[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dais_

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:08

Bonjoy, jeetje wat een verschil!! Echt top!! :D Begrijpelijk dat je al om nieuwe broeken bent geweest, dit kan echt niet meer haha.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:23

Bonjoy wat duidelijk zeg om het zo te zien!!! Super knap!! _/-\o_ .

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:34

Goed bezig Bonjoy!

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:52

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 21:26

Ok dames, ik had net ff weer een moment dat ik best wel heel erg trots ben op mezelf...
Vriendlief en ik waren net boodschappen aan het doen bij de Lidl en de Appie en toen ik keek naar de boodschappenband zag ik dus dat alles wat erop lag gezond is!
We hadden:
- Appels
- Peren
- Wortels
- Winterpenen (voor paard)
- Witlof
- cherrytomaatjes
- komkommers
- champignons
- rauwe ham
- kipfilet voor op brood
- gerookte zalm
- runderrookvlees
- rosbief
- zalmmootjes
- mie
- sperzieboontjes
- 2 volkoren broden (voor vriendje)
- Volkoren beschuit
- volkoren afbakbroodjes (voor mij)
- 20+ kaas
- kifilet (voor in de pan)
- biefstukjes
- philadelphia light
- risotto
- zilvervliesrijst
- aardappeltjes
- magere yochurt (muesli heb ik nog thuis)
- halvarine (gebruikt alleen vriend)
- en de rest waren dingetjes zoals wasmiddel en keukenrol en voer voor de poezels.

Cool he?! :D

Edit: en eieren :=

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 23:53

Ik wil me hier ook graag melden. Sinds wij op onszelf zijn gaan wonen zit er zo'n 20 kg extra aan wat ik er nu onderhand wel weer af wil hebben. Vorige zomer was er 8 kg af doordat ik een tijdje zonder auto heb gezeten en iedere dag 30 km moest fietsen. Maargoed, dat zit er al lang en breed weer aan.
Werk ook nog eens bij een bakkerij wat het er niet makkelijker op maakt :+

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 23:56

Super allemaal. :D
DeSa, welkom. :)
ik daarnet: ''pap, jij hebt toch 6 zwembroeken.''
''minstens.''
''ik heb 1 bikini, mag ik er nog één bestellen als cadeautje van jou?''
''doe dat ja.''
*\o/* jeeej

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 06:14

hannahaapje schreef:
''minstens.''
''doe dat ja.''
*\o/* jeeej

Waaarom heeft mijn papa geen 6 zwembroeken :')
Heb gisteren drastisch opgeruimd, acht vuilniszakken vol met kleding gaat de deur uit :o Geeft wel heerlijk ruimte in de kast!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 06:15

En bedankt voor de lieve reacties! :D

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 07:48

@Rakkertjuhhhh, ik vind je benen helemaal niet stevig eigenlijk. Weet niet hoe ze eruit zien zonder broek en als jij daar onzeker over ben kan je ze verder trainen.
@Bonjoy, flink stuk gewandeld heb je met paardlief. Was die braaf? Is die eigenlijk al beleerd?
Ik vin die zwarte broek die je besteld hebt echt super gaaf, waar heb je die vandaan? En die broek van vroeger, niet normaal wat een verschil!
@Zilfstar welkom! Mijn ervaring is dat de eerste 2 weken het moeilijkste zijn en nu gaat het bijna vanzelf. Probeer te denken waarom je het doet.
@Dame23, gelukkig sta je niet helemaal stil. Ik ben in het begin 3 weken lang nauwelijks wat afgevallen en nu vliegt het eraf.
@Joellover, ondanks het stil staan probeer de hoop niet op te geven, hier moet je even doorheen. Al gekeken naar je eetpatroon of je daarin iets kan varrieren?
@Wollie, wa een net lijstje. Ik vond het altijd zo moeilijk om met mn parner boodschapen te doen. Als ik alleen ben kan ik mezelf veel beter aan mn lijstje houden. Samen gooide we er altijd van alles in de kar. :=
@DeSa, heerlijk een bakkerij! Maar inderdaad niet iets wat het makkelijker maakt. Wil je er ook bij gaan sporten?
@Hannahaapje, dat heb je slim aangepakt. Wel showen welke het geworden is he?

Ik heb gister 3,3 km hardgelopen. Vond het heel erg tegenvallen. In de sportschool ren ik zonder moeite 5 km op de loopband maar buiten is het echt een stuk zwaarder. Gister gefaald bij de chinees. Dit weekend maar goed opletten en dinsdag weer wegen. Heb een lange dag voor de boeg en ik ben moeeeee.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 09:40

Jeetje Bonjoy, zal ook wel een heerlijk gevoel geven denk ik zo! :D
Succes vandaag Winner :(:)
Enne sporten in de zin van naar de sportschool niet. Maar heb mezelf wel voorgenomen om vanaf volgende week weer naar mijn werk te gaan fietsen. Dat is dan 3 a 4 dagen 30 km per dag.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 10:08

Winner, bijzonder om te horen dat buiten hardlopen zoveel zwaarder is. Een vriendin van mij rent minuten achtereen (zonder ooit opgebouwd te hebben) op de loopband, terwijl ik les voor les gevolgd heb bij Evy om aan 4 minuten hardlopen te komen. Dat zal wel een deel verklaren denk ik zo :j

Bonjoy, lekker zo'n voorjaarsschoonmaak door je kleding kast :D

Hannahaapje, ben benieuwd welke bikini het wordt! :D Leuk joh! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 10:18

Sommige mensen kunnen zonder enige vorm van training rustig een half uur hardlopen, heb een vriendin die nooit wat uitvoert en rustig een half uur hard kan lopen buiten.. dus sportschool of buiten verklaart echt niet alles.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 10:53

Gisteravond in de regen heb ik 5.98 km gerend met 7.97 km/u gemiddeld (inclusief laatste stuk uitlopen)... En ben er best wel trots op :o Train al een tijdje, maar niet zo regelmatig.

