Nog een paar zaken voor vriendlief erbij, die Rituals ondertussen fantastisch vindt, en dan ook de geurstokjes erbij gekregen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:DideH schreef:De mensen die de geur niets vinden, waren die wel fan van de Anahata?
Nee maar eerlijk ik vond de Anahata lekkerder dan deze. Vind hem er ook in de verste verten niet op lijken persoonlijkLau_ schreef:Ik heb vandaag de nieuwe parfum gekochtik vind het perfect haha, mijn collega’s vonden het een oude vrouwen geur :p
Ooooh jouw collega's vinden dus hetzelfde als ik, sta ik toch niet alleen haha.
marlonFloris schreef:Ik wil eig wel ff ruiken na jullie verhalen maar heb net een deel van mijn rituals op marktplaats gezet want de rekeningen voor het paard deze maand vielen behoorlijk tegen
daffieduck83 schreef:Vanmiddag bij Rituals geweest. Ik vind de verpakking heel erg mooi, maar voor mij gaat hij niet werken. Het doucheschuim en de bodycream ruik ik zelf niet/nauwelijks. Met parfum erbij vond ik het eerst wel lekker ruiken, maar na een kwartiertje niet meer. Maar gelukkig blijven ze nu de hele winter de Karma doorverkopen en hoef ik daarvan geen wintervoorraad meer in te slaan.
Alwiene schreef:marlonFloris schreef:Ik wil eig wel ff ruiken na jullie verhalen maar heb net een deel van mijn rituals op marktplaats gezet want de rekeningen voor het paard deze maand vielen behoorlijk tegen
Ja ik ga ook even kijken of er nog wat in de verkoop kan, iets met een hondje, gescheurde kruisbanden en 1500 euro.Maar ik ben blij dat ze hem kunnen gaan repareren natuurlijk en hij is t waard