kortom, dom wicht. moet nog andere HA zoeken.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Diamante schreef:Is ht niet zo dat het weer een heletijd duurt voordat je zwanger kan worden nadat je spiraaltje verwijderd is, zei mam eens...
MandyR schreef:Angie_ke schreef:Maar best ook, anders zou ik toch voor een geslachtsoperatie opteren vrees ik
Hahahaha, dat is natuurlijk ook nog een oplossing.
Die mannen hebben ook alle voordelen. Niet ongesteld, geen kinderen baren en natuurlijk overal kunnen gaan plassen als ze moeten.
Skitter schreef:Zondag is 3 weken geleden, toen had ik dus seks voor ik die depo shot had. en dat was tevens de 10e dag van mijn cyclus.
ik heb 2 tests gehaald en het schijnt dat je die tot 5 dagen voor je gemiste ongesteldheid kan doen en je vaak een juist resultaat krijgt, maar als ik goed geteld heb zou ik dit weekend ongesteld moeten worden. ik kijk het ff aan en doe dan waarschijnlijk dinsdag een test.
kijk, zo kijk ik er nu tegenaan; waarschijnlijk is mijn hele lichaam gewoon erg in de war nu, van de combinatie MAP en depo, misschien wordt ik wel helemaal niet ongesteld, of 'gewoon' volgende week, maar stel dat mijn eisprong die zelfde avond was als dat we seks hadden, bestaat die kans toch wel. hij kwam niet in mij klaar , dus dat verminderde de kans alweer behoorlijk IMO, maar toch bestaat die kans nog 100%...
Ik ga niet stressen, maar ik wil me gewoon voorbereiden op het ergste (zwanger zijn dus) en hopelijk valt het gewoon mee
zeanine schreef:Diamante schreef:Is ht niet zo dat het weer een heletijd duurt voordat je zwanger kan worden nadat je spiraaltje verwijderd is, zei mam eens...
Dat heb ik ook weleens gehoord. Maar artsen zeggen van niet. De ene persoon wordt natuurlijk sneller zwanger als de andere, dus iemand die na het verwijderen van de mirena niet snel zwanger is geworden was met een andere vorm van anticonceptie misschien ook wel niet direct zwanger geworden. De mirena bevat veel minder hormonen dan een pil of andere vorm van anticonceptie, dus lijkt me dat je lichaam juist sneller weer hersteld is van de hormonen
Barco schreef:Diamante schreef:Is ht niet zo dat het weer een heletijd duurt voordat je zwanger kan worden nadat je spiraaltje verwijderd is, zei mam eens...
bij mij was het iig niet het geval.. ik was na 3 maanden eruit halen voor de eerste keer zwanger. Volgens de artsen ben je meteen weer vruchtbaar. Dus het ligt niet aan de spiraal, maar aan de persoon die hem in heeft gehad.
IvysToeter schreef:skitter, ben je inmiddels al ongesteld?
IvysToeter schreef:was dit je eerste keer dat je de pil slikte?
dus je allereerste strip?
IvysToeter schreef:mmm misschien toch nog een keer testen?
Skitter, ik ben benieuwd...
mocht het zo zijn... wat doe je dan?
Somebitch schreef:Heeft er iemand ervaring met de Marvelon pil?
Ik krijg deze omdat microgynon 30 niet meer goed is voor me..
Somebitch schreef:Nou het is niet te hopen dat hij dus lichter is als de microgynon 30 want daar neem ik hem niet voor..