Enige wat ik tot nu toe bij Mac heb gehad is dat de bezorgdatum steeds verplaatst werd tot 3x toe, maar verder nog niks. Oh ja en dat mijn palet in een doos, in een doos in een doos kwam
Ik heb mijn MAC lipstick collectie al een tijdje niet meer geteld, dus geen idee hoeveel het er nu zijn. Maar gok dat ik de 25 al wel voorbij ben
Djilna
Geplaatst: 06-01-16 15:04
DnT schreef:
Oh, ik dacht dat je Mehr ondertussen al gekocht had. Dan absoluut voor Mehr gaan!
Nee niet online besteld omdat ik nr 2 dus nog niet wist en voor de winkel zelf nog geen tijd gehad Komend weekend denk ik. Neem ik gelijk Kinky mee en swatch die naast Russian Red. Weet jij ook meteen of het wel of niet een wishlister blijft!
Hij hangt zo te zien tussen Ruby Woo en Russian Red in. Maar of je op de lippen echt verschil ziet? Ik neem Kinky toch maar even mee om het zelf te vergelijken.
Ja ik ben er ook erg benieuwd naar.. VG miley cyrus 2 was ik bang dat ik die niet kon hebben maar daar was de MUA en mn schoonma lyrisch over chili heeft ook een beetje oranje ondertoon toch?
Anoniem
Geplaatst: 06-01-16 15:31
VG MC2 lijkt op Lady Danger en die kan ik wel heel goed hebben, maar Chili... nope... MC2 is roodoranje, Chili bruinoranje en veel... vlakker...
Echt totaal niet te vergelijken. MC2 is een hele frisse kleur, Chili juist niet.
LD is bij mij trouwens gewoon oranje, weinig rood te bekennen
Chili is bij veracamilla rood bijvoorbeeld, hij is bij mij heel donker cognac met oranje tint.. heerlijke kleur!
Djilna
Geplaatst: 06-01-16 17:14
Ik heb Mehr zojuist 'besteld'. En dan van het weekend bij Douglas even voor de rest kijken: Russian Red vs Kinky, Chili en VGIII. Dubonnet trekt ook nog steeds. Al heb ik al best veel roodtinten dus ik ga ook even de rest bekijken
Tof Djilna! Ben benieuwd hoe die je staat. Ik heb daarnet een tweede sample van de Dior skin forever foundation gehaald, de 030 was me te donker dus nu 031 proberen. Dame bij de ici wist nog njet wat er als vervanging kwam, ik dankzij Misslipgloss wel hehe
Ik heb mac face and body. Erg natuurlijk! Ook heb ik mac mineralized moisture spf foundation. Iets meer dekking, mooi dewy en als je niet teveel gebruikt zeker geen pannenkoek gezicht haha.
Uhm, bourjois heeft ook erg fijne foundations vind ik!
Ik las dat mac face en body niet veel dekking geeft? Hoe dekt de UD SuSem? Jolien ik vind bourjois vaak roze terwijl ik gelig ben, of heb jij een andere ervaring?
Hij wordt bij mij snel pannekoekerig omdat ik nog wel eens wat huidschilfertjes heb. Dat is nu al wel een stuk minder sinds ik reinig met de luna .
Anoniem
Geplaatst: 06-01-16 20:51
Grappig, ik vind Bourjois juist vaak geel terwijl ik roze ben
De Mac bb cream is heel fijn als je wel een egale huid wilt, maar niet te veel dekking.