Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shanel

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 08:54

Runn_love_ schreef:
goede morgen.. alhouwel het niet zo goed is Tong uitsteken moest eerder uit bed om nog een deel van de toets te leren Boos!

Hier nog één. Ik heb zometeen de eindpresentatie van het jaar, en was om half 7 vanochtend al bij m´n paard zodat ik tijd genoeg heb om die presentatie voor te bereiden. En ja, door de stress komt er geen grammetje bij Nagelbijten / Gniffelen

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 08:59

Manda schreef:
Als je je verder goed voelt bij een gewicht dat volgens de BMI te laag is dan is dat waarschijnlijk gewoon zoals je bent. Je kan we proberen aan te komen, maar als dat gewicht bij je past en jouw ideale gewicht is, dan zal je daar altijd op terugkeren en rond blijven hangen.

Mensen die zichzelf te zwaar vinden proberen uit alle macht af te vallen, maar vaak keren die ook weer terug naar het gewicht dat bij hun past.

Het is een ander verhaal als je ongezond eet, te weinig eet of teveel eet. Maar als je gewoon eet en je goed voelt dan moet je maar accepteren dat je zo bent.

Maar ik eet teveel, en val alsnog af.
Mijn lichaam kent geen rem.. Ik schommel nu op een gewicht dat écht niet gezond is, wordt er echt superonzeker van.. Verdrietig Nagelbijten / Gniffelen

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 09:14

Abrahams schreef:
Gefeliciteerd voor degenen die wel zijn aangekomen Haha! Ik hijs m'n broek nog maar eens een keer op haha. Grrrrrmmbll.

Is er bij iemand van jullie al eens een medische oorzaak van het niet aan kunnen komen geconstateerd? Bij mij wordt het bijvoorbeeld op m'n PDS (prikkerlbaardarmsyndroom) gegooid. Ben even nieuwsgierig hoor Knipoog

Kan zeer zeker weten. Ik woog toen ik nog Colitis Ulcerosa had (gerelateerd aan de ziekte van Crohn) echt geen gram meer dan 50 kg en at toen als een bootwerker mét nog eens 7 pakjes vloeibaar voer erbij. Na mijn ok (ileo pouch) ben ik aangekomen en nog nooit zo dik geweest als nu, heeeerlijk! Weeg nu, met kleding aan en ontbijt binnen 56.8 kg. Dus zal 55 ong schoon aan de haak zijn. Wil er nog wel bij overigens.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 13:18

Ik ben ook op tig veel dingen getest, maar ook zo gezond als een vis.

Met kleren kopen, ik koop vaak rokken, daar zet ons mam dan wat elastiek in en dan blijven ze wel hangen.
Broeken blijven lastig. Ik heb ooit in Duitsland een broek gekocht die als gegoten zat, hoefde niets aan vermaakt te worden, dat overkomt me niet vaak!
Maar helaas heb ik met mn slimme hoofd toen maar 1 broek gekocht en ik weet ook niet meer waar ik die precies gekocht heb, dus ja..
Maarrrr die broek zit nu aan de strakke kant! Haha! Go jij! Go jij!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 15:29

Cruesli: is het een bepaald merk broek???
Ik wil hier wel voor je rondkijken/informeren hoor!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 15:47

Manda schreef:
Als je je verder goed voelt bij een gewicht dat volgens de BMI te laag is dan is dat waarschijnlijk gewoon zoals je bent. Je kan we proberen aan te komen, maar als dat gewicht bij je past en jouw ideale gewicht is, dan zal je daar altijd op terugkeren en rond blijven hangen.

Mensen die zichzelf te zwaar vinden proberen uit alle macht af te vallen, maar vaak keren die ook weer terug naar het gewicht dat bij hun past.

Het is een ander verhaal als je ongezond eet, te weinig eet of teveel eet. Maar als je gewoon eet en je goed voelt dan moet je maar accepteren dat je zo bent.

Ik voe me er niet echt goed bij . Vaak slap, altijd koud, soms duizelig... ik voel me met een paar kilootjes erbij vast al een stuk beter en stabieler.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 16:39

Ja als je je er niet goed bij voelt is het een ander verhaal natuurlijk.... Dat is dan echt heel vervelend.

Ik ben ook te licht (volgens de BMI), maar ik voel me dus goed erbij. Ik heb ook gewoon borsten en billen Haha!. En je ziet echt geen botten uitsteken. Bij mij past het dus gewoon.

IK las ergens of er problemen waren met ongesteld worden als je te licht bent. Ik heb er nooit problemen mee gehad, altijd regelmatig. En toen ik zwanger wou worden was ik binnen twee maanden zwanger, dus ook totaal geen problemen mee.
Tijdens de zwangerschap ben ik 13 kilo aangekomen. Precies de hoeveelheid die in de boekjes stond. Best lang zijn er een paar kilo´s blijven hangen, maar ik heb 7 maanden borstvoeding gegeven (dochtertje is nu 8 maanden) en met borstvoeding val je toch weer vaak terug naar je oude gewicht, zoals dus bij mij ook het geval was.

Ik ben nu aan de pil (voor het eerst in mijn leven), en ben nu in een maand tijd 3 kilo aangekomen. Dus misschien is dat ook een aanrader Knipoog.

