Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(bij hoge uitzondering) en dat geeft me wat meer vrijheid en tijd om een rondje te lopen. Morgen een herstelloopje en dan zaterdag weer een iets langere afstand. Nu het weer lekker weer is (droog en minder wind) heb ik ook meer zin om lange afstanden te lopen

dus moet helemaal goed komen conditioneel gezien
) maar ik zoek fijne oortjes die goed blijven zitten tijdens rennen / sporten. Bijna iedereen rent wel met muziek op, dus vond dit wel een geschikt topic.

) én de dag erna vertrek ik naar Barcelona voor een weekje...
Hij 'zegt' of de batterij nog goed, medium of slecht is als je hem aanzet. Koppelen met telefoon was ook een eitje en hij connect meteen automatisch als je hem aan zet. En ze zijn gewoon echt goed bestand tegen regen en zweet, ook als het regent draag ik ze gewoon. Draadje tussen de oortjes heb ik ook geen last van met lopen. Eigenlijk niks negatiefs te melden dus
Venthe schreef:Iedereen een gelukkig en gezond nieuw jaar gewenst! Dat we maar mooie kilometers mogen maken
Stoer SV, gaan we allebei dit jaar voor het eerst een marathon lopen. Wie weet een keer samen een lange duurloop doen?