Jezzi schreef:Er zit gewoon copyright op hoor, als jij een foto van je tattoo op fb/instagram/pinterest zet betekent dat niet dat iedereen die zomaar mag kopiëren.
Maar die is niet exact hetzelfde dus het mag gewoon
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gillbo schreef:Jezzi schreef:Er zit gewoon copyright op hoor, als jij een foto van je tattoo op fb/instagram/pinterest zet betekent dat niet dat iedereen die zomaar mag kopiëren.
Maar die is niet exact hetzelfde dus het mag gewoon
vigo_is_lief schreef:Vertel@ScarOfWars
Gillbo schreef:Ja is dat zo, ook als je het zo op pinterest zet zonder copyright? Daarbij zit er wel een klein verschil in.
Vind het erg overdreven, er worden zo veel dezelfde tattoo's gezet.
Ik vind het een mooie tattii
ScarOfWars schreef:vigo_is_lief schreef:Vertel@ScarOfWars
Ik zat te denken aan een verwelkte rode roos die opbloeit In een mooie rode roos..
En waarom dat? Nou na regen komt zonneschijn en na 5 jaar depressief te zijn geweest En Ik me nu niet meer depressief voel/ niet meer depressief ben, zou Ik graag een tattoo willen die datgene "beschrijft".
Edit: typo
Yasmine schreef:Gillbo schreef:Ja is dat zo, ook als je het zo op pinterest zet zonder copyright? Daarbij zit er wel een klein verschil in.
Vind het erg overdreven, er worden zo veel dezelfde tattoo's gezet.
Ik vind het een mooie tattii
Niet alle foto's die op Pinterest staan, zijn door de artist of persoon zelf daarop geplaatst. Ik ben een van mijn eigen tattoos ook al een paar keer op Pinterest tegengekomen maar ik heb dat absoluut niet zelf gedaan of toestemming voor gegeven. Dus omdat het op Pinterest staat, vervalt je copyright ook niet zomaar.
ScarOfWars schreef:vigo_is_lief schreef:Vertel@ScarOfWars
Ik zat te denken aan een verwelkte rode roos die opbloeit In een mooie rode roos..
En waarom dat? Nou na regen komt zonneschijn en na 5 jaar depressief te zijn geweest En Ik me nu niet meer depressief voel/ niet meer depressief ben, zou Ik graag een tattoo willen die datgene "beschrijft".
Edit: typo
IrishCold schreef:Yasmine schreef:Niet alle foto's die op Pinterest staan, zijn door de artist of persoon zelf daarop geplaatst. Ik ben een van mijn eigen tattoos ook al een paar keer op Pinterest tegengekomen maar ik heb dat absoluut niet zelf gedaan of toestemming voor gegeven. Dus omdat het op Pinterest staat, vervalt je copyright ook niet zomaar.
Hoe kan dan pinterest fotos van iemand er zo dan op zet?
Nuray schreef:Ik ben niet meer zo blij met mijn tattoo... Hij staat nu drie weken en is ook al verveld, maar hij wordt steeds minder strak. De shop ook al even gecontact dus ben benieuwd... Baal er wel van.
[ [url=m/Sw85qs.jpg]Afbeelding[/url] ]