Is nu ook wettelijk niet meer toegestaan, slecht van de zaak die het dan toch heeft geschoten

Zeker een paar maanden/half jaar laten zitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRosa schreef:Weet iemand misschien hoelang je een oorpiercing erin moet laten zitten voordat je hem mag vervangen? Ik heb hem nu bijna een week. Het is zo'n knopje aan de zijkant van m'n kraakbeen bovenaan m'n oor, en hij is wel geschotenWeet dat het slecht is, maar ik ben echt zo bang voor naalden dus piercen is niks voor mij en ik wou hem gewoon supergraag en ben best eigenwijs
Dus heb hem toch maar genomen
Aangezien het bij m'n vriendin ook goed ging (ook geschoten). Maarja, weet iemand hoelang hij erin moet?
xDramaQueen schreef:xRosa schreef:Weet iemand misschien hoelang je een oorpiercing erin moet laten zitten voordat je hem mag vervangen? Ik heb hem nu bijna een week. Het is zo'n knopje aan de zijkant van m'n kraakbeen bovenaan m'n oor, en hij is wel geschotenWeet dat het slecht is, maar ik ben echt zo bang voor naalden dus piercen is niks voor mij en ik wou hem gewoon supergraag en ben best eigenwijs
Dus heb hem toch maar genomen
Aangezien het bij m'n vriendin ook goed ging (ook geschoten). Maarja, weet iemand hoelang hij erin moet?
stiekem hoop ik dat ie ontsteekt en hij eruit moetdit is vast weer een geld kwestie zoals altijd.
idinn schreef:Ik heb al 5 gaten buiten mijn oorlel om gewoon laten schieten, helemaal niks mis mee gegaan.
Je moet natuurlijk niet zo stom zijn om het te laten zitten als het gaat ontsteken etc, maar dat geldt voor een piercing net zo goed. En persoonlijk geneest dat een stuk minder vlot vind ik, dus zou voor een "gewoon" gaatje niet piercen. Maar iedereen moet het zelf weten... mijn oren gaan er niet kapot van en als blijkt dat het niet gaat dan gaat het eruit en is het jammer, dan maar geen gat.