[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:41

Leuk die felle kleurtjes! Ik hou er van :)
En Emmaa, dat zeg je nu, maar is verven niet mega verslavend voor ons allen haha?

Afbeelding
Foto van vandaag.
Ik heb nu al een hele tijd oranje. Varieert van licht oranje tot fel donker oranje. Ik heb nog nooit een kleur al zolang gehad. Bevalt super!
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 24-08-14 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:45

Haha ik moet sowieso mijn uitgroei weer drastisch bijwerken als het weer donker is, maar het staat me gewoon zo veel beter.. Houd de verf er nu aan de onderkant (waar het kleurverschil zit) er veel langer in, hopen dat het nu wel een keer echt goed pakt en dat het gewoon (zo goed als) een kleur wordt :=

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:50

Donker staat je inderdaad super.

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:56

mooie kleur dat oranje!

Heb vandaag geprobeerd het paarse er iets uit te wassen, 30 minuten head en shoulders in mn haar gehad en het daarna nog een keer er mee gewassen... Heel apart, had verwacht dat het een stuk lichter zou zijn, maar het is blauwpaars (is al een tijdje zo, geen idee hoe) en er komt helemaal geen kleur meer uit als ik douche, wat eerst wel altijd zo was.. Ben een beetje bang dat het permanent is, wat me ergens ook weer sterk lijkt aangezien ik gewoon directions gebruikt heb.. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 21:59

Bij Directions had ik altijd het idee dat het grootste gedeelte eruit waste, maar dat er ook altijd wel een deel bleef hangen. Het is ook semi-permanent he

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:02

Semi-permanent is toch gewoon niet permanent? :Y)
Dat het er voor een bepaald aantal wasbeurten in blijft zitten toch? Dat dacht ik in ieder geval..
Want Manic Panic is ook semi permanent en dat was er na 3 weken zo goed als uit :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:04

Nee als semi-permanent is semi-permanent haha. Als het echt uitwasbaar was, was het een kleurspoeling geweest. Sommige kleuren gaan er wel makkelijker uit dan anderen. Bij mij was roze na drie wasbeurten echt niet meer zichtbaar, maar paars is echt blijven hangen tot ik er bruin overheen deed :j

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:13

Ai, poedersuiker.. :')
Niet goed begrepen dus, denk dat het dus bleken word wil ik dit er uit krijgen..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:14

Ik zou er persoonlijk eerder een verf overheen gooien dan het bleken, maar dat is helemaal up to you haha. Je kan het ook nog een paar keer proberen met head en shoulders, maar als het er na een half uur weken nog niet uit gaat ben ik bang dat het er ook niet uit gaat als je het nog een keer probeert :=

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:19

Ja daar ben ik ook bang voor :=
Haha 't is dat ik weer terug wil naar blond, vond 't wel erg mooi staan dus zou t ook erg graag weer willen :j

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:20

Mooi dat oranje!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 22:22

Overigens is dit een beetje de volgorde van goede verf naar slecht qua kleurbehoud etc SFX, raw, directions, mp, punky en de rest.

Ik gebruikte zelf voor Pravana altijd SFX Nuclear Red met een beetje andere rood erin en dat bleef gewoon bijna 2maanden zitten.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 06:32

I loooove oranje!
Dat is ook de kleur die ik het langst heb.

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 06:45

Me toooo!
Of nou ja, dat is de eerste kleur die ik ga verven als ik mag verven :Y)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:23

Wow, mooie kleur elkee!

Emma, ik vind donker bij jou inderdaad het mooist :j

Ik ga denk ik naar wat donkerder blond, en weer even een stukje er af natuurlijk.

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:37

Ik had even een vraagje:
Zelf heb ik nogal lelijk blond haar -het ziet er tamelijk vet uit etc. terwijl het dat niet is.- Het is niet lichtblond, en ook niet donkerblond. Echt daar tussenin.

