Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loose

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:17

Ik zeg doen. :D :D
Die bij ici paris met 21% volgensmij nog tot half juli.
Haha wat erg, ik weet altijd alle acties uit mijn hoofd. :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:21

Blon_D schreef:
de metoriet balletjes hebben mij vannacht wakker gehouden :') 39 euro bij ici wel of niet doen ik ben er nog niet uit

HAHA, och jeetje arm kind :P

Wel ophouden want ik word ook koopziek van jullie :') Ik wil nu heel graag naar de MAC winkel hahaha

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:51

Dan ga ik toch die meteoritesballetjes morgen halen denk ik <3

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 11:03

Santigo_ schreef:
Moest je dat nou zeggen blon_d?? Tot wanneer geldt die actie?

haha jullie gesprek erover wakkerde het in mij aan! ik weet niet tot wanneer de actie geldig is

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 11:15

Dat is een primer toch? Die balletjes?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 12:18

Super leuk! :D heb van de week weer wat gewonnen :') De eigenaresse van Cindy's Beautycare kwam het net langs brengen want ze was in de buurt!
Soleil intensif van Henriette Faroche met sleutelhanger en 2 handdoek klemmen :D

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 12:41

Wat leuk! Jij wint een hoop zeg :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 13:57

Jij wint vaak Deijs. :D Haha leuk!

Djilna schreef:
Dat is een primer toch? Die balletjes?

Je hebt er ook een highlightpoeder van:
Afbeelding

Iemand hier in het topic had die primer trouwens toch? Vult ie de poriën ook op of is ie echt voor een glow? Twijfel tussen deze en Givenchy.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 14:05

Die highlight poeder balletjes wil ik idd hebben. Heb net de folder van ici paris gekregen. 21 % tax free korting op alles, nog t/m 13 juli.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 14:25

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 14:42

Ja heel fijn! :) Er zitten alleen wel 2 vrij nutteloze kwasten bij, ik vond ze iig niet fijn. De pointed foundation brush is veel te klein om foundation over je hele gezicht mee aan te brengen en de fine liner brush is nogal fluffy. Ze zijn wel allemaal heel zacht en haren niet uit. :) Die buffing brush werkt echt super voor foundation. Als je een creditcard hebt zou ik via www.iherb.com bestellen, daar is het veel goedkoper. Persoonlijk zou ik nl losse kwasten bestellen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:04

Zeker prettig :j
Ik gebruik de pointed voor concealer onder m'n oog :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:18

toch de meteoriet balletjes besteld :') omdat ik mijn p heb gehaald

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:24

Heb ik ook geprobeerd, voor concealer maar vond dat toch niet fijn. Ligt denk ik ook aan het soort concealer dat je gebruikt, die van mij is nl niet vloeibaar maar kan me voorstellen dat het met een vloeibare wel goed werkt. Ik gebruik hem nu om hormoonzalf mee aan te brengen als ik eczeem heb. :+

Goed bezig Blon_D, je moet jezelf natuurlijk ook belonen af en toe. :D :D
Haha als ik mijn scriptie eindelijk af heb mag ik los van mezelf :D (al ga ik dat volgensmij altijd eigenlijk al :') ).

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:27

Wat is precies de functie van de meteoriet balletjes?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:28

Loose schreef:
Heb ik ook geprobeerd, voor concealer maar vond dat toch niet fijn. Ligt denk ik ook aan het soort concealer dat je gebruikt, die van mij is nl niet vloeibaar maar kan me voorstellen dat het met een vloeibare wel goed werkt. Ik gebruik hem nu om hormoonzalf mee aan te brengen als ik eczeem heb. :+

Goed bezig Blon_D, je moet jezelf natuurlijk ook belonen af en toe. :D :D
Haha als ik mijn scriptie eindelijk af heb mag ik los van mezelf :D (al ga ik dat volgensmij altijd eigenlijk al :') ).
ag dan moet je jezelf wat meer verwennen omdat een scriptie veel tijd kost :') hoe meer werk hoe meer beloning

