[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 13:58

Groene tattoos zijn vaak vooral hele oude. Mijn opa had een zeemanstattoeage (mijn god,dat was wat in die tijd! Schorem!)
Je kon nog lezen wat er stond en dat er een anker bij was,maar groen was hij wel!
Het ligt er ook aan wat voor inkt er gebruikt wordt.
Tegenwoordig blijven tattoos langer ‘zwart’
Mijn eigen huidskleur maakt dat mijn oudere tattoos een beetje antraciet/donkergrijs zijn. Gelukkig geen groen of blauw :)

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 14:17

_mjwb schreef:
Mijn tattoo is nu helemaal genezen. Ik zie wel nog een dingetje wat ik aangepast wil hebben, maar verder staat hij er naar mijn mening mooi op :). Ik wil alleen nog wat meer schaduw bij de bovenste roos aan de bovenkant, want overal is schaduw, behalve daarzo.

[ [url=m/ujouzk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja ik blijf hem zo mooi vinden!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 16:35

Zo deze staat sinds gisteren :) Tweede tattoo, een pak groter dan ik eigenlijk in gedachten had (wou iets van een 7cm, hij zal iets rond de 10 zijn) Maar anders gingen de lijnen niet zo mooi zijn.
Is een fine line tattoo, en is echt enorm fijn en mooi gezet!
Betekenis: Uiteraard is het hoofdje mijn paard. een schaakpion omdat mijn opa enorm hield van schaken en toen ik 16 was mijn paard ook heeft gekocht voor mij. Hij overleed afgelopen december.

Afbeelding

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 16:50

Gaaf hoor! 2 juni mag ik weer, voor het portret van Mn andere paard, naast het portret van Mn merrie.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 19:17

CalipsoLover schreef:
Zo deze staat sinds gisteren :) Tweede tattoo, een pak groter dan ik eigenlijk in gedachten had (wou iets van een 7cm, hij zal iets rond de 10 zijn) Maar anders gingen de lijnen niet zo mooi zijn.
Betekenis: Uiteraard is het hoofdje mijn paard. een schaakpion omdat mijn opa enorm hield van schaken en toen ik 16 was mijn paard ook heeft gekocht voor mij. Hij overleed afgelopen december.

[ Afbeelding ]

Wat een mooie betekenis zeg! Hij is heel erg bijzonder geworden!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 19:24

CalipsoLover schreef:

[ Afbeelding ]

Prachtig! Zowel van betekenis als van afbeelding _/-\o_

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 19:55

Mariska88 schreef:
_mjwb schreef:
Mijn tattoo is nu helemaal genezen. Ik zie wel nog een dingetje wat ik aangepast wil hebben, maar verder staat hij er naar mijn mening mooi op :). Ik wil alleen nog wat meer schaduw bij de bovenste roos aan de bovenkant, want overal is schaduw, behalve daarzo.

[ [url=m/ujouzk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja ik blijf hem zo mooi vinden!

Dankjewel!! :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-18 20:27

Bedankt! :o

Ik moet eerlijk zijn dat ik er zelf nog een beetje onzeker over ben omdat ie zo groot is en ik nooit grote tattoo's wou, maar achja ik vind het ontwerp alleszins wel heel mooi.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 16:09

Sommige tattoo inkt heeft wat meer groenige ondertonen (eigenlijk al mijn huidige tattoos) en sommige zijn wat gepigmenteerder naar zwart toe zoals mijn nieuwste :) Zit veel verschil in de inkt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 20:45

Afbeelding
:')

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 20:55

Afbeelding
Hoi meiden ,ik heb even een vraag.
Ik zou binnenkort graag mijn eerste tattoo laten zetten en wil graag iets kleins en sierlijks op mijn enkel zoals onderstaand voorbeeld.en dan met de voorletter van mijn dochter erbij .
Maar nu had ik contact met een tattooeerder en deze gaf aan dat het formaat en de plek binnen een paar jaar lelijk zouden worden.
Heeft een van jullie toevallig ervaring met zoiets ? Of evt een leuk alternatief ?☺️
Ik ga uiteraard ook nog met hem in overleg .
Laatst bijgewerkt door Glenda op 27-04-18 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 20:56

LadyMadonna schreef:
[ [url=m/4AQy5m.jpg]Afbeelding[/url] ]

O M G :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 21:02

LadyMadonna schreef:
[ [url=m/4AQy5m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo waar dit :=

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 21:25

glenda schreef:
[ [url=m/2TGXvd.png]Afbeelding[/url] ]
Hoi meiden ,ik heb even een vraag.
Ik zou binnenkort graag mijn eerste tattoo laten zetten en wil graag iets kleins en sierlijks op mijn enkel zoals onderstaand voorbeeld.en dan met de voorletter van mijn dochter erbij .
Maar nu had ik contact met een tattooeerder en deze gaf aan dat het formaat en de plek binnen een paar jaar lelijk zouden worden.
Heeft een van jullie toevallig ervaring met zoiets ? Of evt een leuk alternatief ?☺️
Ik ga uiteraard ook nog met hem in overleg .