Maar mij leek het nu wel eens grappig om mijn haar bruin te verven, wel tijdelijk. Dus dat het er binnen een aantal wasbeurten weer uit is.
Waar kan ik dat halen? Bestaat het überhaupt? Waar hebben jullie goede ervaringen mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 14:42

Je kan wel een kleurspoeling kopen, die verkopen ze bij de drogisterij over het algemeen wel. Wel moet je in je achterhoofd houden dat als je het donkerder verft de kans klein is dat het ooit nog dezelfde kleur gaat worden tot je het laat uitgroeien. Er bestaat voor zover ik weet geen verf die er volledig uitspoelt, en al helemaal niet als je een donkerdere kleur kiest.

Persoonlijk zou ik het gewoon doen als je er zo onzeker over bent. In de winter kan donkerder heel makkelijk (vind het juist mooier in de winter).

Ik ben weer bijna zwart terwijl ik van mezelf donkerblond ben, en ik ben er super tevreden mee :D Vorige winter ook gehad en is gewoon hartstikke mooi

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 15:03

Kan iemand mij een stijltang aanraden? Ik zoek een die niet mega duur is (zoals een CHI), maar wel gewoon zijn werk doet en de hele dag blijft zitten (zo rond de 40 euro wil ik uitgeven). Ook wil ik er "krullen" mee kunnen maken, beetje die waves, maar dat hoort met elke stijltang wel te kunnen toch?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 15:26

Ik heb een stijltang van babyliss. Die werkt heel goed en ik krul er ook vaak mn haar mee. Was iets van 40 euro en gewoon bij de kruidvat gekocht. Ik weet niet precies hoe ie heet, maar hij is zwart met paars.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 15:38

Bij de drogisterij zijn juist geen echte spoelingen te koop. Allemaal mengbaar, dus verf die blijft zitten. Ik snap wat je bedoeld, ik heb ook doe peper en zout kleur, hebben veel nederlandse meiden. Vind het zelf ook geen leuke kleur! Ik verf het al jaaaaren

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:19

Ik heb de wet2straight stijltang van remington, mijn haar blijft daar 3/4 dagen goed stijl mee (misschien nog wel langer maar moet het toch wassen :') ) alleen als je een staart in doet krijg je wel een bobbel natuurlijk. Ik heb hem bij de media markt gekocht voor 50 euro.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:45

LisaaBloem schreef:
Ik heb de wet2straight stijltang van remington, mijn haar blijft daar 3/4 dagen goed stijl mee (misschien nog wel langer maar moet het toch wassen :') ) alleen als je een staart in doet krijg je wel een bobbel natuurlijk. Ik heb hem bij de media markt gekocht voor 50 euro.

Kan je je haar hier ook droog mee stijlen?

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:44

IrisW schreef:
LisaaBloem schreef:

Kan je je haar hier ook droog mee stijlen?

Ja dat doe ik eigenlijk alleen maar, ondanks dat de beschrijving zegt dat het op nat haar kan durf ik dat niet echt :p

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 10:22

Ik heb een remmington, vind hem zelf erg fijn!

Straks kapper: extra highlights (bijwerken) in caramelkleur en daarnaast knippen. Besloten om voor een pony Zoals Shailene woodley heeft te gaan :))

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 10:51

Ik zit al een tijd te pijnzen over mn haar. Ik vind zelf dat ik best mooi haar heb maar het wordt na een tijd saai, altijd het zelfde. Herkennen jullie dat?
Ik wil dus binnenkort naar de kapper maar ik weet niet wat ik precies wil...
Hier is een foto van mn haar:
Afbeelding
Ik heb al gedacht aan laagjes maar dat wordt het waarschijnlijk niet tenzij jullie denken dat het mooi is!
Dit vind ik mooie kapsels:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het moet wel lang blijven en niet te overdreven.
Heel veel ideeën zijn welkom! Ik wil dat mn haar het liefst nog wel in een staart/knot kan, daarom twijfelde ik ook over laagjes.