Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JEstheR

Re: Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 14:18

Wat goed zeg dat vele van jullie hardlopen! Ik ben al een tijd bezig met afvallen, heb geen ernstig overgewicht of iets..maar gewoon voor mn zelf! Ik rijd bijna elke dag paard, fiets veel, doe elke ochtend buikspieroefeningen en probeer dus 2 keer per week hard te lopen, maar vind dit heel erg saai en echt niet leuk, al die mensen die kijken en mij aanmoedigen (jaa ik heb zo'n leuke buurt!)

Hoe houden jullie het hardlopen vol?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 14:19

Jaa ik wil mijn buikje ook kwijt Ja

Hardlopen lukt me niet hoor ik ga kapot vooralmet dit weer en zooo saai Nagelbijten / Gniffelen
en hier rot buurt ook net als hierboven...
wil elke dag buikspieroefeningen doen en thuis op de crosstrainer maar hoeveel keer zou je datk unnen doen en hoe lang crosstrainer ?

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 18:27

JEstheR schreef:
Wat goed zeg dat vele van jullie hardlopen! Ik ben al een tijd bezig met afvallen, heb geen ernstig overgewicht of iets..maar gewoon voor mn zelf! Ik rijd bijna elke dag paard, fiets veel, doe elke ochtend buikspieroefeningen en probeer dus 2 keer per week hard te lopen, maar vind dit heel erg saai en echt niet leuk, al die mensen die kijken en mij aanmoedigen (jaa ik heb zo'n leuke buurt!)

Hoe houden jullie het hardlopen vol?

Perfect zoals jij het doet! Buikspieroefeningen om spieren te kweken en hardlopen om de vetjes te verbranden! Zo werkt het en kan je een platte of gespierde buik krijgen.
Het hardlopen is bij mij standaard geworden eigenlijk. Elke dag even hardlopen en als het mooi weer is vind ik het zeker niet erg. Is er niet iemand waar mee je kan hardlopen? Zo stimuleer je elkaar en het is leuker dan alleen. Maar wel aardig van je buren dat ze je aanmoedigen haha..

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 12:48

Met wat voor schoenen lopen jullie hard? Ik heb wel gewone sportgympen, maar als ik daarop gelopen heb heb ik overal blaren en heb ik de volgende dag onwijs last van mijn heupen. Er zijn toch ook van die schokdempende loopschoenen? Welke raden jullie mij aan?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 13:48

Heel verschillend. Als ik op mn look-a-like assics van de schoenenreus (á 20,-) hardloop, gaat t prima. En als ik met mn le coq sportif loop, houd ik het niet lang vol.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 13:56

HouVanUtopia schreef:
Jaa ik wil mijn buikje ook kwijt Ja

Hardlopen lukt me niet hoor ik ga kapot vooralmet dit weer en zooo saai Nagelbijten / Gniffelen
en hier rot buurt ook net als hierboven...
wil elke dag buikspieroefeningen doen en thuis op de crosstrainer maar hoeveel keer zou je datk unnen doen en hoe lang crosstrainer ?

Crosstrainer kun je op meerdere levels gebruiken? WIl je Cardio training of interval trainig?
Voor de beste vetverbranding kun je het beste 20 minuten min. tot 45 minuten op de crosstrainer bewegen. Doe dit om de dag en bouw het rustig op als je het niet gewent bent.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:12

Wel eens geprobeerd hard te lopen met Start to run op je I-pod? Werkt heel fijn. Een vrouw zegt hoelang je gaat rennen en dan krijg je een energiek muziekje. Na die tijd (eerste lessen 2 of 3 minuten) ga je dezelfde tijd lopen met een rustiger muziekje. Die vrouw moedigd je ondertussen eens aan met wat kreten, zoals hoeveel uur je al met haar gesport hebt en dat je trots op jezelf kan zijn. Je volgt elke week 3 van die lessen en na 10 weken kun je 5 kilometer hardlopen. Lachen

