[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:11

xDramaQueen schreef:
tongpiercing gewoon, en ik wilde een tongfrenum, das in je tongriempje onder je tong Ja

Bloos! oh, lijkt me eng
Die heb ik juist laten doorknippen voor mn tongpiercing Nagelbijten / Gniffelen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:14

nu mag ik waarschijnlijk een tongpiercing
vind ik het onwijs eng om het te laten doen Huilen van het lachen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:15

ik wil ook graag een tongpiercing, maar me ouders vinden het asociaal en me vrienden vinden het niet echt bij me passen Nagelbijten / Gniffelen maar ik wil hem toch Lachen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:16

Mijn ouders onden het ook neit goed, maar nu heb ik een navelpiercing, en nu draaien ze al bij.
Nu komt ie wel..
Als ik durf Nagelbijten / Gniffelen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:16

MissToseland schreef:

Dat lijkt me ook doodeng Nagelbijten / Gniffelen en dat je daarna echt niet meer normaal kunt eten/praten (zoenen Tong uitsteken )

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:17

MissToseland schreef:
Mijn ouders onden het ook neit goed, maar nu heb ik een navelpiercing, en nu draaien ze al bij.
Nu komt ie wel..

Met me navel en tragus hadden ze geen problemen maar tong dus wel Verdrietig

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:18

MissToseland schreef:
Nu komt ie wel..

Gewoon doen Knipoog

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:19

MissToseland schreef:

Ik eigelijk ook, ik mag hem zeker weten.
Moet nu nog het geld hebben Clown

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:21

Hoe gaat het met je afgenknipte tongriempje dan? Tong uitsteken

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:23

Jaa goed, het is alweer een tijdje geleden dat ik het heb laten doen, en het is helemaal geneze Lachen
Het doet ook geen pijn meer enso, alleen je ziet wel dat het geknipt is, maar dat is niet erg Lachen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:27

oke Lachen

Biene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 20:59

Hallo, hoe erg zwelt je lip op bij het zetten van een lip piercing ?

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 21:20

MissToseland schreef:
Nu komt ie wel..

Tuurlijk durf jij Haha!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 21:32

Ik heb ooit een neuspiercing gehad, maar die ging ontsteken en toen hij er uit viel, kreeg ik hem niet meer in het gaatje... Nagelbijten / Gniffelen

Nu wil ik graag een helixpiercing en een traguspiercing en mss nog een navelpiercing ofzo...
Ik ga binnenkort maar eens informeren bij de plaatselijke tattoo en piercing zaak voor het tarief.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:11

Mijn dochter wil graag een piercing (oorbel) in haar oor,in het bovenste deel in het kraakbeen zeg maar.
Maar ze is 10,bijna 11.
Ze wil het echt,maar ze mag pas ge-pierced worden vanaf haar 12-de.
Bij de juwelier schieten ze hem wel,maar daar schijn je erge last van te kunnen houden.
Schieten kost 5 euro,piercen kost bij de piercingzaak 50 euro.
Ik vind het nogal een groot verschil.
Hoe zit dat met jullie oorpiercings?
Hoe is het gedaan,wat kost het en heb je er lang last van gehad?
(ik bedoel boven in je oor,zo'n klein ringetje,door het kraakbeen gedeelte)

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:23

Nou ik heb ook oorpiercing gehad.
2 laten schieten en 2 laten piercen, en die van het schieten gingen erger ontsteken dan van het piercen. Ik kreeg hele bobbels erop enso, het was gewoon echt heel vies, en er kwam pus uit.
En bij het piercen gingen ze gewoon ontsteken, zonder al dat.

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:29

Ik zou mijn kind van 10/11 nooit een oorbel op die plaats laten zetten. Minimaal vanaf 12 maar vind dat nog erg vroeg. Ze hebben niet voor niets de minimale leeftijden opgesteld.
Maar mocht je t toch toestaan, zou ik idd beter piercen. Ondanks dat schieten goedkoper is, beter dan dat t gaat ontsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 22:32

Chrissie_ schreef:
Shanna schreef:
even vraagje he? met navelpiercing mag je na 3 weken toch weer zwemmen? ik kan de papiertje niet zo snel vinden, ga vanavond nog even extra goed zoeken maar mischien weet iemand van hier het ook wel?

Ik mocht meteen zwemmen hoor Lachen volgens mij kan het ook niet zo heel veel kwaad als je een xtje gaat zwemmen, en je hbt hem toch al 3 weken ?

ik heb hem sinds donderdag 3 weken en ben gevraagtr om morgen mee te gaan zwemmen, maar ik loop liever geen risico Knipoog

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 07:11

NIET GAAN ZWEMMEN MET EEN NAVELPIERCING DIE VERS IS !
Je genezingstijd is een aantal maanden, ik heb zeker 8 maanden niet gezwommen, en hem niet verwisseld voor een andere.
Ik zou zeker tot en met de 5 maanden wachten met zwemmen, en hem ook zeker 5 maanden blijven schoonmaken.

