Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Ikkkke; hoe is het met jou en je vrienden uiteindelijk afgelopen als ik vragen mag?
Joolien schreef:Gisteren heb ik geporbeerd te besluiten klaar te zijn met de depressie en vooruit te gaan kijken. Maar als ik dan weer merk hoe rottig ik me nu voel op mn werk, dan is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik ga eens kijken wat positief denken, rationaliseren en wat ik zelf dan al nog meer kan doen voor effect gaat hebben. Zo wil ik eens kijken of ik misschien onbewust in de 'slachtofferrol' blijf kruipen, en misschien wel teveel achterover leun in de depressie. Ik ben zo sterk, en ik hoor veel mensen die zelf uit een depressie zijn gekrabbeld, dan denk ik, ik kan het op zijn minst proberen.
Natuurlijk zal ik tegen dingen aan blijven lopen, maar dat merk ik dan wel weer.
Het ventileren kan niet door de med omdat ik afgevlakt ben, dus ik voel t niet zo goed ofzo.
DezeNaam schreef:Geen probleem Joolien.![]()
Die informatie die ik daar vertel vind ik gewoon persoonlijk (wat wel ironisch is aangezien ik hier ook veel schrijf) dus ik vind niet dat mijn ouders daar zake mee hebben, voor mij voelt het net hetzelfde als dat er iemand ongewenst door mijn gsm zit te neuzen. Als ik hun iets zou willen vertellen moeten ze dat van mij horen en niet van een blaadje aflezen waar vaak ook nog eens onzin opstaat..
Maar ik ga nu even nog eens de moed bijeen proberen te rapen om naar de psychiater te bellen..