[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:42

Maartje! Boy vindt hem geinig, 'geeft aan dat ze lesbisch is'. :=

Ik vind hem enorm schattig, mooi in al zijn eenvoud. En gewoon lekker laten zetten wat je wilt, pijn is maar relatief!

Maartje1990

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:45

Dankje :D iemand vroeg ook aan mij van "wat als je erachter komt dat je tóch hetero bent?!" :')

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:51

DianneM: Wauw wat is die mooi geworden!

Maartje hij is zo simpel maar 'krachtig' :)
Er kan altijd nog een mannenteken bij :')

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:04

Maartje1990 schreef:
Ze zeggen toch dat dat best een pijnlijk plekje is? In vergelijking? Of niet soms? Ik vond het iig pijnlijker dan die human rights tattoo die op een rib staat. Daar had ik totaal geen last van.

Ik begin nu ook te twijfelen of ik 'carpe diem' nog op mn arm wil zetten... Want dat gaat een stuk groter zijn....alleen vanwege de pijn.

Zou het voor de pijn zeker niet laten: Pijn is maar voor even, je tattoo heb je voor je hele leven.
Gewoon doen wat jezelf mooi vind.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:10

Het deed ook niet echt pijn pijn ofzo, maar in vergelijking met die ander wel. Maar deze was dus nog maar klein.... áls het weer 'zo pijn' doet zit ik daar wel een hele tijd voor het klaar is :') En ja, die pijn duurt maar even, maar is het me dat waard? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:21

Piepkonijn!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:22

Maartje1990 schreef:
Dankje :D iemand vroeg ook aan mij van "wat als je erachter komt dat je tóch hetero bent?!" :')

Dan heb je een hoop uit te leggen thuis :=

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:25

Als je de tattoo de 'pijn' niet waard vind wil je 'm niet graag genoeg in mijn ogen.
Je andere tattoo is absoluut niet mijn ding sorry.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 23:28

Ligt eraan of ik die beslissing wel of niet neem hea?

En geeft niks dat t niet je ding is, ieder zo zn eigen smaak!

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 09:22

_Micha_ schreef:
Als je de tattoo de 'pijn' niet waard vind wil je 'm niet graag genoeg in mijn ogen.

Vind ik twee hele stomme opmerkingen. Voor iedereen hangt de beslissing om een tatt te nemen toch ergens anders vanaf.. Misschien heeft een ander wel een lage pijngrens of angst. Voor sommigen ligt de drempel wat hoger om een (grote) tattoo te nemen, niks mis mee imo.

Je laatste opmerkingen had je ook wel subtieler kunnen verwoorden, je komt zo erg bot op me over. Vind ik toch jammer.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 12:41

@ maartje, ik heb zelf ook carpe diem op me arm laten zetten, me andere onder arm is ook vrijwel vol,
Als alle tattoo's zo zou voelen bij het zetten, zat ik allang helemaal vol :+
Met het langer duren had ik geen last van, je "went" een soort van aan de pijn lijkt het wel!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:14

Mensen! Ik kom even binnen vallen.. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik misschien rond 8 nov in Londen zit! Heel gaaf maar weet iemand toevallig een goede londen shop. Ik wil misschien voor mijzelf voor mijn verjaardag een kleine tattoo laten zetten (ben hard aan het nadenken wat!) en leek met heel gaaf om dit in londen te doen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:28

Ik ben in Londen bij Skunx geweest, zit in Angel. Kerry Irvine heeft mij getatoeëerd, maar zij is verhuisd naar Birmingham.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:19

Oke.. weetje ik benbang dat als ik contact opneem ik al te laat ben en het vol zit. Ik wil namelijk echt een goede shop (duh wie wil dat niet..)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:32

Maartje1990 schreef:

Hoe bedoel je? Oh bedoel je dat je pas achteraf kan zeggen of het heel veel pijn deed en dus nog moet beslissen of je het daar doet. Echt als jij je arm (was het nou boven of onder? ) de mooiste plek vind denk ik dat je spijt krijgt als je het op een andere plek laat doen omwille van de pijn. Je kunt het wel aan :D

Dat mag je vinden Kimbers,ik vind van niet. Heel simpel wie mooi (een tattoo wil) wil zijn, moet pijn lijden. Denk dat niemand het een genot vind om getatoeëerd te worden. Persoonlijk denk ik dat als je iets echt wil, op die plek. Je het wel laat doen ookal doet het pijn.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:36

Susyb schreef:
Oke.. weetje ik benbang dat als ik contact opneem ik al te laat ben en het vol zit. Ik wil namelijk echt een goede shop (duh wie wil dat niet..)

