En ik hoef jullie waarschijnlijk niet te vertellen hoeveel pijn je na een knieoperatie kan hebben en hoe je je dan voelt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En ik hoef jullie waarschijnlijk niet te vertellen hoeveel pijn je na een knieoperatie kan hebben en hoe je je dan voelt.
maar als je ruim 175 bent, 68 kg weegt, met een rotvaart van een verhoging rent/springt en verkeerd land dat scheurt de boel dus wel af

) en moet na mijn wintersport vakantie afgelopen januarie dagelijks met een brace lopen omdat ik anders door mijn knie ga...

Nadjaforever schreef:Ik heb een vraagje..
Zijn jullie allemaal onder gehele narcose geweest? of kan je ook een ruggenprik krijgen?

Zelf mensen die ik als is eerder gesproken heb op bokt ( ff off topic want martine_m haar paardje is de broer van mijn paardje
!!) 
En uur na de operatie ben ik meestal klaarwakker. Maarja dat is idd net wat MandyR zegt het is wel persoonsgebonden hoe die zich voel en hoe die het allemaal beleeft. De een doet bij de tandarts wel verdoving anders voelt die het en de andere doet het zonder verdoving en heeft nergens last van. Met een ruggeprik kun je trouwens om een roesje vragen zodat je niet erbij bent als ze met je bezig zijn tijdens de operatie.. 
Ik hoop dat dit lukt want heb nog veel vocht in me been dus moet konstant met me been omhoog liggen dus maar even een oplossing voor zoeken
! Kan pas donderdag terecht in het ziekenhuis en dan hoor ik meer hopelijk !
Hoe lang heb jij gerevalideerd ? 
Maar, bij het omhoog komen heb ik meestal wel meer gewicht op mijn goede knie dan op mijn slechte. En ik moet ook niet te vaak zo diep door mijn knieen gaan want, dan wordt het toch wel weer wat gevoeliger. 
Is mij goed bevallen dus!