[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:32

Jezzi schreef:
Er zit gewoon copyright op hoor, als jij een foto van je tattoo op fb/instagram/pinterest zet betekent dat niet dat iedereen die zomaar mag kopiëren.

Maar die is niet exact hetzelfde dus het mag gewoon

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:51

Bedankt voor de reacties! Mijn oom is bevriend met een van de artists daar en heeft hem gevraagd of hij er wat van wil maken (heb immers 2 jaar garantie, dus gratis verbeteren/bijwerken), maar als dezelfde artist het moet doen of ik fors bij moet betalen ga ik op zoek naar een andere.

ScarOfWars

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:57

De eerste tattoo is nou 2 weken geleden gezet en heb alweer een idee voor een 2e! Alleen weet Ik De plek nog niet helemaal en of het wel mooi gaat worden..

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:11

Vertel :D @ScarOfWars

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:13

Gillbo schreef:
Jezzi schreef:
Er zit gewoon copyright op hoor, als jij een foto van je tattoo op fb/instagram/pinterest zet betekent dat niet dat iedereen die zomaar mag kopiëren.

Maar die is niet exact hetzelfde dus het mag gewoon

:') :') :')
Als jij een Adidas schoen namaakt en één streepje anders zet, is ie ook niet precies hetzelfde, maar reken maar dat Adidas een gerechtelijke uitspraak zal krijgen om jou te verbieden die net niet dezelfde schoen te verkopen.

Punt is dat het voor een tattoo artist weinig zin heeft om achter kopieerders aan te gaan, het kost veel tijd & geld voor weinig opbrengsten. Neemt niet weg dat het niet netjes is om te doen.
De originele tattoo artist een mailtje doen met 'hoi mag ik je ontwerp gebruiken (tegen vergoeding)' en als je toestemming hebt hem laten zetten.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:21

vigo_is_lief schreef:

Ik zat te denken aan een verwelkte rode roos die opbloeit In een mooie rode roos..

En waarom dat? Nou na regen komt zonneschijn en na 5 jaar depressief te zijn geweest En Ik me nu niet meer depressief voel/ niet meer depressief ben, zou Ik graag een tattoo willen die datgene "beschrijft".

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door ScarOfWars op 16-09-16 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:24

Gillbo schreef:
Ja is dat zo, ook als je het zo op pinterest zet zonder copyright? Daarbij zit er wel een klein verschil in.
Vind het erg overdreven, er worden zo veel dezelfde tattoo's gezet.
Ik vind het een mooie tattii

Niet alle foto's die op Pinterest staan, zijn door de artist of persoon zelf daarop geplaatst. Ik ben een van mijn eigen tattoos ook al een paar keer op Pinterest tegengekomen maar ik heb dat absoluut niet zelf gedaan of toestemming voor gegeven. Dus omdat het op Pinterest staat, vervalt je copyright ook niet zomaar.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:47

Oh ik baal.. m'n afspraak vanaf vandaag is verzet, leverancier had verkeerde naalden bezorgd :')

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 12:49

ScarOfWars schreef:
vigo_is_lief schreef:

Ik zat te denken aan een verwelkte rode roos die opbloeit In een mooie rode roos..

En waarom dat? Nou na regen komt zonneschijn en na 5 jaar depressief te zijn geweest En Ik me nu niet meer depressief voel/ niet meer depressief ben, zou Ik graag een tattoo willen die datgene "beschrijft".

Mooi idee! ben benieuwd hoe dat er uit zal zien als tekening/tattoo!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 13:10

Yasmine schreef:
Gillbo schreef:
Ja is dat zo, ook als je het zo op pinterest zet zonder copyright? Daarbij zit er wel een klein verschil in.
Vind het erg overdreven, er worden zo veel dezelfde tattoo's gezet.
Ik vind het een mooie tattii

Niet alle foto's die op Pinterest staan, zijn door de artist of persoon zelf daarop geplaatst. Ik ben een van mijn eigen tattoos ook al een paar keer op Pinterest tegengekomen maar ik heb dat absoluut niet zelf gedaan of toestemming voor gegeven. Dus omdat het op Pinterest staat, vervalt je copyright ook niet zomaar.