Ah welnee, ik heb een week van te voren een afspraak gemaakt. Moest wel na sluitingstijd maar alsnog. Ze zijn heel lief daar!

Kimbers schreef:
_Micha_ schreef:

Vind ik twee hele stomme opmerkingen. Voor iedereen hangt de beslissing om een tatt te nemen toch ergens anders vanaf.. Misschien heeft een ander wel een lage pijngrens of angst. Voor sommigen ligt de drempel wat hoger om een (grote) tattoo te nemen, niks mis mee imo.

Je laatste opmerkingen had je ook wel subtieler kunnen verwoorden, je komt zo erg bot op me over. Vind ik toch jammer.

Ik vind hem niet bot, ze is gewoon eerlijk.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:00

Dank je wel Lieveli. Misschien ook wel omdat ik natuurlijk niet een hele grote wil en hij is nog vrij simpel ook :') haha

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:22

_Micha_ schreef:
Maartje1990 schreef:

Hoe bedoel je? Oh bedoel je dat je pas achteraf kan zeggen of het heel veel pijn deed en dus nog moet beslissen of je het daar doet. Echt als jij je arm (was het nou boven of onder? ) de mooiste plek vind denk ik dat je spijt krijgt als je het op een andere plek laat doen omwille van de pijn. Je kunt het wel aan :D

Dat mag je vinden Kimbers,ik vind van niet. Heel simpel wie mooi (een tattoo wil) wil zijn, moet pijn lijden. Denk dat niemand het een genot vind om getatoeëerd te worden. Persoonlijk denk ik dat als je iets echt wil, op die plek. Je het wel laat doen ookal doet het pijn.

Nee, ik bedoel dat als ik 'm wél neem het de pijn dus wél waard is (dus als ik dat dus besluit) en als ik 'm niet neem ik 'm de pijn niet waard vind (en ik 'm dan dus niet graag genoeg wil anders zou ik dat voor lief nemen). Maar dat ligt er dus aan wat ik uiteindelijk besluit, ben er nog niet over uit namelijk :') Ik zou 'm nooit op een andere plek laten zetten omwille van de pijn. Want dan loop ik met iets rond wat net niet is wat ik wil. Dan liever niet :Y) Ik wil 'm aan de binnenkant van m'n onderarm

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:23

Susyb schreef:
Dank je wel Lieveli. Misschien ook wel omdat ik natuurlijk niet een hele grote wil en hij is nog vrij simpel ook :') haha

Zie je komt goed! Ik heb een vrij grote laten zetten daar, was iets meer dan 2 uur in de stoel. Het is een hele fijne shop met hele grote lieve mannen die het allemaal heel gezellig vonden dat ik daar in mijn BH zat :=

edit: Anderhalf uur. Ik zat anderhalf uur. Ik maak er steeds iets langers van :=

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:41

Binnenkant onderarm is echt peanuts. Doet echt amper pijn :)

Ik heb as do weer afspraak om bij te laten werken

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:33

het is super rustig voor mij :< (ik geef mensen geen ongelijk, gezien het weer, en na een tattoo mag je 2 weken niet in de zon, en over 2 weken kun je ook bij mij terecht)

vandaag wel awsome star wars figuurtjes gemaakt , smaakt naar meer. moet jar jar binks zeker nog, and darth moul en darth vader en queen amidala...etc.

Afbeelding

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:45

Die zijn wel super schattig.

Ik ben een idee aan het uitwerken voor een halve sleeve en jouw werk spreekt me super aan. Maar moet toch echt eerst nog even sparen.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:48

lieveli schreef:
edit: Anderhalf uur. Ik zat anderhalf uur. Ik maak er steeds iets langers van :=

Haha stoertje.. }> :=

In de toekomst wil ik nog iets langs mijn ruggengraat.. Een tekst met onderaan een waterlelie (mijn naam) en dan blaadjes die loslaten en voor elk belangrijke persoon die ik verlies/verloren ben een blaadje om de tekst heen laten zetten als in ze 'loslaten'
Maar ikweet nog geen tekst dus die stel ik even uit..
Zou er graag een van Adam willen hebben dus wie weet die wel tegen die tijd en gelijk een reisje naar praag..

Nu wil ik misschien iets met de handtekening van mijn moeder (die gaat mee naar Londen) maar ben dus benieuwd hoe groot dat kan zeg maar en of dat uberhaupt wel houdbaar is haha.

Ik ben echt een nerd op tattoo gebied. wil er al zo lang een maar het komt er nooit van haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:51

Uiteindelijk begin je er aan en weet je niet meer hoe te stoppen :P

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:40

Ja dat kan ik me echt heel goed voorstellen!