xDramaQueen schreef:tongpiercing gewoon, en ik wilde een tongfrenum, das in je tongriempje onder je tong

Die heb ik juist laten doorknippen voor mn tongpiercing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:tongpiercing gewoon, en ik wilde een tongfrenum, das in je tongriempje onder je tong
MissToseland schreef:nu mag ik waarschijnlijk een tongpiercing
vind ik het onwijs eng om het te laten doen
MissToseland schreef:Mijn ouders onden het ook neit goed, maar nu heb ik een navelpiercing, en nu draaien ze al bij.
Nu komt ie wel..
Als ik durf
MissToseland schreef:Mijn ouders onden het ook neit goed, maar nu heb ik een navelpiercing, en nu draaien ze al bij.
Nu komt ie wel..
Als ik durf
MissToseland schreef:nu mag ik waarschijnlijk een tongpiercing
vind ik het onwijs eng om het te laten doen
Nu komt ie wel..
Als ik durf
Chrissie_ schreef:Shanna schreef:even vraagje he? met navelpiercing mag je na 3 weken toch weer zwemmen? ik kan de papiertje niet zo snel vinden, ga vanavond nog even extra goed zoeken maar mischien weet iemand van hier het ook wel?
Ik mocht meteen zwemmen hoorvolgens mij kan het ook niet zo heel veel kwaad als je een xtje gaat zwemmen, en je hbt hem toch al 3 weken ?
Sorlede schreef:Ik denk idd. dat piercen dan beter is.Ik zou mijn kind van 10/11 nooit een oorbel op die plaats laten zetten. Minimaal vanaf 12 maar vind dat nog erg vroeg. Ze hebben niet voor niets de minimale leeftijden opgesteld.
Maar mocht je t toch toestaan, zou ik idd beter piercen. Ondanks dat schieten goedkoper is, beter dan dat t gaat ontsteken.
mariellexxx schreef:Ik heb er ook een in mijn oor,en ik kan hem niet in.Tinkerloos Ik heb een Helix in mijn oor, een ringetje. Laten piercen, geen pijn, wel is het een piercing die echt heel lang nodig heeft om te genezen, hij is namelijk met slapen ook erg beweeglijk, en daarom is het slim om er de eerste nachten er een steriel gaasje overheen te doen na het schoonmaken. Zo komen de pluisjes etc, van je bed er ook niet mee in aanraking, en is de piercing stiller dan wanneer je dit niet doet.
Rijdt ze paard? Ook even met rijden een gaasje eroverheen doen, voor het geval de piercing met cap in aanraking komt, een cap is altijd vol met vieze dingen, opgedroogd zweet etc.
Verder heb ik de mijne nu 1 jaar, en hij is nog niet helemaal goed zoals het hoort.
Besef je dus wel wat je wil doen, en zie de gevolgen van het langzame helen er ook van in
Myryana schreef:Die corsetten zijn ook maar tijdelijk hoor.. zoiets kan je maar een paar uur inhouden en dan moet je het er weer uithalen.
Aangezien dat makkelijk uitgroeit, dus daarom zetten piercers dat meestal alleen maar voor de kick van diegene die het wil.
Ik zou het mooi vinden om het 1 keer te laten doen in mijn zij voor een photoshoot ofzo.