horsii, gelukkig is dat weekend maar 1x in de maand, dus goed te doen en ik vind het ontzettend leuk, heb ook een hele leuke groep cliënten.

SV, tape heeft mij eerder ook geholpen met schuurplekken op mijn ribbenkast! Zou het zeker eens proberen op je rug. Wel zorgen dat je goed lange stroken gebruikt, zodat de uiteindes niet alsnog gaan irriteren en paar keer overheen wrijven zodat de plak goed hecht en niet losraakt.
BM, geniet ervan, ziet er prachtig uit!
Leonie, sst, valt wel mee.

muppetmayo, zoals ik tegen horsii al zei, gelukkig is het maar 1 weekend in de maand en is het ook heel leuk en dankbaar werk! Had niet verwacht dat even hardlopen zo'n verschil zou maken in energie/mentale capaciteit tijdens zo'n weekend, maar dat verschil is echt bizar!
Sherivey, ik vind zulke omschrijvingen ook wel lastig, want die tijden kunnen lopen zegt weinig over hoe iemand met een lange afstand op trail met hoogtemeters omgaat.
Eef_Bam, zo deed ik het ook toen ik begon! Is een mooie verdeling. Uiteindelijk als het je goed af gaat, kan je dan 1 van die korte/easy runs een interval maken om daarin aan je conditie te werken.
Ik moest vandaag mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker, had geen zin om met de bus naar de stad te gaan, dus ben samen met een vriendin/huisgenoot die nog aan het opbouwen is via een leuke omweg 6 km erheen gerend op een rustig tempo (6:20), toen is zij op mijn fiets gegaan en heb ik ernaast vlotter (5:20) 5 km teruggerend. Ik heb nog steeds wat spierpijn, maar het rennen ging prima!