Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vond de chocola niet eens lekker, maar moest op. En dat is dus precies waartegen iedereen zo moet vechten. Stomme hormonen...Rest van de maand heb ik er weinig last van, maar blijkbaar blijft er 1 dag per maand dat ik ook het huis door raas op zoek naar lekkers. Wel de dag erna knallende koppijn van de suikers. Dus een handige actie was het niet.Suzanne F. schreef:Ik was bang dat mijn gevoeligheid voor de medicatie helemaal weg was maar dat blijkt het niet te zijn. Heb afgelopen weken elke keer iets verhoogd en nu de dosis gevonden waar ik het echt weer merk. Interessant experiment zo. Dus hier blijf ik even op tot de zware periode voorbij is, meestal is dat rond eind maart. Dan bouw ik weer af naar mijn microdose.

Suzanne F. schreef:Deertje schreef:Mijn vriendin die ook aan MJ zit is ook aan het afbouwen, zij doet het anders, ze had het idee dat wekelijks 2.5mg te weinig deed en had het zeer lastig, zij doet nu 1 keer in de 14 dagen 5 mg, en dat werkt precies wel beter zegt ze.
Oh grappig. Interessant.
manic schreef:Even voor context, een zak paardenvoer is 25kg. Is toch best onwerkelijk om te denken dat je altijd iedere dag een hele zak voer mee zeulde… bizar idd! Maar wel echt heel knap gedaan!!
Ik krijg zelf soms wel de indruk van alle verhalen dat de MJ mensen wel echt meer afvallen dan de ozempic

Ennasuus schreef:@Suzanne eet je maar 2x per dag? Welke tijdstippen eet je dan? Ook geen tussendoortjes?
Ik doe soms laat ontbijten en dan sla ik de lunch over maar lukt me niet dagelijks soms zo’n trek
har166 schreef:Ik was ook even verbaasd vanochtend. Ik heb de afgelopen 2 weken dingen gegeten die niet bij mijn nieuwe voedingspatroon passen want ik was jarig en nu ongesteld. Durfde vanochtend eigenlijk niet op de weegschaal te gaan staan omdat ik dan voorheen gerust 1,5 kilo aangekomen kon zijn. Maar er was maar 3 ons bij en als ik ongesteld ben hou ik altijd vocht vast dus die 3 ons maak ik mij geen druk om. Echt een verademing dit!
Ik ben echt heel blij.