Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:Romy, haha... Maar als jebhet zo bekijkt; na 2 km ben ik op mijn 'eigen tempo' al moe, dus dan doe ik de laatste 2.5 km op karakter... Die 500m zou mss lukken ( op gemiddelde tempo) maar dan ben ik zo uitgeput dat het niet echt leuk meer is omdat 4x in de week te doen...
ANYWAY; ik ging vandaag met lange tanden hardlopen, zag er heel erg tegen op omdat het de laatste tijd zo moeizaam ging. Maar toen ik begon kwam ik er achter dat ik nog wel een tempootje lager kon. Vond het een beetje awkward hoe sloom ik ging; ik zag er voor voorbijigangers volgens mij uit als een oma die probeerde te snelwandelen.
Maarrr..... Ik liep zo lekker! Ik wist weer helemaal waarom ik hardlopen zo leuk vond. En het ging verder echt totaal moeiteloos..l na 4,5 km was ik niet eens een beetje moe, dus daarna nog een sprintje eruit gegooid EN DE VIJF KM GEHAALD....![]()
Who cares dat ik voor joker liep, en dat ik er 38 minuten over gedaan heb ( de vorige keer,toen ik na 4,5 km was gaan wandelen, was ik sneller; toen liep ik 5 km in 37 minuten
) ik heb er van genoten en weer een mijlpaal bereikt
![]()
nu ben ik heel erg trots....
Van ernstige obesitas en na een minuut hardlopen op de vloer ligt vanwege ademnood ( op welk tempo dan ook ) naar een bijna gezond gewicht en 5 km kunnen hardlopendat had ik zó nooit van mezelf verwacht
Natasja91 schreef:Hele weekend met koorts gelegen (vrijdag en zaterdag tussen de 38.5 en 39.5), vandaag ging een stuk beter. Een keer gemeten en dat was 38. Morgen maar gewoon naar mijn werk. Ik zou eigenlijk vandaag lopen (vaste dagen di, do, zo). Ik heb net weer 5x gelopen van een startschema. Wat is nu wijsheid? Wanneer 'mag' ik weer lopen en kan ik dan gewoon verder met het schema?
Romyv schreef:Natasja91 schreef:Hele weekend met koorts gelegen (vrijdag en zaterdag tussen de 38.5 en 39.5), vandaag ging een stuk beter. Een keer gemeten en dat was 38. Morgen maar gewoon naar mijn werk. Ik zou eigenlijk vandaag lopen (vaste dagen di, do, zo). Ik heb net weer 5x gelopen van een startschema. Wat is nu wijsheid? Wanneer 'mag' ik weer lopen en kan ik dan gewoon verder met het schema?
Je mag pas weer lopen als je minimaal 2 dagen geen koorts meer hebt gehad. Dus als het vandaag goed ging, kan je het morgen of dinsdag weer rustig een rondje proberen. Kijk wel even hoe het voelt!
mellen95 schreef:Gisteren mijn lenteloop gehad, de zenuwen waren ter plekke snel weg( gelukkig).
Ik heb dan ook sneller gelopen dan ik had verwacht, zo snel dat mijn vriend wel de start heeft gezien maar niet de finish, omdat ik had gezegd dat ik er tussen de 35 en 45 min over zou doen.
Maar ik heb de 6 min in 34 min gelopen mijn snelste 6 km ooit haha.
En ik ben toch nog 36 van de 120+ geworden bij de dames.
Wie had dat ooit gedacht ik ben in okt. vorig jaar begonnen met afvallen en hardlopen, en nu heb ik de 11 km al gelopen in 1 keer en ben 30 kilo kwijt.
En ik denk eraan om te gaan trainen voor de halve marathon( ja ik ben verslaafd)