Hoe kan dan pinterest fotos van iemand er zo dan op zet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 13:46

ScarOfWars schreef:
vigo_is_lief schreef:

Mooi idee. Ik heb het in de vorm van een zandloper. Het zand is als het leven dat altijd doorloopt. En dan een lieveheersbeestje erin die kranig tegen deze stroom in loopt. Dat is voor mij het harde werken in het leven met een depressie. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 15:37

IrishCold schreef:
Yasmine schreef:

Hoe kan dan pinterest fotos van iemand er zo dan op zet?

Pinterest zelf doet dat niet, maar de gebruikers wel. Als je een Pinterestaccount hebt, kan je prima foto's uploaden van bv. tattoos die je leuk vindt, kan je dat gewoon doen, ook al zijn ze niet van jou. Net als dat je op pakweg YouTube een videoclip kan uploaden die jij niet zelf hebt gemaakt.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 16:03

@Vigo ben ook benieuwd maar ga eerst nog even goed nadenken over het idee en waar ik hem wil hebben.

@Joolien dat is ook een super gaaf idee! Tis vast een mooie tattoo geworden!

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:12

Nuray schreef:
Ik ben niet meer zo blij met mijn tattoo... Hij staat nu drie weken en is ook al verveld, maar hij wordt steeds minder strak. De shop ook al even gecontact dus ben benieuwd... Baal er wel van.
[ [url=m/Sw85qs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Misschien een idee om hem drie dimensionaal te laten maken met schaduw?
Heb ik ook maar helaas lukt het uploaden van een foto niet....

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:16

Ik ga even kijken of ik via internet kan vinden wat je bedoelt. Kun je wel een foto pb-en? Ben wel heel benieuwd naar ideeën wat ik hiermee kan. Bedankt voor het reageren in ieder geval!

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 17:39

kun je zo zien wat ik bedoel? Denk dat het nu lukt haha

Edit, nee dus, hij geeft steeds een leeg blokje grrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 18:23

Jildau schreef:
Vind het juist debiel als je een tattoo mooi vindt en er dan maar iets stoms bij gaat zetten zodat ie weer origineel is. Gewoon lekker zetten wat je mooi vindt!

Helemaal mee eens behalve infinity tekens ! Ik vind hem echt heel mooi :j

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 20:05

Um, wat staat er überhaupt? :o

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 20:07

Ohana.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 07:03

http://a63.tinypic.com/2e3y0au.jpg
http://a65.tinypic.com/xqkldk.jpg

Hoi hoi mensen ik lees al wel een tijdje mee. Maar altijd maar weinig gezegd. Ik heb donderdag 2 tattoos laten coveren. Heb er in totaal 7 uur lang gezeten incl tekenen ( uit de hand) omdat ze van me oude tattoo veel lijnen wouden hee gebruiken om me oude tattoos zo veel mogelijk weg te werken. Maar men wat had ik gisteren een spierpijn in mijn hand zeg.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 07:19

Mooi hoor, wat is er gecoverd?

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-16 17:01

Ik twijfel over een aster, heb nog nooit een mooie tattoo daarvan gezien. Iemand die toevallig weleens tegen gekomen?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 14:12

ik lig nu op de pijnbank :D

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 15:51

Veel plezier!!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 18:04

Ben benieuwd wat het geworden is, Floor! :)

Ik zit al een tijdje te denken over een sternum tattoo, alleen heb ik dus best grote borsten (F cup) dus ik weet niet in hoeverre het eigenlijk zichtbaar zou zijn :+ Ik wil geen hele grote, maar iets klein en fijn zoals dit:

Afbeelding