Aight schreef:Even inbreken. Ik heb al (maanden) een klein vochtbultje bij mijn conch. Ik dacht oooh geirriteerd op geslapen (ik rol veel), ik pas de LITHA methode toe en dan zal het vanzelf wel weggaan. Ik slaap er overigens nog steeds veel op. Maar het gaat niet weg. Ik probeer nu 2 dagen met sterilon aan te stippen, maar het lijkt nog niet te minderen. Iemand tips? Ik begin me er inmiddels aan te ergeren om esthetische redenen haha (het doet geen pijn, lijkt niet bijzonder geirriteerd).
[ [url=m/AcuDFq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je er op blijft slapen vind ik het niet heel vreemd dat hij niet weg gaat. Mijn bultje bij mijn conch is uiteindelijk gaan slinken nadat ik heel consequent niet meer op de kant ging liggen. Ik ben ook een draaier en probeer het zoveel mogelijk tegen te gaan door een knot te maken aan de kant van de piercing en daar een grote haarclip op te zetten. Is wennen om zo te slapen, maar bij mij helpt het wel.
Ik zou ook stoppen met de sterilon, dat is echt tuig, veel te agressief voor een geirriteerde piercing. Gewoon saline spray en verder afblijven. Het is dat de piercers allemaal dicht zijn, anders had ik gezegd laat ook het ringetje vervangen door een staafje. Ringetjes helen lastig en mijn ervaring is dat als ze eenmaal beginnen te klieren het einde zoek is en je bezig blijft (vooral in de genezingsperiode dan).