Tinkerloos Ik heb een Helix in mijn oor, een ringetje. Laten piercen, geen pijn, wel is het een piercing die echt heel lang nodig heeft om te genezen, hij is namelijk met slapen ook erg beweeglijk, en daarom is het slim om er de eerste nachten er een steriel gaasje overheen te doen na het schoonmaken. Zo komen de pluisjes etc, van je bed er ook niet mee in aanraking, en is de piercing stiller dan wanneer je dit niet doet.
Rijdt ze paard? Ook even met rijden een gaasje eroverheen doen, voor het geval de piercing met cap in aanraking komt, een cap is altijd vol met vieze dingen, opgedroogd zweet etc.
Verder heb ik de mijne nu 1 jaar, en hij is nog niet helemaal goed zoals het hoort.
Besef je dus wel wat je wil doen, en zie de gevolgen van het langzame helen er ook van in Lachen

doemaarwat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 07:26

Hallo allemaal
IK heb ook een vraagje
In Januari magik een navelpiercing van me ouders lijkt me ontzettend leuk alleen MYN probleem ik ben erg zenuwachtig altijd kan iemand mij in plaatjes late zien hoe die gezet word of ff duidelijk vertellen zou je me veel plezier mee doen
Liefs Doemaarwat:)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 08:18

Sorlede schreef:
Ik zou mijn kind van 10/11 nooit een oorbel op die plaats laten zetten. Minimaal vanaf 12 maar vind dat nog erg vroeg. Ze hebben niet voor niets de minimale leeftijden opgesteld.
Maar mocht je t toch toestaan, zou ik idd beter piercen. Ondanks dat schieten goedkoper is, beter dan dat t gaat ontsteken.
Ik denk idd. dat piercen dan beter is.
Ik had het er al met haar over gehad,en ze vond het geen probleem om te wachten tot ze 12 is,dus dan doen we dat.
Ik zou ook niet zomaar elk kind een oorpiercing geven op die leeftijd,maar ze wil het al zo lang,dat ik wel zeker weet dat ze het ook echt wil!
Ze zeurt er al jaren over,ik denk al vanaf haar 7-de.
En dat vond ik toen ook veel te jong.
Nu ze 3 jaar verder is weet ik dat ze het meent,en vandaar dat ik het goed vind nu.
Ook vind ik er wel verschil in zitten met welke piercing ze thuis wil komen.
Een oorpiercing vind ik goed,een lip- wenkbrauw- navel- tepel- enz.. piercing vind ik niet goed.

mariellexxx schreef:
Tinkerloos Ik heb een Helix in mijn oor, een ringetje. Laten piercen, geen pijn, wel is het een piercing die echt heel lang nodig heeft om te genezen, hij is namelijk met slapen ook erg beweeglijk, en daarom is het slim om er de eerste nachten er een steriel gaasje overheen te doen na het schoonmaken. Zo komen de pluisjes etc, van je bed er ook niet mee in aanraking, en is de piercing stiller dan wanneer je dit niet doet.
Rijdt ze paard? Ook even met rijden een gaasje eroverheen doen, voor het geval de piercing met cap in aanraking komt, een cap is altijd vol met vieze dingen, opgedroogd zweet etc.
Verder heb ik de mijne nu 1 jaar, en hij is nog niet helemaal goed zoals het hoort.
Besef je dus wel wat je wil doen, en zie de gevolgen van het langzame helen er ook van in Lachen
Ik heb er ook een in mijn oor,en ik kan hem niet in.
Doet veel te zeer,ik kan niet slapen,en als iemand er per ongeluk tegenaankomt...auwww..
Ik heb hem 6 jaar geleden laten schieten bij een juwelier,maar ik heb er dus nooit plezier van gehad.
Mijn dochter rijdt idd. paard,met cap,dus dan zal ze er ook wel last van hebben.
Als ik hoor dat het wel 1 jaar kan duren tot ie goed is,dan weet ik niet of ze het nog steeds zo graag wil.
Nou ja,ik wacht tot ze 12 is,en dan wordt ze gepierced. (als ze het dan nog steeds wil natuurlijk)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 11:38

hey hey,
ben gister naar de piercer geweest en heb er nu na 7 weken eindelijk een andere tongpiercing in zitten hij is maar 2 mm korter dus vandaar dat ik heel te tijd dacht dat mijn tong nog dik was. maar nou kan ik eindelijk naar de stad om een leuke piercing te kopen..

Red_SavageJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:11

Myryana schreef:
Die corsetten zijn ook maar tijdelijk hoor.. zoiets kan je maar een paar uur inhouden en dan moet je het er weer uithalen.

Aangezien dat makkelijk uitgroeit, dus daarom zetten piercers dat meestal alleen maar voor de kick van diegene die het wil.

Ik zou het mooi vinden om het 1 keer te laten doen in mijn zij voor een photoshoot ofzo.

BAH! Een paar uur maar Bloos!. Ja nee, dat vind ik het geld niet waard. Echt jammer, want ik vind het zó mooi...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:13

Die ringetjes kan je toch gewoon laten zitten voor altijd,en dan alleen die strik erin als je een speciaal iets hebt?

Red_SavageJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 14:16

O, wacht. Dus die ringetjes mag je wel voor altijd laten zitten? Lachen Dat klinkt al beter!