights tattoo die op een rib staat. Daar had ik totaal geen last van.
Ik begin nu ook te twijfelen of ik 'carpe diem' nog op mn arm wil zetten... Want dat gaat een stuk groter zijn....alleen vanwege de pijn.
_Micha_ schreef:Als je de tattoo de 'pijn' niet waard vind wil je 'm niet graag genoeg in mijn ogen.
Je andere tattoo is absoluut niet mijn ding sorry.
Maartje1990 schreef:Ligt eraan of ik die beslissing wel of niet neem hea?
En geeft niks dat t niet je ding is, ieder zo zn eigen smaak!
Susyb schreef:Oke.. weetje ik benbang dat als ik contact opneem ik al te laat ben en het vol zit. Ik wil namelijk echt een goede shop (duh wie wil dat niet..)
Kimbers schreef:_Micha_ schreef:Als je de tattoo de 'pijn' niet waard vind wil je 'm niet graag genoeg in mijn ogen.
Je andere tattoo is absoluut niet mijn ding sorry.
Vind ik twee hele stomme opmerkingen. Voor iedereen hangt de beslissing om een tatt te nemen toch ergens anders vanaf.. Misschien heeft een ander wel een lage pijngrens of angst. Voor sommigen ligt de drempel wat hoger om een (grote) tattoo te nemen, niks mis mee imo.
Je laatste opmerkingen had je ook wel subtieler kunnen verwoorden, je komt zo erg bot op me over. Vind ik toch jammer.
_Micha_ schreef:Maartje1990 schreef:Ligt eraan of ik die beslissing wel of niet neem hea?
En geeft niks dat t niet je ding is, ieder zo zn eigen smaak!
Hoe bedoel je? Oh bedoel je dat je pas achteraf kan zeggen of het heel veel pijn deed en dus nog moet beslissen of je het daar doet. Echt als jij je arm (was het nou boven of onder? ) de mooiste plek vind denk ik dat je spijt krijgt als je het op een andere plek laat doen omwille van de pijn. Je kunt het wel aan
Dat mag je vinden Kimbers,ik vind van niet. Heel simpel wie mooi (een tattoo wil) wil zijn, moet pijn lijden. Denk dat niemand het een genot vind om getatoeëerd te worden. Persoonlijk denk ik dat als je iets echt wil, op die plek. Je het wel laat doen ookal doet het pijn.
Susyb schreef:Dank je wel Lieveli. Misschien ook wel omdat ik natuurlijk niet een hele grote wil en hij is nog vrij simpel ookhaha
lieveli schreef:edit: Anderhalf uur. Ik zat anderhalf uur. Ik maak er steeds iets langers van