[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:20

Hier kun je echt nergens meer laten schieten?
Is nu ook wettelijk niet meer toegestaan, slecht van de zaak die het dan toch heeft geschoten

Zeker een paar maanden/half jaar laten zitten Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:32

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-10-22 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:36

Oorlel mag volgens mij wel ja. Ik heb mijn helix ook laten schieten, niks mee aan de hand. Maar het kan fout gaan. Al zou ik zelf voor een helix NOOIT naar de piercer gaan, dat vind ik het geld echt niet waard.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:48

Ik heb m wel laten piercen, was een flinke steek en na 2 maanden weer uit gehaald Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:32

xRosa schreef:
Weet iemand misschien hoelang je een oorpiercing erin moet laten zitten voordat je hem mag vervangen? Ik heb hem nu bijna een week. Het is zo'n knopje aan de zijkant van m'n kraakbeen bovenaan m'n oor, en hij is wel geschoten Bloos Weet dat het slecht is, maar ik ben echt zo bang voor naalden dus piercen is niks voor mij en ik wou hem gewoon supergraag en ben best eigenwijs Tong uitsteken Dus heb hem toch maar genomen Clown Aangezien het bij m'n vriendin ook goed ging (ook geschoten). Maarja, weet iemand hoelang hij erin moet?

stiekem hoop ik dat ie ontsteekt en hij eruit moet Lachen dit is vast weer een geld kwestie zoals altijd.

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:57

xDramaQueen schreef:
xRosa schreef:
Weet iemand misschien hoelang je een oorpiercing erin moet laten zitten voordat je hem mag vervangen? Ik heb hem nu bijna een week. Het is zo'n knopje aan de zijkant van m'n kraakbeen bovenaan m'n oor, en hij is wel geschoten Bloos Weet dat het slecht is, maar ik ben echt zo bang voor naalden dus piercen is niks voor mij en ik wou hem gewoon supergraag en ben best eigenwijs Tong uitsteken Dus heb hem toch maar genomen Clown Aangezien het bij m'n vriendin ook goed ging (ook geschoten). Maarja, weet iemand hoelang hij erin moet?

stiekem hoop ik dat ie ontsteekt en hij eruit moet Lachen dit is vast weer een geld kwestie zoals altijd.

Dat mag iedereen toch nog altijd zelf bedenken hoeveel geld hij/zij er aan uit geeft? Ik vind t echt een rare opmerking van je, beetje hopen dat iemands oor gaat ontsteken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:02

Ik hem toch wel even laten zitten, zodat de boel een beetje kan helen.Kraakbeen heeft gewoon tijd nodig.Ik zou hem toch zeker 3 maanden laten zitten

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:28

Ik ben zelf ook op zoek naar een fijne piercing. Liefs 1 in het gehoor, probleem is dat ik gehoorapparaten draag.
Ik wil iets speciaals, niets iets van alledags

Ik dacht aan een Orbital, Inner Conch en ik had dolgraag een Industrial, vooral deze laatste maar dit gaat moeilijk vrees ik?

Hebben jullie ervaring met deze piercings?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:35

Ikzelf heb een Inner conch, en een industrial staat op het verlanglijstje.
Wat wil je eventueel weten over de Inner Conch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:40

Ik heb geen verstand van gehoorapparaten, maar ik ben nog steeds aan het kl.oten met mijn industrial. Na 2.5 jaar.. Ding doet zelfs pijn als ik lach en ik kan amper een koptelefoon op.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 20:40

Hoe deze precies zit? Ik zie geen 'uitgang' om het zo te zeggen.
Of eindigt deze achter je oor? Maar wat ik vooral wil weten is of hij storend kan zijn voor gehoorapparaten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:08

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-10-22 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:15

En dat goed gaat? Hoop het voor je, je zult niet de eerste zijn waarvan het oor kapot gaat Vingers aflikken

