Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:05

Hoe kun je zelf je extensions verwijderen?

Zonder dat je eigen haar naar de * gaat :D

Nathalie

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:16

Met nagellak remover en een goede platte tang.
Nagellak remover (zonder aceton) op het waxje laten lopen en de tang erop zetten, goed stevig aandrukken en je trekt de extensions er zo uit. ;)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:27

Wat voor tang?

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:58

Je kunt ook gewoon een fles fructise haarshampoo en cremespoeling kopen,het drie keer achter elkaar wassen en dan ben je ze ook kwijt ;)
Gaat wat sneller,is veiliger voor je haar.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:30

Dat hebben we nog wel ja Fructise haha! Maar dan nog moet ik weer mn haar droog fohnen om met nagellak remover aan de slag te gaan haha! Ik heb er ondertussen al 3 zelf eruit getrokken :P

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 14:35

Kent iemand die goedkoop extensions zet? :)
Bij de kapper is het zo ontzettend duur, heeft iemand misschien een vriendin/kennis/kapster die het thuis doet?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 16:06

En ze zijn eruit! :D Mn moeder is 5 kwartier bezig geweest haha!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 16:35

Hoe heb je het nu gedaan? :D

Dat van fructis is dat echt zo? Fructis is trouwens niet goed voor je haar, maar dat het zon agressieve shampoo was dat ook waxjes loslaten wist ik niet! :oo

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 17:21

Nagellak remover zonder aceton gekocht.. en mn moeder heeft wat met dr nagels lopen freubelen en dr half uitgetrokken haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 00:51

Dat van Fructis had ik ook gehoord, ga ik het eerst mee wassen voor ik ze eruit laat halen (hopen dat ik er dan een aantal kwijt ben, uithalen kost 45 cent per plukje :P ).

En absque_dubio, wat versta jij onder goedkoop?

Ben trouwens mijn eerste extension verloren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 10:44

bij mij was t bij de kapper maar 250 euro.. vond ik echt niet duur :n :)

diaan ook de 1ste kwijt? bij mij ook nog steeds maar ééntje. had het vrijdag voor het eerst echt flink gestyled, krultang erbij en alles wooo was wel gaaaf zeg! ik vrees dat ik nooit meer zonder wil eigenlijk ben dr zooo blij mee.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 17:19

Valt idd mee dan. :)
Ik ga zaterdag naar deze winkel om haar te kopen: http://www.rafinas.nl/
En daarna laat ik het door iemand erin zetten. Ik ga samen met een vriendin die daar al vaker is geweest, en die zegt dat je beter waves kan doen. Iemand die me wat nadelen of juist voordelen van waves kan vertellen?

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 18:09

Ik heb ook so.cap en het pluist niet! Het zit er al gewoon meer dan 5 maanden in, prachtig nog... Eigenlijk zonde om nieuwe te nemen! GEEN IDEE hoe ze er alleen uit moeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 18:11

wij hebben het met de stijltang en bakpapier gedaan haha :Y)
maar mijn haar was zooo erg gaan klitten, heb ze niet zo goed uit elkaar getrokken en ze zijn heeeul slecht gezet! heb gister nieuwe binnengekregen en zaterdag gaan ze dr in :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 18:12

absque_dubio schreef:
En daarna laat ik het door iemand erin zetten. Ik ga samen met een vriendin die daar al vaker is geweest, en die zegt dat je beter waves kan doen. Iemand die me wat nadelen of juist voordelen van waves kan vertellen?

voordeel is dat je het er makkelijk uitkrijgt. nadeel is dat het heel erg kan gaan JEUKEN!!

oja, en als het teveel aan de achterkant word gezet zie je duidelijk dat het een weave is.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:08

Ik heb ze bij een thuis kapster laten zetten. Heb gisteren weer 10 plukjes terug laten zetten en eruit halen kost €25,-

Was een meidje die had er 150 laten zetten maar vond het niks na 1,5 maand alles eruit laten halen. Dat kan dr goed €500,- hebben gekost....

