[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariellexxx

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 11:16

misssrocky schreef:
een paar dagen geleden begonnen de velletjes los te laten. ik maak hem 1 x per dag schoon met vloeistof die ik had gekregen en af en toe stoot ik hem wel ja... maar moet ik hem nou er in laten of eruit laten en dan over tijdje kijken of hij er nog in kan? moet ik er helemaal niks aan doen?

Je hebt het nu over je navelpiercing ? Niet eruit halen, gewoon netjes 1 keer per dag blijven schoonmaken en gewoon heel erg voorzichtig zijn.

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 11:49

die dermol ancher is wel mooi!!!
als het niet zo pijnlijk zo zijn lijkt me dat erg mooi op bv je duim ofzo.... Haha!
maar ziet er erg pijnlijk uit...

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:22

ik heb gisteren een nieuwe piercing gekocht.

mijn staafje is ook heel erg lang. dus ik blijf ook regelmatig hangen, met als gevolg dat hij af en toe nog rood is. ik heb hem nu bijna vier maanden. ik wil hem volgende maand wisselen om te kijken of dat beter gaat.
maar ik vind het eng omdat mensen zeiden dat je het goede gat niet kan vinden soms, en dat hij eerst helemaal genezen moet zijn.

nou ja.. ik snap er niks meer van in ieder geval Lachen

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:58

Wat snap je er niet aan dan ? Als je je piercing wilt verwisselen voor een kortere, kan je dit natuurlijk zelf doen. Je maakt je piercing die erin zit gewoon even schoon, zodattie ook nat is, en dan haal je hem er heel erg voorzichtig uit, neem er gewoon heel rustig de tijd voor. Dan maak je de piercing die erin moet ook even heel erg goedschoon(Dit kan je daarvoor ook doen, leg hem dan wel alstie eenmaal schoon is op een nat schoon watje) Dan doe je de nieuwe piercing er heel voorzichtig in, je kan hierbij wat zalf gebruiken, zo glijdtie er beter in, zorg dan wel dat je zalf voor piercings gebruik. Je moet er echt even de tijdvoor nemen, de piercings er met niet teveel druk uit halen of indoen.
Als je nog meer vragen hebt dan gewoon stellen hoor ! Lachen

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:12

marielle heb je jezelf opgegeven voor die piercing?
en waar zou je hem dan willen? Haha!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:24

Ik heb mezelf nog niet opgegeven, ik heb er wel over nagedacht, maar ik ga een dezer dagen eerst een conch piercing halen, en ik wil ook nog een helix, en als ik er dan nog 1 neem is het wel veel in 1 keer Tong uitsteken

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:30

hm.. oke laat maar weten, ik denk dat het wel heel mooi kan zijn!
maar bergijp ik het nou goed dat je dit dan de rest van je leven moet laten zitten?
want dat maakt het wel even anders.. dan moet je echt goed nadenken waar je hem laat zetten.. Haha!
ik vind je vinger heel mooi, en dan bv je duim, of tussen je borsten..
trouwens nog een fototje van mn navel:

Afbeelding

nog een beetje rood na 2/3 maanden, maar niet meer gevoelig ook geen pus dus komt vanzelf wel goed!
en dus tip voor alle stressers ( Knipoog ) hier... gewoon niets aan doen! schoonhouden onder de douche en de rest lost je lichaam zelf wel op..

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:51

Het ziet er leuk uit, maar is de bovenste niet een klein beetje aan het uitgroeien ?
Verder zijn ze wel erg leuk samen Lachen

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 19:47

over uitgroeien... mijne zie je ook weer wat meer staafje en heb em ong 4 maanden, dan kan dat toch niet ? is het niet zo dat je door zwelling enzo drna een kleiner staafje nodig hebt?

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 19:53

mariellexxx schreef:
Het ziet er leuk uit, maar is de bovenste niet een klein beetje aan het uitgroeien ?
Verder zijn ze wel erg leuk samen Lachen

neej moet een 8mm staafje in, heb hem nu al 9 jaar, en ben in die tijd nogal wat zwaarder geworden en daarna weer erg afgevallen, dus niet zo strak vel.... haha

maar heb toen ik die onderste liet zetten, had ik twee dezelfde gekocht vond dat mooier, maar ze hadden alleen lange staafjes, en voor de onderste was 12 lang genoeg maar voor de bovenste te lang.. Haha!