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:23

Rosa_ schreef:
Wel eens geprobeerd hard te lopen met Start to run op je I-pod? Werkt heel fijn. Een vrouw zegt hoelang je gaat rennen en dan krijg je een energiek muziekje. Na die tijd (eerste lessen 2 of 3 minuten) ga je dezelfde tijd lopen met een rustiger muziekje. Die vrouw moedigd je ondertussen eens aan met wat kreten, zoals hoeveel uur je al met haar gesport hebt en dat je trots op jezelf kan zijn. Je volgt elke week 3 van die lessen en na 10 weken kun je 5 kilometer hardlopen. Lachen

heb hem al wel op mn mp3 speler gezet maar moet nog beginnen.

ik ga dan gewoon op mijn jike schoenen, daar kan ik dagen lang op lopen.
heb al eens vaker hard gelopen en gaat echt prima op die schoenen

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 22:25

Is echt fijn. Je loopt dan ongeveer 25 minuten de eerste paar lessen en tijd gaat echt snel voorbij. Lachen

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:26

waar kun je dat weghalen rosa_ ?
lijkt me erg relaxed

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 23:28

heb ik idd ook gedaan werkt het stimulerend!!
toen ging ik naar frankrijk en daar niet door gedaan stom...

naja ga nu op de crosstrainer om de dag bedankt Littlekathy!!
we hebben heeeel veel standen zal van de week even opzoeken

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 09:18

SecretLIN schreef:
waar kun je dat weghalen rosa_ ?
lijkt me erg relaxed

moetje even googlen.
dan gewoon Start to run aan klikken en dan kom je op de site, je moet alleen wel ff zoeken waar je dat progamma kan downloaden, kan het misschien vanavond zo even voor je nakijken als je wilt?

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:34

Rosa_ schreef:

Kan je die gewoon downloaden via LimeWire?

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 11:51

had ik toen ook gedaan,maar klopte iets niet helemaal.
als je op google Start to run in type dan komje op een site en daar staan alle lessen 1voor1 onder elkaar omte downloaden

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 12:24

hier op bokt loopt een start to run topic met alle lessen erin

zou jeook dat aankunnen zetten en dan op de crosstrainer dus van snel naar lopend ?

edit; link

[HK] Start to run

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 14:25

Ik wil ook graag mijn buikje kwijt Nagelbijten / Gniffelen , maar door een langdurig knieprobleem is het niet mogelijk voor mij om te hardlopen. Fietsen doe ik al, bijna elke dag 12km(heen&terug samen) om bij mijn paard te komen, daar rijd ik dan een half uur a drie kwartier. Verder als ik op stal ben help ik wel met de paarden binnen en buiten halen(dus steeds lopen).
Buikspieroefeningen heb ik wel gedaan(+/- 2 weken) maar dat haalde niet veel uit.
Ik eet nu 'smorgens 1 broodje(Ik heb eigenlijk nooit willen ontbijten omdat ikdaar misselijk van wordt), tussen de middag 1 a 2, tussendoor als ik thuis ben een appel, als ik op stal ben niks en dan avondeten heel minimaal gewoon doordat ik amper trek heb altijd.
Wie o wie heeft voor mij de tip die wel werkt?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:06

In de cosmopolitan staan heel veel oefeningen, ook voor armen, kont, en benen, en de buik natuurlijk. Mja, van die oefeningen zijn niks voor mij. Nagelbijten / Gniffelen
De afgelopen 2 weken fiets ik 3 á 4 uur op een dag, en zelfs dat werkt niet. Dus ik heb de hoop opgegeven. Clown

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 16:10

Le coqs hebben ook een dunne zool vind ik ook niet lekker lopen
ik heb speciale hardloopschoenen omdat ik vroeger actief atletiekte, maar ik ben al een jaar geblesseerd geweest dus moet ik weer beginnen met Start to run. Maar ik bouw het dan wel wat sneller op maar voor mijn gevoel gaat het langzaaam Clown

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 18:46

Ik heb ook knieproblemen, dus hardlopen gaat 'm niet worden..
Buikspieroefeningen ben ik áltijd té enthousiast mee, dan heb ik zó'n spierpijn naderhand, dat ik het niet elke dag kan doen.. haha!

Maar nog even en dan heb ik vakantie, dus dan wordt regelmatig eten ook moeilijker!!