[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:13

je kan wel 30 euro betalen en waardeloos geprikt worden of 60 euro in een goeie shop, ik weet wel wat mijn keuze is *LOL*

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb een tepelpiercing, hier heb ik al miniballetjes op! maar in effen shirtjes en in mijn zwarte bikini zie je hem zitten, dit is niet echt de bedoeling want mijn moeder hoeft dat niet te weten, nu kan ik hem er uit halen, en alle bloed zweet en tranen dat ie me heeft gegeven vergeten, of ik kan zorgen dat ik alles met een printje oid aanschaf zoals gestippeld, maar dat betekend dat ik mijn gigantische dure bikini bijna niet meer aankan, en dat ik altijd rekening moet houden... ik vind het echt heel moeilijk, aan de andere kant, tjah ik ben 19 ze heeft niets over mn tepels te zeggen maar toch..

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:18

ik kom hier mee praten (: ik heb zelf een navel piercing (3 weken) en 6 mm tunnel in linker oor. (al meer als een jaar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:19

Als ik zie hoeveel moeite jij hebt gehad met je tepelpiercing, zou ik hem er niet uit halen. Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:21

daarom, en soms is ie nog vervelend en ik heb echt gewoon dat ding jááren gewild en nu heb ik hem eindelijk en ben bang dat als ik hem eruit haal dat ik hem nooit meer zet Clown dat weet ik vrijwel zeker eigenlijk... ik ga eens een korter staafje proberen misschien dat de balletjes dan wat minder opvallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:24

Ik denk dat je moeder er gewoon aan moet wennen. Maar ik ken je moeder niet. Clown

Ik mag trouwens wsl cheeks als ik een goed rapport heb, rapport krijg ik ongeveer volgende week. Vraag me af of het mij zou staan... Heb m'n haar kort geknipt aan 1 kant, zie er heel anders uit. Haha!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:51

Na het zetten van mijn tongpiercing kon ik prima eten..totdat ik spaghetti ging eten Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 18:52

Dat had ik met noodles! ROFL
Het ging er allemaal in/omheen zitten. ROFL

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 20:47

DramaQueen - Ik weet niet hoe rijkelijke voorgevel dat jij hebt ( Clown ) Maar anders zou je kunnen overwegen om in je bikini van die inlages te doen zodat je het niet ziet. zelfde geld voor je bh, c.q een bh met pads dragen, dan zie je het helemaal niet (meer).

Maar je hebt gelijk - jij bent 19 en je mams heeft wat dat betreft toch weinig over je tieten te zeggen Duivel Haha! Dus ik zou er niet zo moeilijk over doen - als ze het ziet dan kun je het altijd nog zeggen, ziet ze het niet dan zeg jij ook niks Knipoog

Mijn navelpiercing trekt de hele tijd - het lijkt wel alsof het staafje te klein is, maar dat is niet zo want ik heb ruim over. Ook ziet het er gewoon goed uit, wel irri....

stiekum vind ik een smiley steeds leuker worden Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 20:49

kell, je bent 19 hoor, heeft ze niks meer over te zeggen.. maja kan me wel voorstellen hoor.. anders wacht je gewoon af? vaak zien ze het niet eens Clown

mijn piercingkriebels hebben zich weer even verplaatst richting tattookriebels Clown

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:20

_Veronique_ schreef:
Na het zetten van mijn tongpiercing kon ik prima eten..totdat ik spaghetti ging eten Clown

hahaha weet ik dat vast, als ik er aan begin Haha!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:30

Anthea schreef:
Dat had ik met noodles! ROFL
Het ging er allemaal in/omheen zitten. ROFL

Haha ik at inderdaad dezelfde avond noodles. Ik dacht, dat is zacht, kan ik makkelijk eten. Helaas!! Haha!

