Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JEstheR schreef:Wat goed zeg dat vele van jullie hardlopen! Ik ben al een tijd bezig met afvallen, heb geen ernstig overgewicht of iets..maar gewoon voor mn zelf! Ik rijd bijna elke dag paard, fiets veel, doe elke ochtend buikspieroefeningen en probeer dus 2 keer per week hard te lopen, maar vind dit heel erg saai en echt niet leuk, al die mensen die kijken en mij aanmoedigen (jaa ik heb zo'n leuke buurt!)
Hoe houden jullie het hardlopen vol?
HouVanUtopia schreef:Jaa ik wil mijn buikje ook kwijt
Hardlopen lukt me niet hoor ik ga kapot vooralmet dit weer en zooo saai
en hier rot buurt ook net als hierboven...
wil elke dag buikspieroefeningen doen en thuis op de crosstrainer maar hoeveel keer zou je datk unnen doen en hoe lang crosstrainer ?
Rosa_ schreef:Wel eens geprobeerd hard te lopen met Start to run op je I-pod? Werkt heel fijn. Een vrouw zegt hoelang je gaat rennen en dan krijg je een energiek muziekje. Na die tijd (eerste lessen 2 of 3 minuten) ga je dezelfde tijd lopen met een rustiger muziekje. Die vrouw moedigd je ondertussen eens aan met wat kreten, zoals hoeveel uur je al met haar gesport hebt en dat je trots op jezelf kan zijn. Je volgt elke week 3 van die lessen en na 10 weken kun je 5 kilometer hardlopen.
SecretLIN schreef:waar kun je dat weghalen rosa_ ?
lijkt me erg relaxed
Rosa_ schreef:Wel eens geprobeerd hard te lopen met Start to run op je I-pod? Werkt heel fijn. Een vrouw zegt hoelang je gaat rennen en dan krijg je een energiek muziekje. Na die tijd (eerste lessen 2 of 3 minuten) ga je dezelfde tijd lopen met een rustiger muziekje. Die vrouw moedigd je ondertussen eens aan met wat kreten, zoals hoeveel uur je al met haar gesport hebt en dat je trots op jezelf kan zijn. Je volgt elke week 3 van die lessen en na 10 weken kun je 5 kilometer hardlopen.