Area51 schreef:Maar 30% komt uit beweging Starlight, de overige 70% moet je uit je voeding halen. Dus je kan prima afvallen, ook als je minder beweegt
Verwijst de ''98'' in je naam naar je geboortejaar? Dan ben je nog wel een beetje jong, opletten dat je niet te hard van de stapel loopt met hoe graag je wil afvallen etc.
Geboortejaar van mijn paard
Ik ben zelf 27 jaar. Het hoeft er bij mij ook niet snel vanaf, zolang er nu maar niets bij komt en het er blijvend vanaf gaat, daarom doe ik ook rustig aan en probeer ik door gezonder te gaan eten en als die blessure goed genezen is, meer te bewegen wat gewicht kwijt te raken. Voor nu is mijn doel eerst gezonder te gaan eten en dat ook vast te houden. Lukt tot nu toe redelijk goed gelukkig. Ik wil alleen wel mijn motivatie blijven houden, dus als ik dan steeds op de weegschaal zie dat ik iets ben aangekomen, werkt dat niet echt motiverend voor mij 
Bedankt voor je advies!
brighteyes85 schreef:Ik werd vanmorgen veel te laat wakker, dus ontbijt was niet heel geweldig vandaag.
Nu wat hongerig omdat het begin van de dag niet heel goed was.
O koffie met melk en zoetje en een eierkoek
T cappucino
L 3 wasa vezelcrackers met geitenkaas en een appel, water
T ontbijtkoek met boter
T banaan, cappucino
A mihoen met heel veel groente, kip en ei, vruchtensap
T koffie met melk en een zoetje, bastognekoekje
T Limonade tijdens het sporten
B ik wil vanavond een rondje sportschool, maar ik ben echt gebroken wakker geworden dus ik weet het niet zeker of ik me fit genoeg voel.
Ik eet als ontbijt (en lunch) meestal 2 bruine boterhammen met kaas (jong belegen). Als tussendoortjes heb ik een eiwitshake, 's middags meestal een stuk fruit (banaan / appel) en 's avonds een bakje pudding / beschuit met hagelslag. Als avondeten eet ik soms pasta en op andere dagen vleesvervanger, groente en aardappelen. Ik heb mijn eten een aantal dagen via my fitness pal ingevoerd en met kcal zit ik meestal rond de 1600 - 1800 op een dag. Laatste tussendoortje niet echt meest handige keuze, dus dat zou ik beter door iets anders kunnen vervangen denk ik. Mochten mensen tips ofzo hebben, hoor ik het graag. Kan ik alleen maar van leren