Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Nou voor mijn angst ben ik ook wel blij dat ik het nu heb want dan kan ik dat een beetje loslaten.
Met de klachten die ik nu heb denk ik wel van valt mee maar als je heftige klachten krijgt snap ik heel goed dat je niet begrijpt dat mensen blij zijn met een besmetting.
Mijn moeder heeft er ook nog flink last van na weken. Ze is echt kapot na het werken maar ze luistert ook niet als ik zeg doe rustig aan en bel mensen af. Maar maak me wel een beetje zorgen. Mijn vader snottert er ook nog flink op los na 2 weken.
Zertab schreef:Zebrastreep schreef:Nou voor mijn angst ben ik ook wel blij dat ik het nu heb want dan kan ik dat een beetje loslaten.
Met de klachten die ik nu heb denk ik wel van valt mee maar als je heftige klachten krijgt snap ik heel goed dat je niet begrijpt dat mensen blij zijn met een besmetting.
Mijn moeder heeft er ook nog flink last van na weken. Ze is echt kapot na het werken maar ze luistert ook niet als ik zeg doe rustig aan en bel mensen af. Maar maak me wel een beetje zorgen. Mijn vader snottert er ook nog flink op los na 2 weken.
Heeft je moeder dit al besproken met de huisarts? Mogelijk komt ze in aanmerking voor behandeling fysiotherapie en ergotherapie
Zertab schreef:Ik kan me daar niet in vinden en snap niet hoe je blij kan zijn dat je corona hebt. Mag toch?
Nu heb ik er genoeg over gezegd.
Horseloverl schreef:Zertab schreef:Ik kan me daar niet in vinden en snap niet hoe je blij kan zijn dat je corona hebt. Mag toch?
Nu heb ik er genoeg over gezegd.
Ja helemaal prima, als ik heftigere klachten had gehad had ik wss ook anders gepiept. Bedoel het meer in het algemeen dat ik blij ben dat ik ziek geweest ben, of dat nou Corona is of wat anders
Tancreda4 schreef:Ik ben ook wel 'blij' dat ik het heb gehad. Het is al 2 jaar afwachten en best spannend hoe je lichaam er op zou reageren. Nu weet ik het, ik had er best be last van. Maar altijd maar afwachten van 'zou het' en 'hoe zou het dan verlopen' us nu iig achter de rug. En ja, j3 kan het nogmaals krijgen maar ik mag hopen dat ik voorlopig wel genoeg anti stoffen heb
Ik heb tijdens ziek zijn ook aantal nachten echt heel rot geslapen. Wel kapot zijn maar niet kunnen slapen. Maar ook aantal nachten beter geslapen dan ooit, echt knock out.
Fearn schreef:@Janine ik zou nog niet 'beter' zeggenMaar hoelang is het sinds je klachten begonnen? Iemand die ik ken hoestte na 2 weken nog, soms kan het wel lang nasluimeren.
@zebrastreep Dat had ik de eerste dagen ooken nog steeds wel. Even douchen, en daarna weer op de bank moeten uitrusten (van het staan
). Ik zit nu op dag 6 na de eerste klachten.