Vervelend dat sommige zich niet goed voelen bij een laag gewicht. Maar het is ook echt zonde om de hele dag met eten bezig te zijn en continu op de weegschaal te staan. Soms zit het er gewoon niet in om zoveel aan te komen als je zou willen.

Trouwens, sportdrank daar zitten veel calorieen in, als je twee flesjes sportdrank per dag drinkt kom je ook al een heel end hoor, misschien voel je je dan al een stuk beter wua energie enzo. Wel de high energie nemen, geen dorstlessers (er zit behoorlijk verschil in sportdranken).

Succes.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 16:42

gaap is op de weegschaal gewees t Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 16:49

enn ?? goed / slecht ??

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 16:56

kaotictjinta schreef:

Op de knoop staat missvivi

Aniek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 17:03

Abrahams schreef:
Goedemorgen!!

Volgens mij bestaat die lengtemaat wel voor maat 27. Ik heb zelf ook maat 25 maar wel in de juiste lengtemaat (jaja, het is even zoeken maar dan vind je ze uiteindelijk wel een keer!! Haha! ).

Nieek14: welkom bij de platte mensen club! Clown

haha, dankjewel!
hmaarja, beter te dun dan te dik nietwaar?

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 18:08

Misschien moeten sommigen van jullie voordeel halen uit jullie nadeel. Lachen
Modellenwerk? Met de lengte en het gewicht van vele onder jullie kan het nog wel wat worden!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:31

Haha ik ben eens gevraagd op het strand door Elite Models...helaas was ik wel te oud (26 jaar) haha (vind mezelf overigens niet superknap dus volgens mij hebben ze mij echt gevraagd om m'n gratenkont! Clown ). Maar m'n kont was te oud hihi.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:33

heb ik ook over na zitten denken Tong uitsteken
maar denk niet dat het bij me past Boos!

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:36

ben ik te klein en te oud voor haha

ik woog en let op 49 kilo 2 kilo erbij

Go jij! Go jij!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:40

ik ben 1.54 , heb mega benen, ben (te) dun en ben pas 15 Haha!
en grootte zegt niet veel,, iemand van school is 1.50 meter en die zit al wel in de modellen hoek

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 19:57

cruesli schreef:
kaotictjinta schreef:

Op de knoop staat missvivi

MissViva heb ik ook heel veel broeken van er is zo winkel in leiden die ze verkoopt Haha!

ik zou geen model willen zijn ook al zeggen veel dat ik de lengte er voor heb Noway!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 20:00

Runn_Love: het is bij mij niet gebeurd, maar vanaf je vijftiende kun je nog veeeeeel groeien, hoor! Het is heel normaal dat je op je 15e zo dun bent Lachen. Toen ik 15 was was ik 1.76 met ongeveer 45 kilo.

Model lijkt me wel leuk. Lekker dom doen en zo wat verdienen Tong uitsteken.

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:10

ja dat is wel weer zo Tong uitsteken

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:37

@sheran ja klopt ik heb ook een groei achterstand van 2 tot 3 jaar,, ik begin nu in de lengte te groeien maar dikker worden wil nog niet XD ik krijg geen kont, geen tieten gelukkig ook geen puisten

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 20:54

moeshie schreef:
Modellenwerk? Met de lengte en het gewicht van vele onder jullie kan het nog wel wat worden!

Heb ik gedaan Haha!. Ik ben 'wedstrijdstuur' bij een roeivereniging en hoe lichter hoe beter naturlijk... Alleen op wedstrijden moet je een minimumgewicht hebben (dames 50 kilo, heren 55 kilo), ik stuur heren dus moet vaak extra ballast meenemen Haha!. Of veel water drinken, daar kom je ook van aan haha, duurt alleen erg kort.

Ik voel me gewoon goed bij m'n gewicht (BMI zit tegen de 18 aan), dus ik ga ook geen extra caloriën naar binnenwerken ofzo, ik denk dat dit gewicht gewoon bij me hoort. M'n vader is ook erg dun.
Ik heb gelukkig nog wel enigszins een figuur, dus dat scheelt wel, mensen schatten me ook vaak niet zo licht in.

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 23:13

moeshie schreef:

heb ik teveel littekens voor (armen, benen en een boven mn oog Knipoog)
en zou t ook niks vinden...

ach laatste tijd weinig last van mn gehad, zolang ik maar goed eet en met nama 's avonds voldoende wegwerk...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:02

Ik heb trouwens nog broeken te koop.
Maat 25.
Ze zien er nog super goed uit en één is van Indiana Jones.
Heeft iemand interesse?
Ik doe ze weg voor €7,50 en de Indiana Jones voor €25,-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 19:26

Gefeliciteerd, Broccoli!
Ik hoef overigens geen broek, ik heb momenteel wel genoeg kleren. Heel veel rokjes ook Lachen. En ik heb net een zadel gekocht, dus voorlopig even wat zuiniger aan Tong uitsteken.

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 19:46

Broccoli: Gefeliciteerd!!

Ach ik denk niet dat ik als model veel geld zal verdienen Huilen
Plat aan de voorkant en achterkant. xilofoon spelen op de ribben neuh..... denk niet dat daar belangstelling voor is. Tong uitsteken

Hoeft ook niet hoor, ik ben inmiddels tevreden met hoe ik ben.

Maat 25 kom ik niet meer in gelukkig!