Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmoorM schreef:Ik ken zelfs mensen die de MAP niet willen nemen omdat vinden dat dat niet hoort.
Magrathea schreef:Ik heb sowieso nog nooit meegemaakt dat er een kans bestond dat ik zwanger was hahaOf nou ja, in de zin van, condoom vergeten ofzo. Misschien ben ik ongepassioneerd maar ik ben daar te nuchter voor ofzo
Kayleigh_ schreef:Magrathea schreef:Ik heb sowieso nog nooit meegemaakt dat er een kans bestond dat ik zwanger was hahaOf nou ja, in de zin van, condoom vergeten ofzo. Misschien ben ik ongepassioneerd maar ik ben daar te nuchter voor ofzo
Of heel veel geluk, bij mij was het echt totale overmacht. Ik geloofde nooit in kapotte condooms maar helaas, nu wel
Kayleigh_ schreef:Magrathea schreef:Ik heb sowieso nog nooit meegemaakt dat er een kans bestond dat ik zwanger was hahaOf nou ja, in de zin van, condoom vergeten ofzo. Misschien ben ik ongepassioneerd maar ik ben daar te nuchter voor ofzo
Of heel veel geluk, bij mij was het echt totale overmacht. Ik geloofde nooit in kapotte condooms maar helaas, nu wel