Poehhh ben hier al een tijdje niet geweest trouwens!! Alles goed met iedereen?? Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:39

Ik had in het prille begin van m'n tongpiercing ruzie met kauwgom, maar verder totaal niks geen problemen gehad.Alleen op de dag dat ik hem had laten zetten aten we een indische rijsttafel...lekker pittig dus.Heb wel gewoon gegeten omdat mijn ouders niet mochten weten dat ik een tongpiercing had

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:43

_Veronique_ schreef:

Dat is idd geen aanrader nee ROFL
Ik heb m'n tongpiercing 's middags laten zetten, en die avond nog spagetti gegeten...
Nouja gegeten.... poging gedaan tot Clown
Overigens heb ik 75 euro betaald voor het zetten. (dacht ik, kan ook wat minder zijn)

@ DramaQueen: Of idd wat Barmat zegt.
En anders, gewoon eerlijk tegen je moeder zeggen dat je die piercing hebt, hoe lastig dat ook kan zijn.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 23:45

Barmat schreef:
DramaQueen - Ik weet niet hoe rijkelijke voorgevel dat jij hebt ( Clown ) Maar anders zou je kunnen overwegen om in je bikini van die inlages te doen zodat je het niet ziet. zelfde geld voor je bh, c.q een bh met pads dragen, dan zie je het helemaal niet (meer).

Maar je hebt gelijk - jij bent 19 en je mams heeft wat dat betreft toch weinig over je tieten te zeggen Duivel Haha! Dus ik zou er niet zo moeilijk over doen - als ze het ziet dan kun je het altijd nog zeggen, ziet ze het niet dan zeg jij ook niks Knipoog

Mijn navelpiercing trekt de hele tijd - het lijkt wel alsof het staafje te klein is, maar dat is niet zo want ik heb ruim over. Ook ziet het er gewoon goed uit, wel irri....

stiekum vind ik een smiley steeds leuker worden Tong uitsteken

ik heb een zeer rijkelijke voorgevel, god maakte me rijk met tieten inplaats van me een vette bankrekening te geven *LOL*
maar goed, ik heb dus al voorgevormde bh's en je ziet het nog steeds.. ik WEET het, dat gebeurt zelden maar t is echt zo, ik was al aan t kijken voor een bikini met cups, en net wat je zegt, heel erg zal ze er niet op lettern.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 00:10

En Hast92, hoe ging het??

Hast92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 21:29

Nymphadora schreef:
En Hast92, hoe ging het??

Het ging goed, ben trots op mezelf, omdat ik toch wat nerveus was, toen ik de winkel binnen kwam. Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 05:15

Viel het mee?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 05:16

Wat heeft ze laten zetten dan?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:11

Nou, ik zit nu op de 8.5 mm. Lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:17

Het is snel gegaan, maar ik moet zeggen dat mijn oor verbazingwekkend goed mee doet. Ja

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het trouwens wel grappig, als ik de spiral er even uithaal heb ik daar zo'n gapend gat zitten. Maar als ik een minuut later kijk is daar al niks meer van over. Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 16:16

En ga je nog verder met Stretchen of is het nu groot genoeg?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:00

super kaily, alleen jammer dat de spiral blauw is haha.

Gister in de tattoo shop liet mn moeder der tattoo zetten en er kwam een meisje binnen en die liet er 2de tongpiercing zetten dus ik zo met puppie oogjes ze heeft er zelfs 2!! zegt ze aan 1 heb je toch genoeg dus ik zo heel droog ja kun je nagaan dat ik er niet eens 1 heb Huilen van het lachen moest ze lachen, en vandaag weer aan de tafel me stiefvader wat wil je voor je verjaardag
ik: weten jullie al
hij: ohja een tongpiercing he
Ik: hmm hmm
Mams: ja dikke middelvinger Clown we hebben al een kadotje he
ik: jullie zoeken t maar uit desnoods niets das t enige wat ik wil.
maar aangezien me stiefvader erover begon (wat ie nooooit doet) wie weet ben ik dan over 3 weekjes in t bezit van een tongpiercing...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:06

Ik hoop voor je dat je een tongpiercing piercing gaat krijgen!Volgens mij vinden ze dit spelletje wel leuk....gemen(stief)ouders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:37

wouw ik vind hem heel erg mooi anthea Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 20:49

suze_ schreef:
wouw ik vind hem heel erg mooi anthea Pling

Dat is Kaily he. Clown