Op de sportschool doe ik op de loopband of snelheidsinterval of heuveltraining :P Zolang het maar lekker zwaar is! Over 2 weken heb ik mijn eerste wedstrijd, ga ik 5 km rennen.

Wat mijn sportieve prestaties dan weer een stuk minder maakt is dat ik nog steeds eetbuien heb, en die komen steeds regelmatiger voor nu :( Vanochtend al ruim 1000 kcal op, terwijl het nog geen 10 uur is *vloekt*.

Die laatste 10 kilo moeten er af, niet weer 10 er aan...

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 13:44

hannahaapje schreef:
''minstens.''
''doe dat ja.''
*\o/* jeeej

:') Die heb je echt tactisch aangepakt! Nice :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 14:03

*grinnikt
Heel tactisch, go Hannahaapje. :))

Ik heb net weer gezweet, touwtje springen en buikspieroefeningen. Heb de laatste 3 dagen krom gelopen van de spierpijn in m'n kuiten, ben benieuwd hoe het morgen is. :')
En ik ben benieuwd of ik die pens ooit nog weggewerkt krijg..

Vriendinnetje van mij komt straks, zij is sinds deze week begonnen met hetzelfde dieet als ik en met resultaat. Dus we gaan vanmiddag even kletsen en foto's maken zodat we de vooruitgang bij kunnen houden.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 14:22

In het kader van afvallen vanmorgen maar dik ingepakt en samen met de hond een stuk gefietst.

was in totaal 5 km. En ben best trots op me zelf... Ik heb namelijk totaal geen discipline... Maar t was wel even lekker :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 14:37

Go malih! En dat met dit weer! (hier is het tenminste rotweer met regen, bij jullie ook?)

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 14:54

Ja heel veel regen! t komt met bakken de lucht uit storten.

Had een regen broek aan getrokken en de muziek op me mobiel aan gedaan :-D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 15:04

:') Meest effectieve manier om af te vallen gevonden. Niks sporten. Niks dieet. Beste manier is om de griep te krijgen :j -2.5 kilo in 2 dagen, haha.

:') Tijd om te kijken of ik weer wat voedsel naar binnen krijg.

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 15:26

:wave:

Ik heb al een tijdje zitten mee lezen ( :o ) om motivatie te vinden. Dus mag ik mezelf melden?
En... dat is gelukt *\o/* ik ben nu 5 dagen bezig om af te kicken van suiker én af te vallen. Ik ben mezelf er echt bewust van aan het maken wat ik in mijn mond stop en dat is best schrikbarend. :=
Ik ben het afgelopen half jaar *schrik niet* 7 kilo aangekomen (en ik was al wat zwaar..) BMI is op dit moment 26,6 mijn ideale gewicht ligt op een BMI van 21,7. Dus daar wil ik ook echt naar toe :o

Ik heb er trouwens echt bewondering voor dat jullie lopen in de regen, zover krijg ik mezelf echt niet :o

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 16:12

Wouw jullie zijn goed bezig zeg met hardlopen! Ik heb vandaag paardgereden en besloten deze dag verder even niets te doen. Morgen weer rijden + ik denk even fietsen :)

Safiera, jij hebt een tijdje best weinig gegeten toch? Ik hoop dat je een balans kunt vinden, meer eten dan je deed maar niet teveel.. moeilijk is dat.

Haha Hannahaapje, geweldig! :D

Welkom Dide!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:10

Madeira_ schreef:
Safiera, jij hebt een tijdje best weinig gegeten toch? Ik hoop dat je een balans kunt vinden, meer eten dan je deed maar niet teveel.. moeilijk is dat.

Klopt, een tijdje terug at ik veel te weinig, maar dat was maar een periode van een week of zo. Toen ben ik weer meer gaan eten, zo'n 1600 kcal. Dat ging een paar weken goed, en nu... -O-

Gelukkig heb ik wel een lieve vriend die me enorm steunt en motiveert ondanks dat hij niks van mijn eetbuien begrijpt.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:33

dide schreef:
Ik heb er trouwens echt bewondering voor dat jullie lopen in de regen, zover krijg ik mezelf echt niet :o

Binnenkort barst je van energie en ga je van ellende in de regen wat doen... Zo ervaar ik het toch :') Ook niet altijd, maar soms weet ik me echt geen raad met de energie die ik heb en dan ga ik in de regen in het bos lopen. :o

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:46

Hee wat goed Safiera! Ik train ook richting de 5 km. Vanochtend les 23 gedaan met Evy, dus het schiet al aardig op! Alleen je eetbuien zijn indd minder! Kom op je kunt het hoor! ff streng zijn voor jezelf (niet te streng natuurlijk!) en voor je het weet wordt gezond eten en niet of minder snoepen een gewoonte!

Hahaha Hannaaapje, heel subtiel! Echt komisch! nu maar hopen op bikini weer! want dit is echt nix -O-

:wave: Hoi DeSa en didi! Welkom!

Goed hoor Malih, zelfs discipline is aan te leren haha! Hou dit vol en je gaat het vanzelf leuk vinden als je beter wordt en resultaat ziet (das tenminste bij mij zo...)

Beterschap Aleeneh! :(:)

Lekker gereden Madeira? Mijn paard had vandaag last van een bakkabouter _-:( (dat is de bakkabouter dan he?! ;) )

Lekker toch Dais_? Beter dan helemaal geen energie hebben :D

Supergoed bezig iedereen!! Trots op ons! :D