Die bij ici paris met 21% volgensmij nog tot half juli.
Haha wat erg, ik weet altijd alle acties uit mijn hoofd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loose schreef:ag dan moet je jezelf wat meer verwennen omdat een scriptie veel tijd kostHeb ik ook geprobeerd, voor concealer maar vond dat toch niet fijn. Ligt denk ik ook aan het soort concealer dat je gebruikt, die van mij is nl niet vloeibaar maar kan me voorstellen dat het met een vloeibare wel goed werkt. Ik gebruik hem nu om hormoonzalf mee aan te brengen als ik eczeem heb.
Goed bezig Blon_D, je moet jezelf natuurlijk ook belonen af en toe.![]()
![]()
Haha als ik mijn scriptie eindelijk af heb mag ik los van mezelf(al ga ik dat volgensmij altijd eigenlijk al
).
Loose schreef:Ja heel fijn!Er zitten alleen wel 2 vrij nutteloze kwasten bij, ik vond ze iig niet fijn. De pointed foundation brush is veel te klein om foundation over je hele gezicht mee aan te brengen en de fine liner brush is nogal fluffy. Ze zijn wel allemaal heel zacht en haren niet uit.
Die buffing brush werkt echt super voor foundation. Als je een creditcard hebt zou ik via http://www.iherb.com bestellen, daar is het veel goedkoper. Persoonlijk zou ik nl losse kwasten bestellen.
SuSem schreef:Loose schreef:Ja heel fijn!Er zitten alleen wel 2 vrij nutteloze kwasten bij, ik vond ze iig niet fijn. De pointed foundation brush is veel te klein om foundation over je hele gezicht mee aan te brengen en de fine liner brush is nogal fluffy. Ze zijn wel allemaal heel zacht en haren niet uit.
Die buffing brush werkt echt super voor foundation. Als je een creditcard hebt zou ik via http://www.iherb.com bestellen, daar is het veel goedkoper. Persoonlijk zou ik nl losse kwasten bestellen.
Thanks! En de kwasten op die site zijn wel echt?
Wat zijn dan precies musthave kwasten, voor vloeibare foundation, blush, (bronzing)powder en highligter?
Ik heb ooit 4 jaar geleden bij een parfumerie in Verona een bronzingpowder van Guerlain gekocht, ik ben er nog steeds verliefd op![]()
Die Meteoriet balletjes staan ook nog hoog op mijn lijstje, al is het idd alleen maar voor de verpakking!