Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Oh, ik vind het zo erg. Ik ben de eerste dag van de kerstvakantie van mijn paard gevallen en heb nu een hersenschudding. Ik moet eigenlijk rust houden, maar ik kan er echt niet tegen. Niet fietsen, niet paardrijden, geen buikspier, niet sporten. Het komt me nu al mijn neus uit, en we zijn pas drie dagen verderIemand enig idee wanneer je weer mag beginnen na een lichte hersenschudding?
Mijn lijstjes zijn nu ook nog eens slecht, omdat ik uit verveling de neiging heb om te eten.
O: half wit cadetje met mortadella, halve appeleierkoek met poedersuiker, zoet broodje met abrikozenjam en vruchtenhagel, stukje kerststol met poedersuiker en kop thee.
T: niks.
L: broodje met rosbief en nog iets, zoet broodje met suiker en abrikozenjam, halve appeleierkoek met suiker en stukje kerststol met suiker en beker melk.
T: kop thee.
A: voor: halve kop thom kai kai soep (daarna geen zin meer)
hoofd: risotto met paling. (paar hapjes)
Avondeten is allemaal over van kerst.
T: wss nog kop thee. Voel me echt misselijk door die hersenschudding, maar moet natuurlijk wel eten.
k_m schreef:@MarjanB, dit deed ik ook altijd, maar ik ben lactose intollerant en dan is het zo moeilijk om een goede vervanger als ontbijt te vinden. Ook is zowat al het beleg niet echt een optie, was vanmorgen ook wel chagerijnig dat ik enkel kaas kon eten..
Misschien toch maar mijn ontbijt proberen te vervangen door een lactose vrije yoghurt en wat fruit ofzo..