Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DnT schreef:MAC producten die je hier koopt, zijn niet getest op dieren en dus dierproefvrij.
Alleen de producten die verkocht worden in China zijn getest op dieren, omdat dat daar vereist wordt.
Qua mascara: Catrice is dierproefvrij, Charlotte Tilbury, Essence, Hourglass, Inglot, Kiko...
En nog veel meer!
Hier zijn alle merken te vinden: http://naoki.nl/nederlandse-dierproefvr ... ica-lijst/
Rena100 schreef:Maar als MAC test op dieren (zelf) dan mogen ze niet meer verkopen in de EU. Dat is ook bij wet geregeld. Vind het toch een vaag verhaal.
Furrow schreef:Ik vind wel de tekst raar van mac, we willen dierproevenvrij zijn maar we willen graag onze producten in china hebben.
Shizzel schreef:Draag nu door de hitte al 2 weken alleen maar lipstick, ook geen concealer oid en ik heb hele zichtbare aders op mijn oogleden/onder mijn ogen, altijd mee gepest en weet ik het wat. Vandaag een klant in de winkel 'ja... er zit iets blauws onder je oog' Oh nou mevrouw, dan ga ik maar even kijken. Ik in de spiegel. Ja, da's m'n ader.
Bedankt.
![]()
BloemBloem schreef:Shizzel, ik kwam dit tegen en moest gelijk aan je denken. Ik hoop dat je minder verdrietig bent en dit je doet lachen
Ik schater nog![]()
![]()
[ [url=m/mmHHF8.png]Afbeelding[/url] ]