Vanochtend dachten we dat ons dagje zou wegzakken in de regen. Dus uit eten gegaan (een mens moet toch wat). Daarna zijn we gaan wandelen. Morgen de foto's want ik heb een lamme arm van het blijven aanslingeren vd wifi hier. Nu buiten op het terrasje van onze b&b en vanavond hier eten. Dus het is leuk.
Lizard, mooie foto's van gisteren. Die libelles staan er goed op zeg. Noordje, mooi watervalletje. Pien, ook erg mooi. Die grote boom is prachtig zeg, indrukwekkend ding.
Mandyy
Geplaatst: 23-05-22 20:22
Gefeliciteerd Pien!!
pien_2010
Geplaatst: 24-05-22 13:51
Dank jullie wel allemaal. Het was erg gezellig ondanks het prut weer gisterochtend. Ik maak er twee posts van. Gisteren in de ochtend met de regenjassen aan St Junien bezocht. Helaas waren alle winkels maandag dicht, dus het was erg rustig.
pien_2010
Geplaatst: 24-05-22 13:57
Na het kopje koffie was het droog en hebben we nog een stukje St Junien gedaan en zijn in het winkelcentrum buiten het oude stadje wat boodschappen gaan doen en eten. Stukje St Junien gewandeld
HEt meisje met de eik
Na het eten zijn we naar een natuurgebied gegaan in de hoop de waterspreeuw te spotten. Het gebied was wonderschoon, het zonnetje was waterig maar werd sterker, we hebben veel witte kwikstaartjes gezien , maar helaas ondanks dat we echt gezocht hebben, de waterspreeuw op het bord stond en het ook echt zijn habitat was , hebben we hem niet gezien.
Ondanks het grijze weer mooie foto's. Jammer van de spreeuw, zul je altijd zien....
pien_2010
Geplaatst: 24-05-22 16:07
Dit geweldig vogeltje hebben wij gemist. Ze zijn te vinden in zeer afgelegen gebieden, met stromend ondiep water. Het is een vogeltje dat onder water kan fourageren en dat is echt ongelooflijk. Ik verbaas me al jaren dat we hem in de Limousin niet zien Maar!!!! Hij zit er dus wel.
moonsparkle
Geplaatst: 24-05-22 16:20
Indrukwekkende foto's pien, mooie beelden. En een leuk riviertje, ik hou van stromende riviertjes.
Een selectie van vanmorgen Bloedweizwam
Hertenzwam
Judasoor
Kleine witte bultzwam
Zadelzwam
Hier ben ik maar bij uit de buurt gebleven...
Deze moest ik zelf ook even opzoeken Azuurwaterjuffer
Heel mooi Pien, ondanks de regen in de ochtend. Bijzonder mooie gebouwen en ook nog een stuk natuur.
Wat jammer dat jullie de spreeuw niet gezien hebben. Maar dat komt vast een keer heel onverwacht, net zoals ik met het ijsvogeltje had
Moonsparkle mooie post weer, de zadelzwam vind ik gaaf. Brrrrrr die rupsen
gaucho
Geplaatst: 24-05-22 19:55
Genieten van jullie foto's. Ik had gelukkig nog een klein beetje tijd over toen ik op kantoor aan kwam voor cursus. Genoeg voor een klein rondje wandelen.