Ik heb een soortgelijke tattoo, ga op zoek naar een fine line tattoo artiest. Die van mij is iets te dik gezet en zoiets is wel haalbaar maar dan moet je wel iemand hebben die goed en heel fijn kan tattoëren

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 21:33

Bedankt voor je reactie CalipsoLover
Heb je nog tips hoe ik die kan vinden ?gewoon via Google ofzo?
En heb je misschien een foto van jouw tattoo?of heb je die al eens gepost?

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 22:50

Citaat:
Prijs heb je in PB ;)

In totaal ben ik 2,5 uur bij Blackbear geweest, inclusief stencil plakken. Het tattoeren zelf was net geen 2 uur.
Ik heb in ieder geval een topervaring gehad daar! Super fijne en chille mensen. Vriendin was mee, en die mocht er gewoon bij zitten. Doen ze niet moeilijk over

Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar de prijs als je dat niet erg vindt? Ben namelijk wel van plan om ook iets bij Kevin te laten zetten :)

Bij Hanne mag je helaas niet kijken, wel jammer, maar wel begrijpelijk. Ik zou het ook niet chill vinden als iemand op mn vingers zou kijken met wat dan ook haha.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 07:29

Voor mijn tattoo bij kevin, was ik vorig jaar 360 euro kwijt. Het tattooeren zelf duurde bijna twee uur.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 07:39

IrisW schreef:
Citaat:
Prijs heb je in PB ;)

In totaal ben ik 2,5 uur bij Blackbear geweest, inclusief stencil plakken. Het tattoeren zelf was net geen 2 uur.
Ik heb in ieder geval een topervaring gehad daar! Super fijne en chille mensen. Vriendin was mee, en die mocht er gewoon bij zitten. Doen ze niet moeilijk over

Bij Hanne mag je helaas niet kijken, wel jammer, maar wel begrijpelijk. Ik zou het ook niet chill vinden als iemand op mn vingers zou kijken met wat dan ook haha.

Oh echt niet?
Het wordt mijn eerste tattoo en vriendin gaat mee. Maar dan kan ik misschien net zo goed alleen gaan.
Ze moet er een flink stuk voor rijden en als ze dan toch niet erbij mag zijn.

^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 07:46

Fem schreef:
Oh echt niet?
Het wordt mijn eerste tattoo en vriendin gaat mee. Maar dan kan ik misschien net zo goed alleen gaan.
Ze moet er een flink stuk voor rijden en als ze dan toch niet erbij mag zijn.

^)

Zou het ook niet doen als ze er wel bij mag zijn.
Laatste keer heb ik 4 uur naast m'n vriend gezeten en het is nou niet echt leuk of interessant, heb 4 uur lang op m'n telefoon zitten klooien en me zitten ergeren aan het zielige gekreun. :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 07:53

Ik neem ook nooit iemand mee, voor de artiest alleen maar irritant en voor degene die mee is heeeeel saai. Zeker als je uren moet liggen.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 07:53

:) :) Die van mij wordt maar een kleintje. Vermoed dat ie ongeveer een uurtje zal duren, nooit veel langer.

Maar voor mij zou het juist een stukje afleiding zijn :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 08:08

Ik had wel iemand mee vorig jaar naar Hanne en dat was geen probleem?

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 08:13

Bij mijn eerste is een vriendin meegeweest, dat was maar 3 kwartier.
dinsdag krijg ik mijn 2e maar moet dan 3.5 a 4 uur, dat lijkt me niet leuk voor iemand om daar bij te moeten zitten.
ik heb het dus niet eens gevraagd of het mocht.
Ik ga bij Artcastle.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 08:28

Captain schreef:
Ik had wel iemand mee vorig jaar naar Hanne en dat was geen probleem?

Ik vraag het gewoon nog wel even.
Dan kom ik niet voor verrassingen te staan :)

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-18 09:32

Mijn vriend was ook mee naar Hanne, maar die is gewoon aan de eettafel gaan zitten lezen. Hij had een boek meegenomen
Denk dat het anders is als er iemand mee is die er echt bij komt zitten om te kijken naar het tatoeëren