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 21:14

Ik heb em hoor! Haha!
Navel is alleen beetje rood en het bloedde hevig, zit een hele mooie rode vlek in mn shirtje Haha!
Deed echt geen pijn! Het waren gewoon de zenuwen en liet me pijn aanpraten (van een meisje die em al 4 jaar heeft en er een nare ervaring mee had). Gebeurde heel vlot!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 22:52

mariellexxx schreef:
Ik durf het wel aan om er 1 te nemen, misschien dat ik mezelf opgeef ervoor

Misschien dat ik me ook wel op geef.. Ik moet er nog even over nadenken maar het is wel erg gaaf.

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 23:23

ik wil heel erg graag een lippiercing.. maar doet het pijn? hoe moet je het onderhouden etc.?

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 00:22

_Marjolein_ schreef:
Ik heb em hoor! Haha!
Navel is alleen beetje rood en het bloedde hevig, zit een hele mooie rode vlek in mn shirtje Haha!
Deed echt geen pijn! Het waren gewoon de zenuwen en liet me pijn aanpraten (van een meisje die em al 4 jaar heeft en er een nare ervaring mee had). Gebeurde heel vlot!

Goedzo ! En nu niet met vieze handen aanzitten, en zorgen dat je hem precies zo schoonmaakt zoals je verteld is Tong uitsteken

Lessien_2810 Ik heb een lippiercing, ik heb hem nu 3 jaar ongeveer, het zetten deed geen zeer, je krijgt eerst een langer staafje, dan na 2 weken mag je terug komen om een kortere te halen. Hij geneest erg vlot, je moet hem gewoon zoveel mogelijk met rust laten, en even oppassen met voedsel bij je lip.
Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het wel Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 00:29

Superquinta ik vind je navelpiercings niet mooi, komt waarschijnlijk door je bovenste piercing, een kortere zou t wat mooier maken, ik heb er zelf ook 2 Ja

ik heb btw een nieuwe lippiercing
Afbeelding

Lijkt net of ik anders gepiercd ben Knipoog maar het is een ringetje met 2 balletjes, vind het wel eens leuk voor de verandering Lachen

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:00

PrinCessRomy schreef:
Superquinta ik vind je navelpiercings niet mooi, komt waarschijnlijk door je bovenste piercing, een kortere zou t wat mooier maken, ik heb er zelf ook 2 Ja

ik heb btw een nieuwe lippiercing
Afbeelding

Lijkt net of ik anders gepiercd ben Knipoog maar het is een ringetje met 2 balletjes, vind het wel eens leuk voor de verandering Lachen

hmm ik vind t wel mooi ma tis even wennen eigenlijk Tong uitsteken
eerste gezicht lijkt beetje apart.. Tong uitsteken

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:03

Hee, die is gaaf!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:24

Je lippiercing ziet er netjes uit hoor Lachen

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:17

ik heb dat ook marjo_elsla, ik heb mijn wenkbrauwpiercing nu 7 mnd. en zou ipv een staafje van 7 mm ook wel een van 6mm passen.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:19

Dat heb ik ook met mijn navelpiercing gehad, je piercing krimpt soort van een klein beetje haha.
Klinkt wel raar :|

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:14

is wisselen bij drie maanden slim? ik blijf best regelmatig hangen omdat mijn staafje lang is. daardoor is hij best vaak rood nog.

ik wil een andere, met mooie roze bling Lachen Haha!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:16

Neehoor, na 3 maanden kan dat best, als je het maar wel op de manier doet waarvan denkt dat jij het best is, of de manier die ik heb geschreven bovenaan de pagina Lachen

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:00

oke, dank je! Lachen

dus ik kan gewoon calendula zalf erop smeren he? daar kan mijn buikje toch wel tegen? (op de piercing voor het glijden)

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:01

Ja dat kan wel denk ik, en als het niet bij jou lichaam kan dan kom je er vanzelf achter Lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 18:33

Ik heb een aantal vragen hoor, ze gaven mij zo weinig informatie over de nazorg van de piercing!

1. Hoe zit het met douchen? Waar moet je op letten enz en hoe lang kan je onder de douche?

2. Hoe gaat nou de nazorg? Ik heb een flesje mee gekregen met zeezout en daar moest warm water in, 2 maal daags moest ik dat erop spuiten.. Alleen heb niet het idee dat dat voldoende is..

3. En hoe zit het met paardrijden? Doen jullie een gaasje over de piercing heen?

4. Moet je de piercing ook draaien of zoiets? Of wat 'losmaken'? Ik kan het niet vinden op inet namelijk. En waar maak je het wondje mee schoon?