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:28

Eight schreef:
Wat is precies de functie van de meteoriet balletjes?

dat ze verschrikkelijk mooi in je stash staan :D en het is een highliter ;)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:44

Functie van de balletjes? Idd de kwijlverpakking :') en de highlighter. Ik vind gewoon geen andere fijne.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:51

Loose schreef:
Ja heel fijn! :) Er zitten alleen wel 2 vrij nutteloze kwasten bij, ik vond ze iig niet fijn. De pointed foundation brush is veel te klein om foundation over je hele gezicht mee aan te brengen en de fine liner brush is nogal fluffy. Ze zijn wel allemaal heel zacht en haren niet uit. :) Die buffing brush werkt echt super voor foundation. Als je een creditcard hebt zou ik via http://www.iherb.com bestellen, daar is het veel goedkoper. Persoonlijk zou ik nl losse kwasten bestellen.

Thanks! En de kwasten op die site zijn wel echt?

Wat zijn dan precies musthave kwasten, voor vloeibare foundation, blush, (bronzing)powder en highligter?

Ik heb ooit 4 jaar geleden bij een parfumerie in Verona een bronzingpowder van Guerlain gekocht, ik ben er nog steeds verliefd op <3
Die Meteoriet balletjes staan ook nog hoog op mijn lijstje, al is het idd alleen maar voor de verpakking!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 19:26

Mijn gezicht is erg oily, daarom vind ik highlighten een beetje eng! Ik ben bang dat ik dan een nog onverzorgdere uitstraling krijg.. Wel een prachtige verpakking inderdaad! Alleen daarvoor zou je hem al nemen :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:23

Ah nu snap ik ook wat die balletjes zijn :Y)

@de rest; ja ik win inderdaad vaak wat :P ben ik érg blij mee.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 20:54

Vind de primer ervan ook prachtig alleen te duur voor wat t daadwerkelijk doet haha.. Maar idd alleen al voor de verpakkingen

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:23

SuSem schreef:
Loose schreef:
Ja heel fijn! :) Er zitten alleen wel 2 vrij nutteloze kwasten bij, ik vond ze iig niet fijn. De pointed foundation brush is veel te klein om foundation over je hele gezicht mee aan te brengen en de fine liner brush is nogal fluffy. Ze zijn wel allemaal heel zacht en haren niet uit. :) Die buffing brush werkt echt super voor foundation. Als je een creditcard hebt zou ik via http://www.iherb.com bestellen, daar is het veel goedkoper. Persoonlijk zou ik nl losse kwasten bestellen.

Thanks! En de kwasten op die site zijn wel echt?

Wat zijn dan precies musthave kwasten, voor vloeibare foundation, blush, (bronzing)powder en highligter?

Ik heb ooit 4 jaar geleden bij een parfumerie in Verona een bronzingpowder van Guerlain gekocht, ik ben er nog steeds verliefd op <3
Die Meteoriet balletjes staan ook nog hoog op mijn lijstje, al is het idd alleen maar voor de verpakking!

Ja zijn wel echt, in Amerika is alles gewoon goedkoper dan hier dus vandaar de prijs. Ik heb er nu een paar keer besteld en alles is altijd goed aangekomen, alleen een keer duurde het een maand toen ik douane kosten moest betalen, maar als je onder de $40 blijft (geloof ik) hoef je sowieso niet te betalen. Ik zou express verzending aanraden het is niet zo duur en dan heb je het binnen een week. Bij je eerste bestelling daar krijg je ook $10 korting vanaf $30 dacht ik, de code staat wel op google.
Voor vloeibare foundation zou ik de expert facebrush nemen (net ietsje fijner dan die buffing die in de set zit), voor blush de blush brush, voor bronzer de retractable kabuki brush en voor highlighter gebruik ik zelf altijd de blush brush.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 09:46

Ik heb zojuist besteld bij Iherb, ik ben benieuwd!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 09:53

Daar heb ik ook RT besteld, in 2 dagen in huis :D