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:26

vet! 8-) ik ben opzoek naar clip-in extensions.. maar weet iemand waar je goeie kan kopen? Dus niet van die dunne en piekerige?
Hoeft niet perse al clipjes aan te zitten.. ik las hierboven al Rafina's.. ?
Nog meer tips in de buurt van Alkmaar, Amsterdam? :D
Ik had ook die clip ins gezien van Haar&Zo, zit er eentje heel dicht in de buurt bij me ( Heemskerk ) maar dat kost 200 euro, ;)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:31

Aan de vondelstraat daar zit zo'n winkeltje.. ( Alkmaar)

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:39

de clip in extensions van haar en zo zijn wel echt heel erg mooi

WonderWanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:54

oke bedankt! Ga ik daar binnenkort even kijken!
Ja i zag het ook al op die site van haar&zo.. echt prachtig! Vind het alleen toch wel erg veel geld..

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 23:08

VivaLaVida schreef:
absque_dubio schreef:

voordeel is dat je het er makkelijk uitkrijgt. nadeel is dat het heel erg kan gaan JEUKEN!!

oja, en als het teveel aan de achterkant word gezet zie je duidelijk dat het een weave is.

Hmm, hopelijk krijg ik geen jeuk dan. :\
Dus het moet ook goed aan de zijkant worden gezet?
Vriendin zei dat het beter zit als extensions (ze heeft ze beide meerdere malen gehad), omdat als je bij extensions hard trekt, je kans hebt dat er 1 uit vliegt, en dat als je ze een tijdje hebt en er dus al meerdere uit zijn, je echt van die 'kale' plukken hebt. Terwijl bij waves dus wel alles mooi netjes zit. Maar ik zit nog een beetje te twijfelen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:53

Ik heb een weave gehad, clip ins, dreads en nu extensions en de extensions bevallen me duidelijk het best!

De weave is denk ik mooi bij mensen met kroeshaar, bij mij (steil haar) was het echt geen porum. Je zag duidelijk een 'bult' aan de achterkant, want het is echt een verdikking onder je haar. Soms als er een plukje haar opzij schuift, dan zie je de matjes er tussenuit steken, voor mij dus nooit meer. Plus dat je erg slecht met een borstel bij de weave kan komen, het gaat dus vilten op de weave. Ik heb het al met al 4 weken gehad, zondegeld. En jeuken doet het inderdaad, had allemaal korstjes op m'n hoofd en kon er niet goed bij (zat op een gegeven moment met een nagelvijl te peuteren).

Ik ben nu na een kleine maand 1 extension verloren, dus dat valt wel mee, je moet gewoon met beleid je haar borstelen. Ik gebruik mijn normale haarborstel voor de bovenkant waar geen extensions zitten. Dan maak ik een scheiding achter op m'n hoofd, splits het haar in 2en en borstel het vanaf onder tot net onder de waxjes. Daarna haal ik een extensionborstel door de extensions aan de onderkant en zijkanten.

Voor de liefhebber heb ik nog clip in extensions te koop; zwart, steil, remy haar, 60cm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 08:17

ik borstel alles met de speciale borstel, gaat echt goed :j en nu mn haar wat gegroeid is en ze beetje uitgroeien zit het alleen maar lekkerder en mooier vind ik zelf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 11:11

absque_dubio schreef:
Hmm, hopelijk krijg ik geen jeuk dan. :\
Dus het moet ook goed aan de zijkant worden gezet?
Vriendin zei dat het beter zit als extensions (ze heeft ze beide meerdere malen gehad), omdat als je bij extensions hard trekt, je kans hebt dat er 1 uit vliegt, en dat als je ze een tijdje hebt en er dus al meerdere uit zijn, je echt van die 'kale' plukken hebt. Terwijl bij waves dus wel alles mooi netjes zit. Maar ik zit nog een beetje te twijfelen.

nee hoor bij weave kan het ook heel lelijk gaan zitten, of de hele weave kan loslaten/eruit zakken.
Is maar net hoe goed het gezet is (net als bij extensions)
Er hard aan trekken zou ik sowieso niet doen :P
als de extensions bij mij eruit zakken zet ik ze zelf terug met de stijltang....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 19:52

mn kapster zei dat ik ook altijd moet föhnen maar heb dr zoon hekel aan :o Föhnen jullie elke keer na het wassen?