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:16

dat is gewoon het risico wat je neemt, ik zou voor een gewoon oorlel gaatje ook niet naar de piercer gaan maar voor de rest wel

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:22

ik ben dus 1 van die mensen die een kapot oor heeft, me oorlellen heb ik wel laten schieten. maar als ik kon terugspoelen naar me 15de had ik het gedaan, 2 in me kraakbeen laten schieten PIJN dat het deed, groene/paarse/blauwe/gele pus ( alle kleuren gehad) en een bult dat erop zat, binnen een maand had ik een dikke infectie, nee nooit meer. snap ook niet dat mensen het nog steeds laten schieten.
Laatst bijgewerkt door xDramaQueen op 15-07-08 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:23

.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:25

mijn oorbel boven in mn oor is ook geschoten (was toen 12) maar als ik het over mocht doen? dan piercen!!! het is niet alleen veel veiliger maar het schieten doet ook verschrikkelijk zeer en piercen niet, ik heb verder gelukkig nooit problemen gehad met deze oorbel*klopt af* en ben er ook nogsteeds erg blij mee

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:31

idinn schreef:
Ik heb al 5 gaten buiten mijn oorlel om gewoon laten schieten, helemaal niks mis mee gegaan.
Je moet natuurlijk niet zo stom zijn om het te laten zitten als het gaat ontsteken etc, maar dat geldt voor een piercing net zo goed. En persoonlijk geneest dat een stuk minder vlot vind ik, dus zou voor een "gewoon" gaatje niet piercen. Maar iedereen moet het zelf weten... mijn oren gaan er niet kapot van en als blijkt dat het niet gaat dan gaat het eruit en is het jammer, dan maar geen gat.

Oorlel of in je kraakbeen laten schieten daar zit een heel groot verschil in.
En stom zijn om een piercing er in laten zitten als het ontstoken is, dat is pas een stomme opmerking Lips are sealed Je wilt niet weten wat de gevolgen zijn als je de piercing er uit haalt op het moment van ontsteking Frusty Frusty Frusty

Tis jouw oor niet de mijne, maar kan me vinden in de opmerking van Dramaqueen Bloos

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:35

als je een ontstoken piercing er uit haalt slaat de ontsteking tog naar binnen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:45

.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:54

Hee!

Ik laat donderdag een navelpiercing zetten.
Nu heb ik een paar vraagjes:
-gaat het snel ontsteken?
-klopt het dat je je een week niet mag wassen met zeep?
-als je hem er na een paar jaar eruit haalt ziet het er dan heel lelijk uit?
-doet het zetten pijn?
-kan je wel gewoon paardrijden?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:57

Ontsteken ligt vooral aan hoe hygiënisch jij met de piercing om gaat Lachen
Een week niet wassen met zeep? Welnee joh, ik heb het destijds 2x op een dag gewassen met unicura Lachen
Het zetten deed bij mij geen pijn, voelde een prikje en voor ik het wist zat de piercing er al in Lachen
Paardrijden kan wel alleen vooral de eerste 2 dagen zal het erg gevoelig zijn. Broeken met een hoge band hoef je niet proberen aan te trekken Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:59

hoi, ik heb een neuspiercing laten zetten. Hij zit mooi, ontsteekt niet, overigens wel laten schieten Ja Ik heb nog geinformeerd naar het piercen, maar kreeg de uitleg dat hij een speciaal ding had waarbij een veertje de klap meer opving. Hij zit nu dus prima, alleen valt het er vrij snel uit. 's nachts plak ik er dus voor de zekerheid een pleister overheen, want ik was hem al een keer kwijt en toen heb ik hem er opnieuw ingeduwt (auw ja)
Klopt het dat het er vlot uit valt? of is er toch wat mis Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:00

Wat voor piercing zit er nu in neus dan?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:01

een knopje, degene die ze eringeschoten hebben. (dus gewoon een stangetje met een knopje eraan, geen ding in mijn neus)