Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:12

Hier wel de scrub en thee gekocht!
Nog een paar zaken voor vriendlief erbij, die Rituals ondertussen fantastisch vindt, en dan ook de geurstokjes erbij gekregen <3

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:52

Alwiene schreef:
DideH schreef:
De mensen die de geur niets vinden, waren die wel fan van de Anahata?

Nee maar eerlijk ik vond de Anahata lekkerder dan deze. Vind hem er ook in de verste verten niet op lijken persoonlijk :=

Lau_ schreef:
Ik heb vandaag de nieuwe parfum gekocht <3 ik vind het perfect haha, mijn collega’s vonden het een oude vrouwen geur :p

Ooooh jouw collega's vinden dus hetzelfde als ik, sta ik toch niet alleen haha.

Ahh wij zijn het dus met elkaar eens haha.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:53

Ik ga ergens deze week eens even snuffelen. :o

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:56

Na de yalda (verantwoordelijk voor zowel mijn Rituals als geurkaarsen verslaving) kon een nieuwe wintergeur eigenlijk alleen maar tegenvallen. ;-)

Vind het best een lekkere geur, dat wel, maar iets te... licht, denk ik.
Heb wat standaard spul gekocht, wordt wel genieten hoor.
Laatst bijgewerkt door Dallista op 30-09-19 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 20:02

Ik ga vandeweek is ff ruiken... rituals is altijd zon aanslag op Mn portemonnee :') gelukkig ben ik ook bijna jarig :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 20:36

Haha grappig dat meeste 'm naar oude wijven geur vinden. Vele hebben al ingeslagen :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 21:35

Nu twijfel ik er aan of ik het wel moet doen :') Iemand die fan is van Yalda vind deze te licht, dan zou het wel weer precies mijn geur zijn... Moeilijk moeilijk :')

Moet wel zeggen, die kraanvogel op de verpakking ziet er echt uit als die ene vogel van een strip ofzo, die postbode was... :')

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 12:54

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 16:55

Ik heb de nieuwe binnen en hij doet me denken aan de budha, ik vind hem zeker lekker ruiken :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 16:58

Ooooh nee he... nu heb ik spijt ;(

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 16:59

Ik vond Rituals of Light heerlijk, Anahata heerlijk, Yalda deed me denken aan potpourri,en deze ook weer erg lekker.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 18:04

Ik wil eig wel ff ruiken na jullie verhalen maar heb net een deel van mijn rituals op marktplaats gezet want de rekeningen voor het paard deze maand vielen behoorlijk tegen :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 18:05

Ik vind de geur juist erg veel weg hebben van die Amsterdam collectie, en bespeur bijna geen den. Absoluut niet te vergelijken met Anahata. En bijna voor het eerst dat ik de vrouwen parfum lekkerder vind dan de heren variant. Echt een lekkere wintergeur.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 18:52

marlonFloris schreef:
Ik wil eig wel ff ruiken na jullie verhalen maar heb net een deel van mijn rituals op marktplaats gezet want de rekeningen voor het paard deze maand vielen behoorlijk tegen :')

Ja ik ga ook even kijken of er nog wat in de verkoop kan, iets met een hondje, gescheurde kruisbanden en 1500 euro. -O- Maar ik ben blij dat ze hem kunnen gaan repareren natuurlijk en hij is t waard <3

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:04

Vanmiddag bij Rituals geweest. Ik vind de verpakking heel erg mooi, maar voor mij gaat hij niet werken. Het doucheschuim en de bodycream ruik ik zelf niet/nauwelijks. Met parfum erbij vond ik het eerst wel lekker ruiken, maar na een kwartiertje niet meer. Maar gelukkig blijven ze nu de hele winter de Karma doorverkopen en hoef ik daarvan geen wintervoorraad meer in te slaan.

Beterschap voor je hondje Alwiene.

Nightingale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 19:07

daffieduck83 schreef:
Vanmiddag bij Rituals geweest. Ik vind de verpakking heel erg mooi, maar voor mij gaat hij niet werken. Het doucheschuim en de bodycream ruik ik zelf niet/nauwelijks. Met parfum erbij vond ik het eerst wel lekker ruiken, maar na een kwartiertje niet meer. Maar gelukkig blijven ze nu de hele winter de Karma doorverkopen en hoef ik daarvan geen wintervoorraad meer in te slaan.

Dit was ook mijn indruk! Ik ben hem ook even wezen ruiken vandaag, had er erg naar uitgekeken maar ik vond het helemaal niks helaas. Nogal een tam geurtje, lang niet zo sprekend als Rituals normaal is, en een beetje ouwelijk. Vond hem ook niet echt te vergelijken met een andere lijn. De verpakking is erg mooi maar daar ga ik hem toch ook niet voor kopen :+ Jammer, alweer de derde LE op rij waar ik niks mee heb!

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:37

Alwiene schreef:
marlonFloris schreef:

Ja ik ga ook even kijken of er nog wat in de verkoop kan, iets met een hondje, gescheurde kruisbanden en 1500 euro. -O- Maar ik ben blij dat ze hem kunnen gaan repareren natuurlijk en hij is t waard <3

:oo :oo oke ik zeg al niks meer over mijn extra kosten die vallen in het niet bij jouw kosten _O- vond met opruimen wel weer wat producten waarvan ik dacht hee die ga ik nu gebruiken dus er staat wel nu lekkere anahata foam in de douche nu en een banyu bodycreme op het nachtkastje

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:00

Nou MarlonFloris daar noem je er wel precies een paar die als ze nog dicht zijn best leuk geld opleveren!

En ja, een smak geld, dus maar flink vanalles opruimen en te koop zetten komende tijd zodat ik het zsm aan mijn vader die het gelukkig voor kan schieten kan terugbetalen.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:23

Ja ik heb ook wel wat LE yalda en anahata te koop gezet maar wil ook nog wel wat houden van de anahata en banyu want vind die geuren zelf zo lekker. Heb ook nog de interieur spray van de banyu en die gebruik ik maar zelden want het is zonde als hij opraakt _O-

Hopenlijk verkoop jij dan ook snel wat spul. Moet eerlijk zeggen dat ik al best veel reacties heb gehad binnen een paar uurtjes en ook al wat verkocht heb.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:26

De parfum is het wel echt waard vind ik. De geur van de foam vind ik steeds lekkerder naarmate ik het vaker ruik. Dat had ik met Anahata ook, en die is uiteindelijk een van mijn favorieten geworden. De kaars is heerlijk. Doet me denken aan Rituals of Light met de kaneel geur.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 12:27

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 13:23

Net even in de winkel geroken! Vind de geur wel lekker.... Iets met haardvuur vind ik ook. Alleeb de parfum weet ik niet wat ik er vab moet vinden.... Zaterdag maar eens gebruik maken van de actie! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 17:40

Ik heb de deluxe kalender binnen. *\%/* Volgende week kamer kerstig/winter maken dus dan zet ik hem gelijk op. En ja, i'm christmas crazy. :Y)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 18:56

Mijn zus heeft de nieuwe LE voor me gekocht maar ik kan hem pas vrijdag ophalen bij haar, ben zo benieuwd!

Ik zit zelf financieel behoorlijk in een lastige situatie door situatie met mijn werkgever dus ben super blij dat ze me deze sponsort!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 19:00

Lief van je zus _MG!!

Naomi... OMG :oo

Ik heb nog een bos met pastelkleurige gerbera's in huis omdat ik nog geen afscheid van de zomer kan nemen :')

Ik heb de mini stokjes... echt lekker zeg! Die gaat straks op het nachtkastje denk ik... Eerst nog nachtkastjes zien te vinden... :roll: